***HANDE***
-Hande gitme.
Fatih ? Sen miydin gerçekten ? Arkama korkarak baktım uykulu gözleriyle bana bakıyordu. Üzerine giydiği salaş mavi tişört ve kot pantolonuyla eline geçeni aceleyle giymiş gibiydi. Saçları dağınıktı. Asla saç yapmadan evden çıkmazdı. Demek ki benim için acele etmişti. Peki ben şimdi ne yapacaktım. Tabiiki de gidecektim. O zaman neden şimdi kımıldayamıyordum ? Neden gitmek için bir adım bile atamıyordum? Peki ya neden gitmek istemiyordum ? Ben hiçbir şey söylemeden durunca bana yaklaştı. Ellerimi ellerinin arasına aldı.
-Hande lütfen beni bırakıp gitme. Sana çok alıştım.
Kendime gelmek için yutkundum. Ve zar zor ağzımı araladım.
-Ama dün gece dediklerin.
-Hepsi benden soğuman içindi. Daha doğrusu ben seni kendimden uzak tutmaya çalıştım. Çünkü içimde öyle lanet bir duygu var ki seni ilk gördüğümden beri içimden çıkmıyor.
Öyle tuhaf hissediyorum ki daha önce böyle olmamıştım. Şu ellerini tuttum ya elektrik çarpmışa döndüm. Şu mavi gözlerine bakıyorum ya. Okyanusun ortasında yüzme bilmiyor gibi hissediyorum ,Şu an öyle bir andaydım ki. Fatih'in ağzından çıkan cümlelere hatta kelimelere çok dikkat ederek dinliyordum. Hiç bir kelimeyi , harfi bile kaçırmak istemiyordum.
-Sen... bana , aşık mısın ?
Sorumu duyunca bir an duraksadı.
-Bunun cevabını seninle birlikte öğrenmek istiyorum. Hadi gel benimle.
-Fatih ben onca sözden sonra çok düşündüm. Ve gerçekten seninle cehenneme bile gelecekken sen öyle bir parçaladın ki beni.
-Hande hepsi yalandı söylediklerimin. Belki bunu yaparsam bu duygular geçer zannettim. Ama geçmedi , geçmiyor.
-Fatih ben dün gece şunu anladım ki bizden hiç bir halt olmaz. Hem sen.. dün gece.... başka bir kadınla yattın mı ?
-Evet. Ama onu kendime bir şey kanıtlamak için yaptım. Eğer başka birisiyle olurken aklıma hiç gelmeseydin ki aklımdan bile çıkmadın. Ben... benim için gerçekten çok önemlisin sen Hande... sanırım seni seviyorum.
-Eğer o kadınla olurken aklında ben varsam beni aldatmış oluyorsun Fatih. Ve ben asla aldatılmayı kabulllenemem. Elveda.
Zaten arkadan otobüse çağıran adam bana seslenmişti o sırada.
-Abla hadi kalkıyoruz. Geliyor musun?
-Geliyorum.
Fatih'e bakınca yıkılmış olduğunu gördüm. Ama yapacak birşey yok Fatih efendi.
Arkamı dönüp otobüse bindim. Koltuğa oturup Fatih'e baktım. Sadece bana kitlenmiş bir şekilde bakıyordu. Otobüs hareket edince hala aynı şekilde gözlerimi takip ediyordu. Ama gözden kayboldu.
***DERİN***
Gözlerimi alarmın sesiyle açtım. Erken kalkmıştım çünkü Handem gitmeden ona çok güzel bir kahvaltı hazırlayacaktım. Yavaşça doğrulunca elimin altında birşey hissettim. Üzerinde yazı yazan bir kağıt. Elime alıp okudukca gözlerim açıldı. Ne olmuştu böyle durup dururken ? Neyin acısını çekmişti bir gecede ? Iyide dün film izlerken çok iyiydi. Lan Fatih. Sen mi birşey yaptın lan kardeşime ? Sinirle yataktan kalktım. Valizi falanda yoktu. Iyide ne ara gitmişti ? Odadan çıkıp Fatih"in kapısını sertçe çaldım. Ikinci çalmamda kapıyı açtı. Sadece altında eşofman vardı. Üzerine kağıdı fırlattım.
-Ne yaptın lan Hande'ye de kız bir gecede paramparça oldu ?
Okurken oda şaşırmıştı. Ama başka tuhaf birsey daha vardı gözlerinde. Acı gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...