18.BÖLÜM"PART 2"

49.3K 1.6K 69
                                    

Arabaya bindikten sonra Savaş'da gelmişti. Koltuğuna geçtiğinde yan gözle bana baktı.

"Kemerini tak."

Zaten rakacaktım ama bana emir vermesi sinirlerimi bozmuştu.

"Takmıyorum."

"Senin için değil, bebeğim için. "

Ayy çok bozuldum bak şimdi. Bebeğiymiş. Çakma baba ne olacak.

"Yeni mi geldi bebeğin aklına ? Önemsemediğin o kadar belli ki cinsiyetini bile sormadın."

"Çünkü biliyorum."

"Nereden ? "

"Yeşimle konuştuğun gün doktor kontrolüne gitmiştin ve buluşmaya elindeki birçok pembe kıyafetle gelmişsin. Bu da kızım olacağına işaret."

"Ya sen ne hakla kızım dersin ona ? O benim kızım."

"Tek başına mı yaptın sanıyorsun ?"

Diyerek arabayı çalıştırıp gazı kökledi.

"Yavaş git biraz. Hamileyim lan ben. Hem tek başıma yapmamış olsam bile tek başıma büyüteceğim onu."

"Onun bir babası var ve ben kızıma sahip çıkacağım. Senin yüzünden babasız büyümeyecek kızım."

"Lan hala babası diyor bak. Ya sen unuttun galiba ilk sana geldiğimde beni fahişelikle suçladın. Benim olacaği ne belli dedin. Sonra kuzenini ima ettin bana. Şimdi ne değiştide kabullendin ?"

"Sana inanmaya karar verdim lan sadece. Yoksa güvenmemem gereken bir durum mu var ?

O bana bağırdıkca bende ona bağırıyordum ve sesimiz son düzeye gelmişti artık. Yoksa inanmamam gereken bir durum mu var ortada ?"

"Bak ya hala imalarda bulunuyor. Güvenmiyorsan bir dakika bile boşuna durma lan yanımda. Ben mi çağırdım seni ? Seninle konuşmayı kabul eden bende suç tabii. Adam yerine koyup konuşmaya geliyorum birde seninle. Durdur lan arabayı hemen ."

"Kapa çeneni."

"Kapatmıyorum var mı ? Kapatmıyorum."

"Şu an durumlar müsait olsa çok güzel kapatırdım ama dua et sen kızıma."

"O.. Benim.. Kızım."

Anlamıyordu herhalde bay dengesiz. Hastanede kedi yavrusu gibiydi birden kaplan oldu.

Mahalleye girince şaşırdım.

"Evi nereden biliyorsun ?"

"Kuzenimle aynı evde yaşıyorsun ya da en yakın arkadaşın sevgilisi olmasına rağmen senin olan kocan mı demeliyim ?"

"Sen hala orada mısın ?"

"Olmamam için konuyu geçmemeiz lazım ama birşey söylemediğin için geçemiyorum."

"Herşey açık değil mi Savaş ?Bebeğimle buraya taşındım ve kocam veya her neyse bebeğimin babası felan yok. Sonra bir bakıyorum kuzenin yerimi öğreniyor ve kahretsin ki ben bir umut seni beklerken sen değilde Fatih geliyor , o sahip çıkıyor , o yanımda oluyor ve mahallede lafsız kalabilmem içinde böyle diyorum. Anladın mı şimdi ?"

"Sen beni mi bekledin ?"

Ya sabır o kadar cümlenin içinden bunu anlamıştı herhalde sadece. O değilde ben öyle birşey mi dedim ? Tamam demişim düşündümde bi. Off her neyse konu o değil Derin, konu o değil.

"Tamam evin önüne gitme fazla burada ineceğim."

"Lafı değiştirdin konuya geri döneceğim. Laf mı olur evin önüne bırakırsam?"

Dedi alay geçercesine.

"Hayır , kim diye sorarlarsa verecek bir cevabım olmaz."

Düşmüştü gülen yüzü ama bunu gerçkten hissettiğim söylemiştim. Onu bozmak için değildi.
"Bebeğimin babası dersin."

Bu kadar basitti işte onun için bu laf. Benim umrumda olan mahalle veya bir grup dedikodu yapan teyze değildi. Benim asıl umrumda olan hayatımın hatasını yaptıktan sonra o hatadan meydana gelen bir bebeğimin olması ama asıl noktayı vuran ise kendimi ilk defa bir hiç gibi hissetmeme sebep olan adamın şimdi gelip herşeyi kabullenmesi.

Evet şimdi bölüm sonuu diyebilirim. Part 1'e hemen yorum gelmesi beni çok mutlu etti ve hemen bölüm yazdım. Belki bu istek gelmese iki üç gün yazamazdım ama gerçekten sizin görüşleriniz benim için çok önemli.

Hadi bakalım bölümün devamı içinde yorum yapın.

Seviliyorsunuzzz.

Galp 💗

Galp💛

Galp💕

Tek Gecelik : AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin