Elimle istemeden ağzımı kapanmıştım. Gözyaşlarım ardı ardına akıyordu. Birden telefondan Nejat komserin sesi daha şiddetli gelmeye başlamıştı.
"Derin... Derin orda mısın ses ver."
Zorla telefonu tekrar kulağıma götürdüm.
"Bur..dayım.."
"Sakin ol. Bilmen gereken birşey daha var. Ceylin Bernen"i biliyorsundur zaten bir ara gazeteye çıkmıştı. Her neyse araştırdım hemen bh kadının yerini ama araştırma sonucuna göre Savaş'ın kaybolma tarihinden 2 hafta önce Amerika'ya gitmiş ve dönmemiş hala. Ailesine de sorduğumda onlarda Amerika'da olduklarını söyledi. Durum çok karışık. Ben birşey öğrenince arayacağım seni. Dikkat et kendine hoşçakal. "
"Hoşçakal. "
Diyebilmiştim sessizce. Telefonu yan tarafıma atıp ağlamaya devam ettim. Hande beni sarsarken annem dizlerimin önüne çökmüştü.
"Kızım ne olmuş ? Ne dedi polis ?"
"Anne... kan.. Ceylin'e aitmiş.'
"Ceylin kim yavrum ? "
Annemin meraklı sorusuna Hande hızla cevap verdi.
"Sürtüğün teki. Biz bi odaya çıkalım Derin'le sonra konuşuruz. "
Hande beni zorlukla kaldırıp odaya soktu. Küveti doldurup Tişörtümü ve pantolonumu çıkarıp iç çamaşırlarımla beni küvetin içine koyduğunda bir müddet sonra sıcak su kaslarımı çözmüştü. Ağlamam yavaşlayınca Hande lavabonun üzerine oturmuş bir şekilde konuşmaya başladı.
"Anlat bakalım Derin baştan. "
"Kan Ceylin'e aitmiş işte Hande ne anlatayım. Yazdıkları doğruymuş Ceylin"le kaçmış birde gerçekten gitmiş Hande."
Tekrar ağlamaya başlamıştım.
"Derin ne yani Defne"yi felan istediği doğru mu diyorsun ?"
"Lanet olsun herşey ortada değil mi işte. O or**puyla kaçmış. Beni , kızını onunla bırakıp gitmiş. "
"Ya saçmalama kaçsa bile niye mektup yollasın be ? Kendi hayatına bakar."
"Iki ay geçtikten sonra yolladı zatem mektubu. Eğlenmiş , gezmiş sonra aklına ben gelmişim demek ki. Ya zaten üç ay oldu şimdi Hande. Gelse gelirdi. Ölse duyardık. Cidden gitmiş. Gitmiş.
"Tamam şimdi Ceylin olduğu belliyse gidelim evine Savaş'ın yerine öğrenelim dikilelim karşısına."
"Sorunda o. Savaş kaybolmadan iki hafta önce Amerika'ya gitmiş ve hala oradaymış."
"Bu ne lan dalga mı geçiyorlar bizimle ?"
♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧
Bir kaç saat sonra banyodan çıkmış ve şu an yatağımda yatıyordum. Bir yandan Hande saçlarımı okşarken bir yandan konuşuyorduk.
"Yani sen şimdi kesin Ceylin'le kaçtı diyorsun ?"
"Evet öyle diyorum Hande hem sen görmedin mi gazetelerde o kızı. Nasıl da sarılmıştı Savaş"ın eline. Hem zenginmiş de güçlü bir sürtük yani. "
"Belki de kaçırdı Savaş'ı."
"Kadın başına nasıl kaçıracak koca adamı saçmalama."
"Sen demedin mi zengin diye. Tutmuştur iki tane adam."
"Ceylin Amerika'da diyorum Hande. Bence kesin Savaş nikah günü o Sürtüğün yanına Amerika"ya gitti. Şu an belki onlar evlendi ve ben burada aptal gibi göz yaşı döküyorum o Savaş için. "
"Iyi de kan var ama mektupta ."
"Artık ne halt ediyorlarsa gelmiş işte kanı. Ya ben onun yüzünden erken doğum yaptım. Kızım benden ayrı ya. Var mı daha büyük birşey. "
"Tamam ama hala aklım almıyor. Şimdi Savaş başından beri seninle oyun oynamış sonra nikah günü seni bırakıp Amerika'ya gitti ve sana mektup mu yolladı ?"
"Evet aynen öyle yapmış bence herşey ortada bunu görmemek için kör olmak gerek."
Melodi sesi ile konuşmamız bitmişti. Çalan telefonumu elime aldım ve arayana baktım.
Evettt bölümün yarısını şimdiden atmak istedim. Aslında yarın tüm atacaktım ama dayanamadım. Kusura bakmayın böyle parça parça oluyor ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...