Elimdeki tabaklarıda masaya yerleştirdikten sonra içerideki çifte kumrulara seslendim.-Hadi bakalım yemeğe.
Hande Fatih'in kolunun altından çıkarak masaya gelip oturdu. Fatih 'de onun arkasından masaya geçince çorbalarını koydum. Hande uzattığım kaseyi alırken ;
-Kuşum ?
-Efendim.
-Şey yemek içinde yardım ettirdirtmedin de iyi misin ?
Tek kaşımı kaldırarak baktım.
-Neden ki ?
-Yarın Savaş evleniyor ya hani.
İyide Yeşim konusunu anlatmıştım ama yinede tereddüt etriğimi düşünüyordu sanırım ama Fatih'e belli etmememiz lazımdı.
-Banane canım Savaş'tan hem biz konuşmuştuk ya bu konuyu.
Diye ima ettim.
-Işte emin misin diye.
-Eminim yapacağım.
Fatih şaşkınlıkla bize baktı.
-Siz ne konuşuyorsunuz aranızda şifreli şifreli ?
- Sen karışma Fatih.
Dedik Hande ile aynı anda.
Ve sonrasında yemeklerimizi yiyip masayı topladık Handeyle. Zaten çok uykum vardı "iyi geceler " diyerek odama geçtim. Yarın büyük gündü.
💖💗💖💗💖💗💖💗💖
Gözlerimi yüzüme vuran güneş ışığıyla açtım. Hadi bakalım Derin hanım yap yapacağını. Banyoya girip duş aldıktan sonra üzerime beyaz bir elbise giydim. Maksat gıcıklık olsun. Hande'ye haber vermeden gidecektim. Nikaha iki saat vardı. Evden çıkıp Hande'nin arabasına bindim. Hadi bakalım sonumuz ne olacak ?
Bir buçuk saat sonra nikah salonunun önündeydim. Biraz oyalanıp gelmiştim. Yarım saat boyuncada beklemek zorundaydım. Elimdeki telefonu karıştırmaya başlayınca Hande aramaya başladı.
Açtım , en azından vakit geçerdi.- Efendim Handecim.
-Ya habersiz çıkmışsında geliyim bende Derin ? Yapabilir misin tek başına ?
-Abartacak birşey yok ki Hande sadece ailesi gerçekleri öğrenmiş olacak bu lafımla. Yani benim için pek değişen birşey olmayacak.
-Öyle diyorsan.
Vedalaşıp telefonu kapattığımda o gün Yeşim ile konuşmalarımız geldi aklıma.
√√√√√
-İşte konu tamda bu. Yani bize engel olmalısın.
-Anlamadım.
-Derin şimdi sana herşeyi anlatacağım ama aramızda kalacak.
-Tabii anlat lütfen.
-Ben aslında başka birisine aşığım. Ama benim aşağılık babam iflasın eşiğine geldiği için Savaş'ın babasının gözünü boyadı ortaklık diye. Yani Savaş'ta babasının zoruyla kabul ediyor. Ama senin hamile olduğunu öğrenince ne bileyim bir umut işte. Eğer sen düğüne gelip "hamileyim" dersen bende ilk defa duymuş ve Savaş'ı asla kabul edemez gibi davranıcam. Yani senden hayatımı ve kurtarmanı istiyorum ve karşılığında sevdiğin adam , bebeğinin babası evlenmemiş olacak.
-Ben onu sevmiyorum.
Gülümsedi.
-O kadar konuşmamda tek buna takıldığına göre herşey ortada Derin. Hem geçen holdinge gelince beni gördüğünde gözlerindeki umutsuzluğu gördüm ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Tiểu Thuyết ChungBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...