11.BÖLÜM: "SAVAŞ..!!"

63.7K 1.9K 104
                                    

Merhaba öncelikle. Bu bölümü ileri sararak yazıyorum.  Aslında anlatacak çok sey var ama Savaş beklendiği için hızlandırılmış şekilde yazıyorum artık. Hadi bakalım Savaş nasıl çıkacak ortaya ? Yoksa pişman mı olmuş ?

***1 AY SONRA****

Koskoca bir ay geçti Fatih ve Hande çiftinin kavuşmasından sonra. Hande babasına burada uzun bir süre yaşayacağını söylemiş ve işini de nefret ettiği patronuna küfür ederek bırakmıştı.  Şimdi mutluydular hem de çok mutlu. Hayır kıskanmıyordum ama hormonlar işte ne yaparsın ?

  Ve bugünde bebeğimin cinsiyetini öğrenecektim. Hayatıma bir prens mi yoksa prenses mi geliyordu bunu öğrenecektim. O yüzden hazırlanıyordum. Pembe pileli eteğim ve beyaz tişörtümle sevimli bir anne olmuştum. Siyah saçlarımı açık bırakıp çantamla beraber odadan çıktım.  Ve karşımda yine aşıklar cilveleşiyordu.

-Yaa Fatih dursana bi Derin görecek.  Utanıyorum sonra.

-Bir kere öpeceğim sadece. Hadi ama lütfen bir kerecik.

  Ve öksürerek araya girdim. Yeter ama bu kadar. Bende insanım. Yalnızlığım bu kadar yüzüme vurulmaz ki.

- Aa Derin günaydın. Kahvaltıyı hazırladık biz. Hadi bakalım bu heyecanlı gün için hazır mısın ?

-Ayy bak şimdi heyecan yaptım iyice. Adını ne koyucam ben ya ? Odasını nasıl yapsam. Ayy o oda Fatih'e verdim bari şu kileri odaya çevreyim. Büyüktü zaten.  Beraber yaparız demi Hande ?

-Yaparız kuşum. Yaparız tabii.

  Ben heyecanla konuşup bir yandanda tıkınırken Hande de bana cevap veriyordu. Hızlı bir kahvaltının ardından sofrayı toplayıp arabaya bindik. Ben yine arkaya bindim.  Sonuçta sevenleri ayırmayalım. Hande  aynadan bana bakıp kaşlarını çattı. Sonra arkaya uzanıp kemerimi taktı.

-Uslu bir anne ol ama artık.  Kaç kere diyeceğim sana şunu takmayı unutma diye ?

   O sırada Hande'nin omzuna öpücük konduran  Fatih Hande'ye ;

-Sürekli şu arkaya dönecek misin sen? Her yerin açılıyor.  Zor tutuyorum artık kendimi.

Aaaa Fatih insan bi fısıldar Hande'ye ya bende duydum. Hande kızararak yerine geçip oturdu.

2 saat sonra hastanede işimiz bitmişti ve şimdi de holdinge giriyorduk. Bebeğim mi ? Malesef cinsiyetini öğrenmedik çünkü arkasını dönmüş ufaklık. Diğer ay bakacaktık artık. Holdinge girdik biz Handeyle odama geçtik.  Iki kahve istemiştik. Biraz dedikodu zamanı sonuçta. Hande lafa girdi hemen ;

-Derin sana birşey söylemem lazım.

-Söyle canım.

-Ya aslında Fatih dedi ki senin fikrinmiş gibi sor dedi ama ben valla bunu saklayamam. Fatih dedi ki ; "Başından beri Derin'e diyeceğim ama sonradan gelip hayatımı değiştirmeye mi çalışıyorsun der diye diyemedim. Bebekde gelecek hem artık dört kişi olacağız ayrı bir eve çıkalım mı ? " diye sor dedi valla.

-Demek ayrı ev ?

-Evet.

-Ben sizi zorlayacak değilim Hande. Isterseniz çıkabilirsiniz tabii. Hem düzende bozulacak birsey yok ben önceden Tektim zaten.

Hande gülmeye başladı.  Ee nesi komik ?

-Hayır biz derken sen ve yeğenimde dahil şapşal. Ben seni hiç bırakır mıyım ?

-Haa bende Fatih'le beraber... off anladım tamam ya .

-Eee ne diyorsun ?

-Hande ben çocuğumu o iyi insanların içinde , o temiz mahallede doğurmak Istiyorum.  Tamam evimiz biraz küçük ama mutlu değil miyiz ?

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin