1 HAFTA SONRA
Artık göbeğim iyice ortaya çıkmıştı. Ve bugün herşeyi anlatacaktım annemgile. Ve tabii bunu tek başıma değil annemgile göre evleneceğim adamla açıklayacaktım.
"Hande."
"Efendim canım"
"Herşey yolunda gidecek değil mi ? Hata mı yaptım sence onun teklifini kabul etmekle ?"
"Saçmalama Derin. Bence en iyi kararı verdin. Ve inanıyorum ki çok mutlu olacaksın."
"Umarım."
Ve büyük an yaklaşıyordu akşam yemeğinde söyleyecektim. Hande ile sofrayı kurduktan sonra yandaşımı beklemeye başladım. Annem bana baktı.
"Kızım misafir gelecek dedin başkada birşey söylemedin kim bu misafir ?.'
" Annem şimdi söyleyemem kim olduğunu."
"Off Derin anlamıyorum seni. Şimdumi diyeceğim koca mı buldun ama onada ihtimal vermiyorum. Şu karnının haline bak iyice orantısız şekilde kilo almaya başladın kesin evde kalırsın sen."
Hande kahkaha atmaya başlarken ben sadece kadınlarda ki altıncı hisse lanetler yağdırıyordum.
YAZARDAN
Kapı sesiyle herkesin bakışları kapıya yönelmişti. Derin'in içinde volkanlar patlarken Hande arkadaşı için dualar ediyordu. Derin , derin bir nefes alarak kapıyı açtı ve karşısındaki şık adama baktı. Zoraki bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum."
Dedi genç adam. En az karşısında gördüğü heyecanlı kadın kadar o da endişeliydi.
"Geç hadi."
İceriye girince önce Hande'ye baktı. Tanıyordu zaten onu. Sonra Derin'in anne ve babası olabileceğini düşündüğü çifte baktı ve yanlarına doğru ilerledi. Yanında ki Derin ondan ônce davrandı .
"Anne , baba bu Savaş."
Babam elini uzattı.
"Merhaba evlat memnun oldum."
"Sağolun bende."
Derin'in annesiyle de tanışan Savaş Derin'e döndü.
"Lavabo nerede?"
Stresten terlemişti ve elini yüzünü yıkasa iyi olacaktı.
"Ben gösteriyim."
Derin lavaboya doğru giderken Savaş'ta arkasından gidiyordu.
1 Hafta İçinde Olan Olaylar
Kerim'in teklifine fazla düşünmeyerek cevap verdim.
"Kerim sen çok iyi birisin ama benim kızımın zaten bir babası var. Ve benimde evlenmeye hiç niyetim yok. Ben kızımın başka bir adamı babası bilsin istemiyorum ve kendimide sadece kızıma adayacağım kusura bakma."
"Derin ailemden çok miras kaldı bana doktorluk yaptığıma bakma. Çok iyi yaşarsınız. Bak ben çok seviyorum seni. Sende zamanla..."
Aynı ben Savaş'ı severken onun benden zaman istemesi gibi Kerim'de benden istiyordu ama benim sadece kızıma yetecek zamanım vardı.
"Zaman deme bana Kerim. Sadece anla beni. Sadacara anla."
"Peki öyle olsun. Ama en ufak ihtiyacında hemen beni ara lütfen. Birde bu olanlar için başka doktora gitme kızının kontrollerini ben Yapmak istiyorum bari buna izin ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Tiểu Thuyết ChungBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...