Arkadaşlar birkaç konuyu halletmen gerekiyordu kitapta o yüzden bu bölüm sadece Derin ve Savaş 'lı oldu.
Kakaolu süt dermiş gibi oldu.:))
Neyse iyi okumalarrr...Uzun bir süreden sonra ilk defa huzurla uyanmıştım. Annem ve babam konusunda rahatlamış olsamda kafama takılan şey; evlilikti.
Savaş'la bunu konuşmam lazımdı. Yatağımdan kalkıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp iç çamaşırlarıyla kalınca yan dönüp aynadan göbeğime baktım. Bir kaç kere yapmıştım bunu. Elimi göbeğime koyup bir kez daha kızımla konuşmaya başladım."Merhaba kızım yine ben. Dün anaanne ve dede senin varlığından haberdar oldu. Ve baban dedenden öyle bir yumruk yemiş ki bir kac gün başka kadınlarla... şey afedersin kızım. Unuttum birden ama baban çok sinirlerimi bozuyor. Ve dikkat ettimde sana sadece kızım diyorum. Artık sana bir isim vermenin zamanı geldi bence. Bugün bunuda babanla konuşsam iyi olacak."
Saçma sapan konuşmamın ardından duş aldım. Havluyla odama geçtiğim ve dolaptan aldığım beyaz desenli elbisemi giydikten sonra telefonumu elime alıp Savaş'ı aradım.
"Efendim Derin."
"Savaş konuşmamız lazım."
"Tabii dinliyorum. "
"Hayır böyle değil yüz yüze konuşmamız lazım."
"Bugün çok yoğunum. İşler birikmiş kaç gündür. Ama eğer holdinge gelip beni buradan kaçırırsan gelmek zorunda kalırım belki."
"Sen birde utanmadan ayağına mı çağırıyorsun beni ?"
"Dediklerimi düşünürsen hiç öyle birşey demedim. Yani konuşacakların önemlidir belki diye senin için söylemiştim ama neyse artık."
"Off tamam lanet olasıca geliyorum gitme bir yere."
"Bekliyor olacağım canım."
"Canın çıksın."
Diyerek telefonu kapattım.Saçlarımı yapıp çıktım odadan. Kahvaltı yapmak için oturuyorlardı. Bende birşeyler atıştırıp evden çıktım. Bu sefer annemin arabasını aldım. Kendime bir araba alsam iyi olacaktı. Ve bir hafta çalışmış olsamda adresini bildiğim holdinge gitmeye başladım.
Holdingin önüne parkettiğim arabadan indim. Hamile hamile beni buralara getirmesini çok pis ödetecektim o Savaş itine. Asansöre bindim. Anılarım tazelendi birden. Savaş'a hamile olduğumu söylediğimde bana söyledikleri ve bu asansörle ağlayarak indiğim. Asansör durup kapıları açılınca indim. Herkesin bakışları önce bana sonra karnıma ve son olarakda gittiğim Savaş'ın odasına dönmüştü. Umursamamaya çalışarak odaya girdim. Kafasını kaldırıp bana baktı Savaş.
"Hoşgeldin. Hayırdır birşey mi oldu ?"
Iıgghh sinirimi bozuyordu bu adam.
"Seni kaçırmaya geldim unuttun mu ?"
"Hmm nereye kaçıracaksın peki ? Ve ırzıma geçmeyeceğini nereden bileceğim ?"
"Lan adam gerizekalı mısın sen ? Kalk gidiyoruz işte. Birde çok namusluymuş gibi.... tôvbe tövbe ya."
"Kalbimi kırıyorsun ama. Bak gelmem ha ."
Dudaklarını büzerek konuştuğunda o dudaklarla... sinirimi bozuyordu işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
General FictionBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...