"Burada mı yatacaksın ?"
Diye sordum. Cidden burada benim odamda benim yatağımda mı yatacaktı ? Savaş'a bakınca pantolununu çıkarmadan sadece kemerini çıkarmış olduğunu gördüm. . Yarı çıplak şekilde yatağa uzandı. Ortamızda ki kızımîn başına bir öpücük kondurdu.
"Evet burada yatacağım." Dedi bana bakarak.
"Olmaz..!"
Birdenbire içimdeki volkana engel olmayıp karşı çıkmıştım.
"Nedenmiş o ?"
"Çünkü..."
Birşey bulamıyordum. Eğer iç sesimin sebebine gelirsek bu adam yanımda yattığı zaman sarîlacaktım ona ama bırakmak ıstemeyecektim bunu biliyorum. Ama nedense içimden çok meraklısı gibi görünmemek geçiyordu. Sanki onu şimdi sımsıkı tutar ve bırakmazsam benden bıkıpda gidecekmiş gibi hissediyorum. Hem biz... biz evli değildik ki.
"Çünkü... evlenmeden olmaz."
Evet birden bu cevabı vermiştim ama böyle söylemeyecektim ki. Evli değiliz diyecektim sadece. Şimdi ne evlenmeden olmazdî ?
Tahminim üzerine Savaş kafasını geriye atarak içten bir kahkaha atarak benimle dalga geçiyordu.
Sonrasında ise kafasını kızımıza çevirip imalı imalı baktı öküz."Bence konuşmaya gerek yok Derin. Şimdi engel kalktıysa uyuyalım lütfen. "
Sinirle ayağa kalkıp uyuyan kızımı kucağıma aldım. Odamda olan beşiğine koydum ve tekrar yatağa gelip çarşafın altına girdim.
Kendime engel olmayıp içimdekileri sessizce döktüm.
"Sanki üc ay boyunca uyumadın ha. Oyoyolom lotfon."
Sözlerimin ardından Savaş beni kendine çevirdi tek hamledede kendisine çekti. Oyuncak mıyım bende istediği hareket ettiriyor bu adam beni ?
"Uyumamı istemediğine göre başka birşeyler mi yapmak istiyorsun ?"
Aptal Derin aptal , aptal. Hani sessizce söylemiştin ? Bilmiyor musun sen bu adamın uçkuruna düşkün olduğunu ?
"Başka birşey felan yapmak istemiyorum ben. Sen çok yaptığın için başka şeyler sürtüklerin artık kaçırmaya da başladı seni."
Savaş ise bu sefer sessiz kalmış beni iyice sarmıştı. Çıplak göğsüne başımı dayadığı için kokusuyla mest oluyordum ve kahretsin ki bütün sinirim uçup gidiyordu.
On dakika sonra bende ellerimi onun beline koydum.
"Benden bıkıp gitmezsin değil mi ?"
Ben Fısıldarken onun uykulu sesini duydum.
"Neden bıkıp gideyim ?"
"Sana ilgi gösterirsem yani fazla ilgi işte bunalırsan..."
Saçlarımın arasında hissettiğim dudaklardan sonra Savaş'ın sesini duydum.
"Bıkmamda gitmemde Derin. Benim tek ihtiyacım olan şey ilgi zaten. Annemden babamdan bu yaşıma kadar göremediğim herşeyi ben sende buldum ve asla gitmem. Asıl sen gitme sakın birgün bu adama dayanamayıp."
"Gitmem. Asla gitmem Savaş. Zaten istesemde gidemem. Ben seni seviyorum. "
Buğulanan gözlerim ile beraber aşk dolu kalbimle ağzımdan Savaş'a karşı çıkan ilan-ı aşkımdan sonra gözlerimi yummuştum ki aylardır hasretini çektiğim kelimelerde Savaş'ın dilinden dökülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...