Emin olduktan sonra hızla kapıyı açtım. Tahmin ettiğim gibi aşağıya merdivenler uzanıyordu. Hızla merdivenlerden inmeye başladım.
"Derin dur. Yok Savaş burada."
"Savaş neredesin ?"
Kerim"i dinlemeyip hızla indim ve gördüklerimle donup kaldım. Elim ağzıma gitti. Aman Tanrım bu da neydi böyle ?
"Bunlar ne Kerim ?'
Beyaz ışıklı odada karşılıklı dizilmiş yedi sekiz tane yatak vardı. Yatakların yanında serum takılan yerler felan vardı ve bir kadın... bir kadın baygın bie şekilde yatıyordu yatakta.
"Ne yaptın o kadına ? Savaş nerede ? Savaş'a ne yaptın alçak berif."
Kerim'e bir yandan vuruyor nir yandan da gözyaşlarıma engel olamıyordum. Ellerimi tutup durdurmaya çalıştı beni.
"Sakin ol Derin. Savaş'a birşey yapmadım. Hadi yukarıya çıkalım unut burada gördüklerini. "
"Hayır anlatacaksın herşeyi. Sen anlatamazsan ben şurada ki kadını ayıltıp sorarîm herşeyi. Yoksa... öldürdün mü onu ?"
"Saçmalama Derin kimseyi öldürmedim ben baygın sadece. "
"Peki ona sorarım o zaman. "
"Kahretsin tamam anlatacağım herşeyi. Ama önce çıkalım şuradan. "
Bu sefer onu dinleyip her ne kadar temiz olsada korkutucu odadan çıktım. Salona geçince hemen konuşmaya başladım.
"Anlat çabuk. "
"Kahretsin kürtaj yapıyorum burada."
"Ne... ne diyorsun sen ? Yasal değil bu .'
"Evet değil ama ben bunu 3 yıldır yapıyorum Derin ve cok buyuk paralar kazanıyorum. Her neyse söyledim işte ama aramızda kalacak yoksa Savaş için iyi olmaz."
"Umrunda değil senin yaptığın bu işlerinde çocuklarını aldıran o kadınlarda... Ben sadece Savaş'ı istiyorum. Şimdi sen bana Savaş'ın yerini söyle yoksa polise gider herşeyi anlatırım. "
"Anlatamazsın."
"Nedenmiş o ?"
"Defne hala hastanede cihazlara bağlı. "
"Kızıma hiç birşey yapmazsın sen ve şimdi anlat artık. Bak tamamen çıkacağım hayatından. Kimseye birşey söylemeyeceğim.
"Derin ben hayatımdan çıkmanı felan istemiyorum. "
"Ne söylediğini iyi düşün Kerim sence ben seninle olmak ister miyim ? Hadi şimdi anlat. En azından yaptığın bu pisliği kimseye anlatmayacağım."
"Sana nasıl güveneceğim?"
"Emin ol şu an tek umrumda olan Savaş. Sen yerini söyle kimseye anlatamayacağım söz veriyorum. "
"Peki anlatacağım kahretsin."
"Dinliyorum."
"Savaş.. onu senin nikahında gördüm. Başta konuştuk. Evlenmenizi istemediğimi söyledim. Ama çok ağır laflar söyledi. Yanımdan gittim ama sinirlerim çok bozuktu. Sevdiğim kadını kaybediyordum nikah salonunun otoparkında...."
Susmuştu ve bu beni deli ediyordu.
"Ne yaptın söyle hemen."
"Arabayla çarptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Fiction généraleBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...