Makarnamı afiyetle yedikten sonra televizyon karşısına geçecektim ki kapı çaldı. Iste beklenen an kesin Fatih Savaş'a söyledi. Savaş'da pişman olup çocuğu için geldi. Ama kapıyı açınca manzara hiç de öyle değildi.
-Fatih ?
-Derin. Seni çok özledim.
Bana sarıldı sonra bırakarak yüzüme baktı.
-Daha da güzelleşmişsin.
-Teşekkürler Fatih girsene.
Içeriye girdi koltuğa oturup ;
-Neden birden kayboldun birsey demeden ?
-Ya sanırım senin haberin yok Savaş söylemedi mi ?
-Neyi ?
-Ben hamileyim.
-Nesin ?
Off bu ne ya iki ay önceki sahne. Kan çekiyordu herhalde.
-Hamileyim Fatih.
-Kimden ?
-Savaştan
-Savaştan mı ?
-Bunu anlamak bu kadar mı zor evet o lanet heriften. Ama sakın yerimi felan söyleme Bebeğimi ona asla vermem.
-Iyide Savaş dün.. şey nişanlandı.
Ne yapmıştı ? Evet şimdi de anlama sorununu ben yaşıyordum. Oysa ki ben pişman olmuştur diye düşünürken adam resmen normalmiş gibi hayatına devam ediyordu.
-Demek öyle. Ne güzel.
-Derin bi kötü oldun sen birsey lazım mı ?
-Hayır. Gerek yok iyiyim ben.
-Otel gününü hatırladın mı ? Hani ağladığın gün ?
-Hiç unutmadım ki ? Hayatımın mahvolduğu gündü o gün.
-Iste o gün anlamıştım Savaş'la olduğunu.
-Eee. Neyi değiştirir bu.
-Ben ilk defa Savaş'ı öyle gördüm Derin. Yıkılmış gibiydi. Sonra ne oldu diye sordum. Hayatımın en büyük yanlışını yaptım dedi.
Anlamıyordum neydi en büyük yanlışı benimle olmak mı ?
-Her neyse artı Fatih gerçekten iyi hissetmiyorum. Onun konusunu açıp beni ve Bebeğimi üzme lütfen.
Bir an gözleri doldu.
-Ben ne oluyorum şimdi ? Amca mı dayı mı ?
Ya aslında bu çocuğu seviyordum.
-Sen benim tarafımdasın. Dayı ol. Amca olursan yeğenini göremezsin.
-Tamam canım ben zaten em başından beri dayıydım.
-Fatihh ya. O değilde sen şimdi Istanbuldan geldin taa. Bende kal bugün ama mahalleli seni gördü mü ? Zaten başımda kocam yok diye laf ediyorlarmış.
-Kim ediyor lan laf felan söylede hepsinin....
-Ya otur şuraya. Haklılar aslında. İki ay önce hamile halimle gelip taşındım buraya. Kocamı sorunca da askerde dedim. O yüzden yani sen şimdi gelince.
-Askerde mi dedin ?
-Ne bileyim ya aklıma başka birşey gelmedi. Şehit diyecektim ama belki işte bir umut gelir diye...
-Bekledin tabii ama o ne yaptı ? Başkasıyla evleniyor hayvan. Üzme sen kendini ben bakarım size.
-Anlamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
General FictionBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...