Yazardan
Salonda herkesin bakışları yerde baygın yatan çaresiz kadındaydı. Derin"in annesi kızının bu çaresizliğine ağlarken , Hande 'de kardeşinin bir türlü mutlu olamamasına kahroluyordu. Kerim'de korkuyla sevdiği kadına koştu.
"Derin , Derin aç gözlerini yapma böyle."
Diyerek baygın kadının nabzını kontrol ediyordu.
Tarık Bey kalbini tutarak yere çöktüğünde Fatih ambulansı arıyordu. Bir kez daha bu evden çıkıyordu Derin hastane için. Ama bu en ağır çıkışıydı. Belki de dönüşü olmayan bir çıkış.Siren sesi ağlama sesiyle beraber büyük bir gürültü yapıyordu evin içinde. Sedye ile içeriye giren iki görevliye Kerim bildiklerini söyledi.
"Doğum başlamış. Ama baygın olması durumu zorlaştırıyor hemen hastaneye yetişmemiz lazım yoksa anneyi kaybedebiliriz. "
Genç kadını özenle sedyeye koyan görevliler konuşan adamın doktor olduğunu anlamış kafa sallamakla yetinmişlerdi.
Ambulanda Kerim giderken arkada kalanlar ise arabalara binmişti. Hemen ambulansı takibe koyulmuşlardı.
Hastaneye geldiklerinde Kerim hemen başhekimden izin alıp o da ameliyata girmişti. Içeriye gördüğü başka bir bayan doktora başıyla selam verip Derin'in durumu sordu.
"Suyu gelmiş zaten çok kan kaybediyor ve erken doğum olduğu için...'
"Evet erken doğum ama ona birşey olmasına izin vermem."
Kerim sinirlenmişti daha kavuşamadan Derin'in onu bırakıp gittiği ihtimali.
Kapının önünde Hande Fatih'in kollarında gözyaşlarını tutamazken Derin'in annesi fenalaşmış ve şimdi serum takmışlardı.
Kerim ise tüm çabasıyla sevdiği kadını kurtarmaya çalışıyordu. Daha minicik olan Defne'nin kafası görülmüştü bile. Sürekli Derin'in nabzını kontrol ediyor ve etrafindakilere sinirle emirler yağdırıyorlardı. Diğer bayan doktorun sesi duyuldu.
"Anneyi kaybediyoruz."
"Hayır olmayacak öyle birşey. Hayır."
Kerim sinirlenmişti iyice alnındaki terleri silen hemşirenin elini itti ve detin bir nefes alarak küçük kızı annesinin karnından çıkardı. Daha minicik olan kız ağlamaya başladığında kordonunu kesip hemşireye uzattı. Tekrar Derin'e baktığında nabzının iyice düşmüş olduğunu farketti. Kaybediyordu onu.
Kapıdan elindeki bebekle çıkan bayan doktora döndü herkes. Doğmuştu işte sonunda başından beri baba sorunu olan Defne. Ama şimdi yoktu babası. En olmasi gereken zamanında babası yoktu. Peki ya Derin ? Belki son nefesinde sevdiği adam elini tutmuyordu. Güç vermiyordu ona. 'Yanındayım.' demiyordu.
Herkes doktorun etrafına toplanıp önce elindeki bebeğe baktılar ama mutlulukları kursaklarında kalmıştı.
"Erken doğum oldu küveze koyacağız bir süre. Daha gelişimi tamamlanmadı. Ciğerleri çok küçük. "
Peki ya annesi o neredeydi ? Hande hemen içinde tuttuğu soruyu sordu.
"Derin... annesi onun durumu nasıl ?"
Doktor önce etrafına baktı. Merakla ona bakan insanları gördükçe o da üzülüyordu. Ama onun görevi buydu. Herşey olabilirdi bu meslekte.
"Annenin durumu kritik. Kendizi herşeye hazırlasanız iyi olur. "
Işte bu ağlamalarına bile engel olacak cinsten bir ağırlıktı. Tarık Bey ameliyathaneye girmeye çalışmış , Hande Fatih'e sarılarak haykırırcasıma ağlıyordu. Derin'in annesi ise serumun etkisiyle baygındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...