16.BÖLÜM:"KIZIM"

56.7K 1.8K 147
                                    

Mahalleyi gezmemizin üzerinden tam iki hafta geçmişti. Savaş'ın düğün günü yaklaşırken benimde sanki Savaş'a karşı nefretim azalıyor gibiydi ama bana yaptıklarını düşününce geri normale biniyordu. Ve bugün tekrar kontrole gidecektim. Bebeğimin cinsiyeti belli olacaktı, Hazırlanıp gelmiştim. Aslında Fatih bırakacaktı ama istemedim. Hande'de benimle gelmeyi teklif etti ama onuda istemedim. Tek başıma gidecektim bebeğimle. Bundan sonraki hayatımda da olacağı gibi. Kapıdan girerken telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaraydı. Açtım.

-Alo.

- Merhaba Derin ben Yeşim.

-Yeşim mi ?

-Evet görüşmemiz lazım. Bugün müsait misin ?

- Ne hakkında ?

-Savaş hakkında. Yeri mesaj atarım.

Deyip aceleyle kapattı. Son anda panik olmuştu. Sanırım yanına birisi gelmişti. Beş dakika sonra mesaj attı. Yakınlarda bir kafeydi. İki saat sonra buluşacaktık. Telefonu çantama atıp hastanenin asansörüne bindim.

¶∆¶∆¶∆¶

-Ebru Hanım cinsiyetini görebiliyor musunuz ?

Doktor sevimlice gülümsedi.

- Evet bu sefer gördük yaramazın Hazır mısın ?

Nefesimi tuttum.

-Evet.

-Bir kızın olacak.

Ahh. Kızım. Bitanem. Kızım olacaktı. Gözyaşlarımı tutamadım. Kızım olacaktı.

- Resmini alabilir miyim ?

-Tabii.

Diyerek makineden çıkarttığı siyah beyaz kare fotoğrafı bana uzattı. Ayy biçimsiz kızım benim.

- Çok teşekkürler Ebru Hanım. Gideyim ben.

- Ne demek canım. Verdiğim listeyi uyguluyorsum değil mi? Gelecek ay değiştireceğim. Sağlık hem senin hemde bebeğin için çok önemli unutma sakın.

Ayy liste. Ben unuttum onu homini gırtlak yiyorum tabii. Neyse Derin çaktırma.

-Merak etmeyin sağlığıma çok önem veriyorum. İyi günler.

-İyi günler.

Karnımdaki jeli sildiğim peçeteyi çöp kovasına atıp odadan çıktım. Hemen haber vermeliydim. Tabiiki de Hande'ye. O zaten Savaş'a söylerdi.
Telefonumu heyecanla çıkartıp Hande'yi tuşladım.

-Alo Derin. Ögrendin mi ? Neymiş yeğenimin cinsiyeti ?

İçimden bir kahkaha atıp kafamda kurduğum planı uyguladım.

-Hande yeğenim değil xxyeğenlerim diyeceksin.

-Anlamadım.

-Diyorum ki üç oğlan bir kız.

-Oha lan. Kaç tane yapıyor. Hesaplayamadım.

-Dört.

-Lann Savaş nasıl bir vuruş yapmışt...

-Handee.

-Pardon kuzumda dalga geçiyorsun gibime geliyor.

Aslında uzatırdım ama şimdi bu hemen Fatih'e söylerdi oda Savaş'a yetiştirirdi.

-Yok öyle ama ben dedim ki üç erkeği hastaneye bağışlıyorum ama kızımı bana verin dedim.

-Off hala anlamadım. Kızın mı oluyor yani ?

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin