6. BÖLÜM: "MUHTEŞEM ANNE"

67.9K 2K 83
                                    

Gözlerimi Fatih'in kötü bakışlarından çekip telefonu açtım.

-Geldin mi Hande ?

-Geldim kuşum. Havaalanındayım Muğla'nın.

-Ha iyi bizde oradayız zaten. Bekle sen Fatih'le almaya geliyoruz biz.

-Tamam o zaman ben bi kahve içeyim şurada.

-Ayy bana kahve deme ya.

-Niye ?

-Anlatırım sonra. Hadi görüşürüz.

-Görüşürüz.

Telefonu kapatıp cebime koydum. Kahretsin toplantı. Ve ben sanırım bir iki kere Fatih demiştim. Birde iş yerinde samimi olmayalım , tanışmıyor gibi yapalım diyordum ya. Hemen toparlamam lazımdı ama nasıl ? Hah...

-Şey Fatih Bey sizinki derken Rusya'daki fabrikadan görüşmek için bir bayan gelmişde havaalanındaymış. Müsaitseniz hani onu almaya gidecektik ya.

Sanırım olmuştu ama oradaki kel adam o soruyu sormasa daha iyi olacaktı sanki ;

-Rus bir bayanla Türkçe konuştunuz. Hadi o neysede samimi arkadaş gibiydiniz ve adı Hande' mi ?.

Tebrikler. Her haltı dinleyip aklınızda tuttuğunuz için gereksiz adam unvanını kazandınız.

-Beyefendi size ne acaba ? Evet türkçe konuştum o çevirmeniydi ve evet çok yakın arkadaşım olur o yüzden adı Hande Türk yani. Ya off gerçekten size ne ?

Adam kızarıp bozarırken sessizce odadan çıktı. Iste adamı öyle yaparlar. Heyttt be yürü Derin.
Fatih ayağa kalkıp gür sesiyle ;

-Toplantı bitmiştir.

Dedi. Ve odadan çıktık. Asansöre binince Fatih ;

-Yalnız o bozduğun adam genel müdürdü.

-Ne olmuş yani.

-Benim olmasada senin üstün o Derin. Fazla diklenme millete.

-Ha şey diyorsun sen kibarca ayağını denk al felan. Anladım. Haklısın ya biraz şey oldu ama ben yarın şey edicem onu ama önce bi Hande"yi alsak ya ?

-Off başka bir başbelası. Hemde sarışın. Nefret ederim.

Heee hee gördük nefreti. Ayrıca nefret et sen sonuçta büyük çarpılmalar büyük nefretlerle başlar. Iç sesime bir yuh dedikten sonra geri iç sesime sordum " o söz öyle miydi ya".

Her neyse şuan Fatih'in arabasının keyfini çıkarmakla meşguldüm. Konfor bir başkaydı canım.

-Fatih ?

-Efendim.

-Neden Hande konusu açılınca geriliyorsun ?

- Aptal bir sarışın olması yeterli bir sebep mi ?

-Ama kızı tanımadan neden yargılıyorsun ?

-Tanımadan mı ? Ben tam 2 saat ondan laf almaya çalıştım senin yerini öğrenmek için ama konuşmadı. Zor kullanmak zorunda kaldım. Ve her kızada yapmam bunu. Onlar kendi geliyor genellikle.

-Ya bi pislikleşmede , cazibe olayı mı ?

-Evet.

-Ne yaptın kıza cidden ya ? O asla konuşmazdı.

-Psikolojik baskı diyelim. Bir kadın ve bir erkek. Gerisi erkeğin hayal gücüne kalmış .

-Hayvan ya.

-Teşekkürlerlerde hani nerede başbelası.

Havaalanına gelmiştik.

-Kahve içecekti dur arayayim.

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin