Küçük sahil ilçesinde bulunan tatlı evimden çıkıp kasabanın sokaklarında yürümeye başladım. Mutlu şekilde etraftaki minik dükkanlara bakıyordum. Bebek kıyafeti satan ufak bir yer görünce içim kıpır kıpır etti. Hızlı adımlarla oraya gidip elime aldığım minik ayakkabıların fiyatını sordum.
-25 ablam.
Rengide beyazdı. Bebeğimin henüz cinsiyetini bilmiyordum ama bu ikisine de olurdu.
-Peki bunu alıyorum. Paketler misiniz?
Elimdem aldığı ayakkabıları paketledi ve bana uzatdı. Bende parayı verince adam çekingen bir şekilde ;
-Abla yeni misin bu mahallede ?
-Evet yeni taşındım.
-Şey sanırım hamilesin. Kusura bakma da kimse eşini görmediği için abuk subuk konuşmaya başlamışlar.
Kim konuşmuyor ki be kardeşim. Ama iki aydır bu soruyu soran herkese söylediğim şeyi bana soruyu yönelten genç adama da söyledim.
-Şey eşim askerde de. Uzun bir süre ayrı kalmak zorundayız.
Adam parlayan gözleriyle ;
-Aa demek öyle . Peki abla ben bu lafları edenlere bunu söyleyeyim de ağızları kapansın.
-Sağol kardeşim. Iyi günler.
-Iyi günler.
Yavaş adımlarla ilçenin en güzel yerine ; renkli bir sahile gelmiştim. Her yerde renkli bir şeyler vardı. Ve fazlasıyla huzur. Sarı renkteki banka oturup bir kez daha neden bu halde olduğumu düşündüm.
^^^^^
2 BUÇUK AY ÖNCE ;Ben 22 yaşındayım. Ve bir şirkette henüz patronumu daha görmeden 1 haftadır çalışıyordum. Patron mu ? Yurtdışımdaymış ve o çok olan parasını boş yerlere harcayarak mutlu oluyordu demek ki . Aslında benim de durumum iyiydi. Ama kendi ayaklarımın üzerinde durma çabamla üniversite okumuş ve şimdi bu şirkete staj yapıyordum. Evet sekreter olarak. Önemli olan işi öğrenmekti. Her neyse bugün de patronsuz bir gün geçti ama bu gece geliyormuş. Şimdiden sinir olmuştum. Ve şimdi de bugün arkadaşların ısrarıyla dışarıya çıkacağım için hazırlanıyordum. Üzerime girdiğim kısa pembe elbisemin altına ayakkabılarımı giyerek minik çantamla odadan çıktım. Aşağıya indim. Annem kahvesini yudumlarken bir yandan da tabletiyle uğraşıyordu. Ahh asosyal bir annem vardı malesef.
-Annecim ben çıktım.
-Nereye ?
-Anne söyledim ya arkadaslarla çıkacağım diye hatta sende izin verdin.
Iste buda benim numaramdı. Bir şey isterken önceden onaylanmış gibi yapardım.
-Görüyor musun ? Iyice yaşlandım. Peki madem git izin verdiysem.
-Sağol Annecim.
-Saat on ikiden önce....
-Evde olacağım diye tamalayıp dışarıya çıktım. Berk arabasıyla kapının önünde bekliyordu. Arabada Gizem , Cem ve Berk vardı. Arka arabada da Hande ve Semih vardı. Demek ki bara gidiyorduk. Dam olayı yüzünden üç kız üç erkek. Biliyorum çok zekiyim. Arkaya Gizem'in yanına oturdum. Ve aynı anda ;
-Çok güzel olmuşsun .
Dedik. Gerçekten siyah elbisenin içinde muhteşem görünüyordu. Erkeklerimiz zaten manken gibiydi.
Berk ;-Kızlar bu gece yanımızdan ayrılmıyorsunuz.
Nedeni belliydi zaten güzel olmuştuk ve yanımızda erkek lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Fiction généraleBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...