18.BÖLÜM:"PART 1"

52.7K 1.6K 110
                                    

Hayal kırıklığı içinde kapıdan çıkarken kolumdan tutmuştu Savaş.

-Yanlış anladın Derin.

Demişti. Yanlış mı anlamıştım ? Neyi peki ? Savaş'ın haberi yokmuş gibi benimle plan yapan Yeşimi mi yoksa bebeğimi kullanan bir baba adayı Savaşı mı?

Kolumu çekmeye çalışarak ;

-Boşversene Savaş. Ne önemi var ki ?

Beni kendine çevirdi. Gözlerime bakarak ;

-Senin için önemli mi bilmem ama anlatmak istediğim şeyler var.

Ahh o içimdeki merak yok muydu hangi duyguyu hissedersem hissedeyim ezip geçiyordu. Ama bu sefer merakıma yenik düşmeyecektim. Ya da düşecek miydim ?

-Ne anlatacaksın ?

Evet düştüm sanırım.

-Bir yere gidip oturalım.

Bak bak iki gün önce patronum diye otutdurmuyordu şimdi oturalım da konuşalım diyor.

-Ne değişti Savaş Bey ?

-Değişen şu Derin seni sevmiyorum hala ama çocuğun benden olduğuna inanıyorum artık.

-Peki ben o kadar derken inanmadın da durup dururken nereden geldi bana inanmak ?

İşte pişman olmuştu. Ben o kadar pişman olması için umutla beklerken umudumun bittiğinde gelmişti. Ahh bebeğim şu an sen olmasan bu adama küfür edip giderdim. Ama yapamıyordum işte.

-İyi gidelim bir yere. Ama bir an önce hastaneden çıksak iyi olacak.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Canım yine pasta istediği için dilimi tutamayıp "pastaneye gidelim" dedim.
İstediğimi yapmıştı geldiğimiz renkli pastaneye girdik. İçerideki çiftleri görünce içim acıdı. Belki evli , nişanlı , sevgililerdi biz ise hamile bir kadın ve bebeğin babası olan bir adamdık. Ayrı ayrı iki kişi. Ben ve o. Bu kadar.

Bir masaya oturunca yanımıza bir kız geldi.

-Buyrun ne alırdınız ?

Bu neden bu kadar cilveli sormuştu ? Kafamı kaldırıp bakınca uzun sarı saçları ve küçük yüzüyle çok güzeldi ama Savaş'a bakıyordu. Baksın ya banane desemde yanımdaki adama bakılması sinirlerimi bozuyordu. Savaş'a baktığımda ise bana baktığını görmüştüm.

-Ne alalım ? Buraya gelmek istediğine göre tatlı istiyor canın.

Zekisin ama bir o kadarda aptalsın be adam.

-Evet tatlı birşeyler istiyorum. Bana meyveli pasta getirin. İçecek istemiyorum.

Dedim hala gözlerini Savaş'tan alamayan kıza.

-Siz ne alırsınız ?

Dedi Savaş'a.

-Acı bir kahve lütfen.

Ve ben ekledim.

-Birşey daha rica edeceğim.

-Tabii buyrun.

-Artık gözlerinide kocamdan alır mısın ?

Demiştim işte. Sinirimi bozmuştu. Ve iyide olmuştu. Afalladı tabii. Benim gibi kibar (!) bir insandan beklemiyordu bunu.

-Afedersini ben yüzük görmeyince...

Sandalyede tamamen ona dönüp ;

-Haa diyorsun ki müşterilerin önce yüzüklerine bakıyorum eğer yoksa yavşıyorum.

-Hayır ben öyle...

-Her neyse siparişlerimizi getir lütfen. Hamileyim ben beklesem bile bebeğim beklemiyor. Ve bu benim canımı sıkmaya başladı.

O gidince geri önüme döndüm. Savaş yine bana bakıyordu. Şaşkındı. İyide niye şaşırıyordu ?

-Ne yapsaydım yanımda ki insanlara başkalarının yermişcesine bakması sinirimi bozuyor. Aklıma ilk gelen şeyi söyledim.

-Aklında evli miyiz yani biz ?

-Çevirme ya lafı. Karnım belli oluyor. Burada da laf olmasını istemedim.

-Laf mı oluyor senin hamileliğin ?

-Sen şimdi kendi halinde aile olmuş bir mahalleye yerleşiyorsun hamilesin ve kocan yok. Laf oluyor tabiiki de.

-Duyduğuma göre Fatih'de seninle yaşıyormuş. Ona ne derler o zaman.

Bak sen birde ağzımdan laf almaya çalışıyor. Ama görürsün sen.

-Kocam diye biliyorlar.

Ve büyüyen gözleriyle karşımda bir kez daha şaşkın Savaş. Önüme koyulan pastaya bakıp daha sonra kafamı kaldırdım. Başka birisi getirmişti. Ee bozuldu tabii bizim sarışın. Direk pastaya gömüldüm. Bu aşermek ne tuhaf birşeymiş ya. Önceden canım birşey çekse bile yiyince bitiyordu şimdi ise tadını iyice sindirerek yiyordum.

-Pastayla ilişki yaşaman bittiyse Derin Fatih konusuna geri dönelim mi ? Nasıl kocan oluyor ?

-Basbaya oluyor işte.

Nefesini dışarıya vermişti. Sinirlenmiş gibiydi. Aman sinirlenirsen sinirlen be. Pasta yiyorum ben. Aa bitmiş. Bi pasta düşüneyim canım çekiyor mu ? Imm... Yok geçmiş isteğimde zaten.

Savaş'a baktığımda kahvesinin bitmiş olduğunu gördüm.

-Kalkalım mı ?

Bana baktı sonra ayağa kalkıp;

-Tamam git sen arabaya hesabı ödeyip geliyorum.

-Tamam.

Kapıya doğru yürürken sarışını gördüm. Ters bir bakış atıp çıktım oradan. İlerideki arabaya doğru yürümeye başladım.

ARKADASLAR BOLUM YETİSMEDİ BENDE BU BOLUMU İKİYE BOLMEYE KARAR VERDİM. PART 1 PART 2 DİYE... EN KİSA ZAMANDA DİGERİDE GELECEK.

LUTENN YORUMMMMMMM

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin