O gün isime karar verememiştik ama karnım daha çok çıkmadan evlilik meselesini halletmeye karar vermiştik. Sadece nikah olacaktı. Biz gidip nikah gününü bile almıştık. Ne zaman mı ? İki hafta sonraydı. Ve bugünde Fatih , Hande, Savaş ve ben pikniğe gidecektik. Evet iki gün önce birbirimizi yerken şimdi eğlence yapacaktık ama onu hala tam affetmiş sayılmazdım ama ona karşı çok şey hissediyordum. Çok şey. Zaten Hande bizde kaldığı için beraber hazırlanmaya başladık.
Bir saatin sonunda Hande şort giydiği için bende giymiştim. Ne hamileler şort giyemez mi ?
Her neyse zaten Fatih geldiğini söylemek için aramıştı. Kapıya çıktığımızda sadece Fatih vardı."Savaş nerede ?"
"Süsleniyor herhalde pezevenk. Sinirlenip geldim ben."
Gülümsediğimde Savaş'ın geldiğini gördüm. Arabasıyla yaklaşırken yine susmamıştım.
"Geldi işte pezevenk."
Hande gülmeye başlarken ben elimi karnıma koymuş yine kızımdan özür diliyordum.
Arabalara bindik. Ve ben yine Savaş'la arabada tektim. Bilmiyorum işre huzursuz hissediyordum. Ama bunun bir sebebi vardı. Yarın kızım için kontrole gidecektim ve Kerim'e gideceğime söz vermiştim ama Savaş onunla konuşmamam için çok sert uyarmıştı. Onu tabiki de takmıyordum ama.... biraz korkutucuydu sanırım. Sesli hir şekilde 'off ' demiştim artık içimdeki sıkıntıyı dışa vuracak şekilde.
"Bir sorun mu var Derin ?"
"Yok... Var."
"Nedir ?"
"Imm şey... kızım için kontrole gideceğim yarın. "
"Tamam gideriz de sorun neresinde ? Yoksa kızıma birşey mi ...."
"Hayır hayır yok birşey. Senin gelmene gerek yok zaten ben giderim."
"Beraber gideceğiz ve konu tartışmaya kapatılmıstır. Ve unutmadan bir daha şort giymen yasak. Buna da cevap yok."
Ya adam birşeyi söylememe bile izin vermiyorsun.
👝👓🍞🍝🍟🍔🍫🍬🍭🍳🍖
Pikniğin tüm eğlencesiyle devam ederken dört buçuk ay sonra aklıma daha yeni gelen şey takılmıştı. Nasıl atlamıştım bu kadar önemli bir konuyu nasıl ? Tam ağzımı açmıştım ki Hande ve Fatih gözüme takılınca vazgeçtim. Ama duramıyordum işte.
"Savaş ?"
Fatih'le konuşan Savaş benim sesimle bana dönmüştü.
"Biraz konuşabilir miyiz ?"
Anlamış olacak ki ayağa kalkıp elini uzattı. Ne biliyon elini tutacağımı ? Ama şimdi tutmazsam da rencide olur. Bir kerelik tutayım bari. Elimi ona uzatıp diğer elimide göbeğime atıp kalktım. Biraz yürüyükten sonra birbirimize döndük.
"Savaş.."
"Efendim Derin..."
"Ben yani biz çok önemli birşeyi unutmuş olabiliriz."
"Neyi ?"
"Şey... senin aileni."
"Hmm benim ailemi ?"
"Evet."
"Sanırın artık yoklar."
"Anlamadım."
"Boşver sen gel hadi biraz daha ye az yiyorsun."
Gitmek üzereyken kolundan kavrayıp tekrar bana dönmesini sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...