8.BÖLÜM: " HATIRA"

59.3K 1.9K 69
                                    

Şu an holdingden ağlayarak Hande'nin peşinde konuşuyordum.

-Hande bir dur be kızım. Hande. Neden ağlıyorsun ? Ya Hande beklesene.

Hande yolun kenarında durup gelen taksiye elini kaldırdı. Sonunda yetişmiştim Hande'ye. Bindiği taksiye bende bindim hızla. Hande ;

-Abi bar felan bir yere götür beni.

Adam aynadan bir bakıp sonra hafifçe başını salladı.

-Hande ne oldu ?

-Şerefsiz Fatih. Adi köpek. Piç kurusu ne olacak hayvan. Seni adam yerine koyup konuşan bende suç. Sen kimsin ki lan bana acıyorsun. Kimsin sen ha kim ?

Tek anladığım Fatih'e saydırdığıydı. Iyide durup duruken ne olmuştu ?

-Hande ne yaptı Fatih.

-Söyleme o pisliğin adını. Bir daha Fatih demek felan yok.

Bara gelmiştik. Hemen geldiğimize göre yakın bir yerdi. Hande sinirle arabadan indi. Parayı ödeyip bende indim. Hızlı adımlarla Hande'ye yetişmeye çalışarak peşinden bara girdim. Iykk bu iğrenç koku midemi çok kötü bulandırmıştı. Eskisi gibi dayanamıyordum bu pis sigara kokusuna. Hande bara oturdu. Barmene sert bir şekilde ;

-Viski.

Dedi.

-Hande saçmalama sarhoş olup ne yapacaksın acaba ? Ya bak hamile halimle seni felan taşıyamam ben hadi bak gidelim.

-Gitmiyorum Derin ben bir yere. Sen gidebilirsin.

-Saçmalama seni tek bırakmam ben.

Ickisini yudumlarken ;

-Sende bana acıdığın için zor günlerimde hep yanımda oldun değil mi ? Sende bana acıdın değil mi ? Kahretsin herkes bana acıyor muydu bunca yıl ?

-Deli deli konuşma ya me acıması. Ben sadece seni sevdiğim için senin yanındayım. Siktirtme acımanı.

-Ama Fatih dedi ki ; herkes sana acıyor dedi.

Çok şükür ne olduğunu anlatmaya başlamıştı.

-Halt etmiş o. Sana niye acıyalım ki ? Hayır yani bunun için bir sebep yok.

Sessizce Ickisini içip bir daha istedi.
Ve bir saatin sonunda Hande sarhoş olmuş önünden geçen her erkeği Fatih sanarak küfür ediyordu. Ve bir kez daha önünden geçen sarışın adama ;

-Lan sen varya tam bir piçsin.

Adam şaşkınlıkla Hande'ye baktı. Sonra gözleri karardı. Off başlıyoruz yine.

-Sen bana mı dedin?

-Evet lan sana dedim. Sen kimsin ki bana acıyorsun ki ?

-Kızım ne diyon lan sen ?

Ve sıra bendeydi. Araya girme zamanı ;

-Ya arkadaş biraz sarhoş size demedi onu yani size dedi ama siz olduğunuz için değil sizi başkası Sandığı için size dedi.

Adamın kafası karışmıştı. Valla benimde karıştı. Ne dedim ya ben öyle ?

-Yani kusura bakmayın. Bakın sarhoş üzerine gitmeyin.

Tek kaşını kaldırıp beni baştan aşağıya süzdü. Yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle Hande'ye döndü.

-Arkadaşına dua et yoksa şu an seni ayaklarımın altındaydın.

Lan şu an durumu kurtarmaya çalışmasam "sen kimin arkadaşını ayağının altına alıyorsun ?" diye sana uçardım ama şimdi sadece şunu diyebildim .

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin