Savaş evden çıktıktan sonra Derin Defne'nin karnını doyurmuş güzel bir kahvaltı hazırlayıp Hande'yi davet etmişti. Ağzından laf almak istiyordu. Kızını mama sandalyesine koyup çalan kapıya hızla gitti. Sarı saçlarıyla sabahın bu saatinde bile harika gören Hande'yi hemen içeriye aldı.
"Ay kuzum, vallaha iyi oldu çağırdığın Fatih uyanır uyanmaz gitti, o koca evde tek başıma kahvaltı yapmak istemiyordum."
Çantasını alıp portmantoya asan Derin gülümseyerek arkadaşını dinliyordu.
"Canım aynı işte Savaşla gittiler zaten. Bende hemen seni çağırdım. Defne sen ben yeriz işte, geç otur sütünü koyayım."
Hande kafasıyla onaylayıp mama sandalyesinde ki minik Defne'yi sevdi bol bol. Sonra sandalyesine oturarak kahvaltıya başlarken Derinle Savaş ve Fatihi konuştular. Ama ikisininde bir fikri yoktu nereye gittiklerinden. Derin'in kafasında birden ampuller yanmıştı.
"Ayy Handem, sizin Fatihle nişanlanma hızlı gelişti acaba dün benim romantik ayıcığı görünce o da mi heveslendi de onu hazırlıyorlar, ha ne dersin?"
"Yok kuzum ya nişan oldu yakında evleneceğiz, öyle şeyler geçti artık bizden."
"Niye öyle diyorsun kız, ben çocuğu yaptım, nikahım bozuldu, ondan sonra teklif aldım."
Bu durum ikisi içinde komik gelmiş kahkaha atmalarına sebep olmuştu. Hande arkadaşına katılırcasına:
"Ondan mı sabahın köründe gittiler diyorsun?" Diye sorusunu yöneltti.
"Bence ondan canım."
O bu derken sebep düşünüyorlardı. Savaş ve Fatihi aramalarına rağmen, ikiside işimiz var acil bir şey varsa mesaj atın diye mesaj atmışlardı. Daha fazla kurcalamak istemediler. Kahvaltıdan sonra Derin Defne'yi öğle uykusuna yatırmış, kahve alıp Hande ile sohbet etmeye başlamışlardı.
**********
Bir yumruk daha attığında içindeki öfke azalmak yerine hızla artıyordu. Bunca şerefsizlik Savaş'ın kanını donduruyordu. Yok böyle öfkesi geçmeyecekti. Sandalyede oturan şerefsizin ellerini çözüp yakasından tutup ayağa kaldırdı.
''Karşılık ver lan!''
''Abi adamın haşatı çıktı nasıl karşılık versin, bırak artık polisi çağıralım çeksin cezasını.''
Fatih, Kerim'i döven Savaş'a hak verip karışmak istemese de, durduğu halde adamı öldürürdü sinirle. Derin Savaş' bulmak için Kerim'e gittiğini, banyoda bulduğu saatinin taşını. bodrum katta yapılan kürtaja kadar her şeyi anlatmıştı. Üstüne Savaş'ı öldürmeye kalkmış, kaçırmaya yataklık etmişti. Savaş Derin'in yanında polise şikayet etmişti ama adamlarına polisten önce Kerim itini bulma emrini vermişti bile. Bu sabah Kerim'i saklandığı delikten bulmuş ve bu izbe yere getirmişlerdi.
Sinirden Fatih'i duymuyordu bile Savaş. Kerim'e attığı yumrukla yere yığılan adamın üstüne çıkıp sinirini atmaya çalışıyordu. Kerim zar zor çırpınıp 'özür dilerim' dediğinde Savaş sinirle güldü.
''Kızım senin yüzünden erken doğdu lan ona bir şey olsaydı ha, özür dilersin öyle mi?''
Yumruk.
''Derin senin yüzünden ölüyordu, özür dilersin öyle mi?''
Yumruk.
''Ulan kansız senin yalan sevgin yüzünden kaç kişinin hayatı mahvoldu ama sen özür dilersin öyle mi?''
Daha fazla dayanamayan Kerim'in gözleri kaydı önce sonraki aldığı darbeyle bayıldı. Fatih cidden fazla olduğunu anlayarak adamın üstündeki Savaş'ı tutup çekti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Fiction généraleBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...