33.BÖLÜM:"Kan Lekesi"

34.3K 1.1K 48
                                    

Düzenlenmiştir.

Arkadaşlar büyük bir hata yaptım. Kimlik tespiti için hastaneyi yazdım ama @seher001 okuyucumuzun sayesinde farkına varmış oldum. Hastane yerine polis yerleştirdim. Başka bir degisiklik yok. O yüzden okuyanlar için tekrar okumanıza gerek yok.

Kusura bakmayın tekrar....

Defnesini ziyaret eden Derin'in içi daha da rahattı. Artık eve gidebilirdi. Her ne kadae kızının yanında kalmak istesede bu pek mümkün değildi. O yüzden eve gidecekti ama Kerim engel olmuş ve kahve teklifinde bulunmuştu. Her ne kadar istemesede Derin şu anda kabul etme zorunluluğu hissetti kendisinde. Evet saçma bir gurur yüzünden kızına başkasının babalık yapma isteğinden dolayı evleneceği adamla kahve içme zorunluluğu. Kerim bildiği bir kafeye getirmişti Derin'i. Hala şaşkındı oysa ki. Üniversitede aşık olduğu kız şimdi karşısında duruyordu. Ve en güzeli ise evleneceklerdi. Kerim Derinle evlenince geçirecekleri güzel günleri düşünürken , Derin tam tersi hala Savaş'ı düşünüyordu.  Ama başkaydı bu sefer düşünme sebebi. Bulmak istiyordu onu. Düşündüğü şey buydu. Onu bulmak ve kafasında dolaşan binlerce sorunun cevabını duymak istiyordu ondan.

  Kahveler geldiğinde Kerim ilk yudumunu aldıktan sonra konuşmaya başladı. Ama Derin pek duruyor gibi durmuyordu. Telefonu çalmaya başladı birden vw onda anda kendine geldi. Arayana baktığında hemen açtı.

"Efendim Hande."

"Kuşum ben bugün Fatih"de kalacağım haberin olsun. Annenlerde bugün davete gideceklerdi tek kalman sorun olur mu diye aradım. "

"Yok sorun değil kal da niye onda kalıyorsun ?"

"Nişanlım o benim Derin. Fesatlaşma.

Dern'in imalı sesi üzerine hemen cevabı veren Hande'nin üzerine Derin"in neşesi yerine gelmişti. Ama sonra aklına gelen şeyle başından aşağı kaynar sular döküldü ve aklındaki ki diline yansıttı birden.

"Sende benim durumuma düşme sakın. Fatih'e her ne kadar güvensemde hata yapma sakın Hande."

"Fatih Savaş gibi değil Derin karıştırma. "

Hande birden tutamadığı için kendine küfür etmeye  başlamıştı. Üzmüştü kesin Derin"i.

Ama Derin üzülmemişti çünkü herşeyin farkındaydı.

"Haklısın. Sonra görüşürüz. "

Diyerek Hande"nin cevap vermesine izin vermeden kapattı telefonu.

"Sorun mu var Derin ? Yüzün düştü. "

"Kerim benim keyfim kaçtı. " Olmayam keyfi nasıl kaçırdı ki insanın ? " Kalkalım mı ?"

Kerim her ne kadar yeni geldilerini ve Derin ile sohbet etmek istediğini düşüncede yok diyemedi.

"Tamam sen geç arabaya ben hesabı ödeyip geliyorum."

Derin kafeden çıkıp arabaya binmişti. Her zaman böyle ruh gibi gezmek Istemiyordu.  Hazır bugün evdede kimse yokken bu haline son verecekti. Savaş'ı bulmak için çareler düşünecekti.

Kerim hesabı ödeyip arabaya bindi. Derin'in bu mutsuz görüntüsüne canı çok sıkılıyordu. Eve gidene kadar da hiç konuşmamıştı.

Derin Kerim'e kuru bir 'teşekkürler' diyerek boş eve girmişti. Hızla odasına çıkıp soğuk bir duş alıp yatağına oturdu. Sertçe oturduğu için dikişleri acımıştı. Ama umursamamaya çalışarak eline aldığı kağıt kaleme aklındakileri yazmaya başladı.

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin