XIV. boxers with small hearts.

2.1K 278 121
                                    

-Uhh... Mike – westchnął blondyn, pocierając kark -Nie mogę.

Michael wytarł łzy i spojrzał na chłopaka.

W głowie Luke'a toczyła się walka z samym sobą.

-Zostanę. - powiedział Luke, idąc do przedpokoju, w celu ściągnięcia butów.

-Zróbmy coś głupiego. - wybełkotał zielonooki -I tak nie będę tego pamiętał

Hemmings wzruszył ramionami, opadając na kanapę obok chłopaka.

-Mówiąc 'głupiego' masz na myśli...? - dopytał

-Możemy się pierdolić pod prysznicem. - zachichotał, kiwając się w przód i w tył.

Luke przełknął ślinę na słowa zielonookiego. Wytrzeszczył oczy, nadal nie rozumiejąc, co właśnie powiedział przyjaciel.

-Proszę cię, chcę spróbować dzisiaj czegoś, o czym na trzeźwo nawet bym nie pomyślał. Wymyśl coś, żebyś miał fajne wspomnienia. Nikt się o tym nie dowie. - szepnął Michael, przybliżając się do blondyna

– Pamiętasz, jak mówiłeś, że nie wiesz, czym jesteś? Chodź, sprawdzimy to.

Fioletowo włosy wstał z miejsca i chwiejnym krokiem poszedł w stronę schodów. Weszli do pokoju zielonookiego.

-A więc? - Luke założył ręce na klatkę piersiową.

-Rozbieraj się. Sprawdzimy, czy jesteś gejem – wymamrotał Clifford, siadając na łóżku.

Gdy spodnie pijanego były już ja jego kostkach, Hemmings wreszcie wybudził się z transu.

-Mike, nie żartuj sobie – zaśmiał się nerwowo – Podciągaj te spodnie.

-Nie. - warknął – Rozbieraj się, Hemmings, no już!

Chłopak pokręcił tylko głową i zrobił krok w tył.

-Ugh, Lukey, z tobą zawsze same problemy są. - jęknął, kładąc swoje spodnie na łóżko.

Chłopak w bokserkach zdobionych serduszkami chwiejnym krokiem ruszył do Hemmingsa.

Klęknął przed nim i zaczął rozpinać jego ciasne rurki.

~~~~~~~~~~~~

POLSAT WITA HEHE
CIĄG DALSZY PO REKLAMACH.


i love your blue eyes ||Muke ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz