Kahvaltı yaparken gözlerim Fatih'e takılmıştı. Ağzındaki lokmayı çiğneyemezken gözleri büyümüştü. Merak etmiştim.
"Fatih ne gördün haberde de bu kadar şaşkınsın ?"
Dalgaya vurarak sorduğum soruya sakin olmaya çalışarak cevap verdi.
"Önemli birşey değil ya boşver. "
Bir kere merak etmiştim artık. Elinin altına saklamaya çalıştığı gazeteyi hızlıca çektim. Fatih panikle ;
"Derin.."
Derken ben gördüğüm haberdeki yazıyı okuyordum sinirle.
Ünlü veliaht Savaş ERMEN bu sefer Muğla'daki zengin güzel Ceylin BERNEN ile el ele çıktığı bardan objektiflerimize yansıdı.
Savaş'ın elini tuttuğu kadına baktı. Çok güzeldi. Fazla güzel. Sonra birden vücudumu sinir kapladı. Elim ayağım titremeye başladı. Soğuk soğuk terlemeye başladığımda artık sabrımın sonuna gelerek bağırmaya başladım.
"Şerefsiz pislik birde çocuğumu sahipendi. "
Tam başka birşey diyordum ki Hande kolumu tutup :
"Sakin ol bi canım bak bebeğine zarar."
"Ya Hande inanabiliyor musun dün o kadar laftan sonra gidip başka kadına yatmış. Ya bende aptal gibi pişman oldu zannettim. Çocuğunu istiyor zannetmiştim ya. Ama bunu onun yanına bırakmam ben Hande. Ya kızımı kirletmesine izin vermem. Baba adında onun adını yazdırmam. Kızım asla o pisliğin soyadını taşımayacak.."
SAVAŞ
Elimdeki gazeteyi yere fırlattım sinirle. Bir bu eksikti. Kafam öyle karışıktı ki bir yanım Derin ve kızımı düşünürken diğer yanım asla evlenmeyi , çocuğu düşünemeyen o an ne isterse onu yapan sorumsuz adamda takılı kalıyordu. Neden bir anda hayatı tepetaklak olmuştu ? Aslında iyi birşey gibi düşünürken sonra saçmaladığını hissediyordu. Asla birlikte olmayacağı bir kadın ve karnında kendi çocuğu...
Yazardan
Odasındaki dolaptan içkiyi çıkaran Savaş koltuğuna oturup ayaklarını masasına koydu. Öyle düşünceliydi ki yapacak birçok şeyi olmasına rağmen ilk defa bu kadar kendini dünyadan soyutlanmış hissetti.
Derin ise sinirle evde döndükten sonra sinirini "sinirinin nedeni" nden çıkarmaya karar vermişti. Kendini odasına atarak hızlıca giydiği kot pantolon ve salaş tişörtüyle evden çıktı. Ve yanında ise başından beri olan bu saçmalığı bitirecek olan istifa mektubu vardı. Hande'nin arabasına binerek holdinge gitmeye başladı.
Fatih ise kuzenine çok kızmıştı. Halbu ki onunla bebeği hakkında çok konuşmuştu. Onun olduğunu ve Derin'e sahip çıkmas8 gerektiğini anlatmıştı ama daha ilk günden bu yaptığıyda neydi ? Ceylin denen sürtüğü çok iyi tanıyordu. Başından beri Savaş'ın peşindeydi zaten. Ve dün yatağa gitmeden Savaş'ı asla bırakmayacağını çok iyi biliyordu. Ve buda kızını hatta Derin'i aldatması demekti. İlla sevgili veya evli olmalarına gerek yoktu aldatmak için. Çocuğunun annesine bunu yapmamıydı.
Savaş iyice düşüncelere dalmışken kapı çok sert bir şekilde açılmıştı. Ayaklarını indirirken gelen kişiyle şaşkınlığını gizleyemedi.
"Derin?"
Genç kadın sinirlenmişti iyice kendine bakan mavi gözleri görünce.
"Senine kısa ve öz konuşacağım. Öncelikle kızımı asla görmeyeceksin. Senin adın ve soyadın asla kızımın kimliğini kirletmeyecek. Ve son olarakda bir daha seni asla görmek istemiyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
General FictionBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...