2. BÖLÜM; "HAMİLEYİM"

102K 2.7K 933
                                    

-Merhaba ben yeni sekreteriniz De.... Sen ?

-Merhaba Derin.

-Sen.... sen biliyordun değil mi benim sekre....

-Tabii ki de patron olarak çalışanlarımın kim olduğunu biliyorum.

-Ama neden.. neden yaptın bunu?

-Benim yaptığım birşey yok sen istedin bende sana ayak uydurdum o kadar. Ama bakire olduğunu bilmiyordum.

-Ne yani beni önüne gelenle yatan bi o***sbu mu sandın ?

-Hayır sadece. Her neyse büyütme bence. Tamam kusura bakma bakireymişsin ama silah zoruyla birşey yaptırmadım ben. Sende istedin.

-Sarhoştum ben gerizekalı.

-Hala iş yerindesin ve karşında dün seviştiğin adam değil patronun duruyor ?

-Allah ikisinde belasını versin o zaman.

Kapıdan çıkarken ;

-Yarın ki ihaleyle ilgili dosyayı getir.

-Yok dosya felan. Istifa ediyorum.

-Edemezsin. Staj görüyormuşsun. Ve bu sebepten dolayı yarım kalmasın.

-Bu sebebini sikiyim. Basit birseymiş gibi söylüyor.

Diye ağzımın içinde geveledim.

-Duydum dediğini ama bu seferlik tolerans tanıyorum ve işyerinde bir daha olmasın.

Birsey demeden çıktım. Cidden bir an stajı unutmuştum ama bu angut yüzünden yarım bırakmazdım. Belki hayatım mahvolmuştu ama bunun üstesinden gelebilirdim. Tek gecelik birşeydi Derin. Off ya kendimi hayat kadını sandım herhalde tek gecelik nedir ya ? Tamam belki ilkim olan bu hayvandan hoşlanmıştım ama biliyordum ki aramızda birşey olması imkansızdı. Hem ben niye aramızda birşey olmasını düşünüyordum ki ? Önce lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım sonra kendime bir kahve aldım. Biraz rahatlamıştım. Masama oturup kahvemi yudumlarken karşımda gördüğüm Yakışıklı.. pardon Fatih'i görmemle dondum.

-Yok artık. Derin ? Bu çok hızlı bir tesadüf oldu.

Ayağa kalktım.

-Bence de . Ne işin var burada ?

-Şey ben mi ? Savaş'ı tanıyorsundur herhalde.

Evet ne yazık ki. Daha yeni odasında masanın üzerinde okumuştum adını Savaş ERMEN.

-Evet... evet tanıyorum. Patronum.

-Bak sen demek benim kuzenimin Sekreterisin ha ? Bence bu bir işaret olabilir.

Gülümserken yanımıza gelen patron bozuntusu araya girdi.

-Vayy kuzen sen gelir miydin ya ?

Fatihle tokalaştıktan sonra bana döndü.

-Derin hanım sizden de ihale dosyalarını istemiştim tam 27 dakika önce.

Aptal birde dakika mı sayıyordu ? Tamam etkilenmiştim. Demek ki 27 dakikadır aklında ben vardım. Ahh ne saçmalıyorsun sen Derin ? Tıslayarak ;

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin