41.BÖLÜM"41 Kere Maşallah"

17.8K 644 32
                                    

Derin Savaş'ın evlilik teklifini kabul etmiş ve sonunda parmağına yüzüğü geçirmişti.

Savaş ise sonunda istediğine kavuşmuş Derin'e evlilik teklifini etmiş ve istediği cevabı da almıştı.

Defne ise anne ve babasının mutluluğunu hissedercesine Hande'nin kucağında gülümsüyordu.

  E... Şimdi sırada ise tek birşey vardı. Evlilik. Artık evlilik zamanıydı. Mutluluklarına atacak bir imzaları vardı daha.

Savaş sevinçle Derin'e baktı.

"Artık evleniyoruz ha ?"

Derin ise önce parmağında ki yüzüğe baktı. Çok mutluydu. Hem de hiç olmadığı kadar mutlu.

"Evet evleniyoruz. Artık benimde bi kocam olacak. Kızım babasız büyümeyecek. Şükürler olsun ki yanımdasın Savaş."

Diyerek Savaş'ına sarıldı Derin. Gerçekten onu çok seviyordu. Önceden tek gecelik hata gibi gördüğü adam şimdi tek aşkıydı. Gözyaşlarını tutamayıp kafasını geriye doğru kaldırınca kızını gördü Derin. Hande'nin kucağında ki kızı. Ve yanında Fatih..  'Ne zamanadan beri onlar orada? ' diye geçirdi içinden Derin. Heyecandan hiç farketmemişti bile.

Hande ise ona bakan Derin'den sonra o da gözyaşlarını tutamamıştı. Kucağında ki yeğeninin başına bir öpücük kondurdu. Çok seviyordu onları.  Ve artık kavuşmuşlardı. Kardeşi dediği Derin'in artık yüzü gülüyordu.

  Fatih Hande ve Derin'in ağladığını görünce ortamı yumuşatmak amacıyla atladı.

"Hey millet! Hadi ama kutlama yapalım. Acıktık yani şurada."

  Savaş Fatih'in sesiyle Derin'den ayrılıp arkasına baktı. Fatih'e ise karşılık verdi.

"Aynen kardeşim Acıktık valla. Ne kadar acıktırıyormuş  bu evlilik teklifi .Bir daha evlilik teklifi etmeyeceğim."

Derin ise bu sözüne delirsede soğuk kanlılıkla cevap verdi.

"Zaten artık kimseye edemezsin. Ben senin ilkin olduğum gibi sonunda olacağım bayım. "

Bu lafın üzerine tebessümle Fatih'in omzuna kolunu atan Savaş ve Derin'e bakarak ;

" Hadi hatun in bakalım aşağıya. "

Derin bu lafın üzerine beraber ineceklerini düşünürken Savaş Fatih'le beraber aşağıya iniyordu bile.
  Hande ile Derin göz göze geldi. Ve içlerinden geçen o ilahi kelimeyi söylediler aynı anda.

"Öküz. "

"Öküz."

   Derin Hande'nin kucağında ki kızına bakıp sitemle onunla dertleşmeye başladı.

"Kızım görüyorsun değil mi babayı ? Senin için kabul ettim bak ha teklifini. Yoksa asla kabul etmezdim ben bu öküzü."

Hande 'he canım he' bakışını attıktan sonra Derin'e merdivene doğru ilerleyip inmeye başladı.

Derinde son kez arkasındaki Gelinliğine sevinçle bakıp o da aşağıya inmeye başladı.

°°°°°°°°°

  Herşeyi ayarlayan Savaş , salonda da çok güzel hazırlık yapmıştı. Derin her ne kadar sitem etsede bu adama bayılıyordu. Masanın etrafında herkesin keyfi oldukça yerindeydi.  Geç saatelere kadar yiyip içip sohbet eden dörtlü ve minik prensesimiz Defne artık yorulmuştu.  Fatih:

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin