Savaş'ın laflarını es geçip evin arka sokağında indim. Eve gelince Hande direk beni içeriye çekmişti zaten.
"Kuzum ne oldu ? Anlat çabuk. Bastın mı kız nikahı ? Derin? Niye yüzün asık ? Yoksa... evlen..."
"Hayır Hande evlenmediler. Bir duş alayım önce sonra herşeyi anlatacağım söz. "
"Tamam canım al sen duşunu. Kıyamam ya hamile hamile kendini üzüyon sürekli."
Banyoya girip suyu açtım. Üzerimdeki ağırlıklardan kurtulup kendimi ılık suya bıraktım. Aksın istiyordum suyla beraber gözyaşlarım , aksın istiyordum suyla beraber Savaş'a olan sevdam ,aksın istiyordum merhametim aksın ki affetmeyeyim Savaş'ı. Aksın ki nefretim yeniden canlansın. Aksın ki ben ne çektiysem fazlasıyla çeksin.
Ben düşünceler içinde hıçkırıklara boğulurken kapının sesini yeni duymuştum.
"Derin. Derin ses ver. Korkutma beni Derin. Neden ağlıyorsun?"
Hande'nin sesini duyunca kendime geldim. Suyu kapatım bornozu geçirdim üzerime. Kapıyı açınca karşımda Hande gözleri dolu bir şekilde duruyordu.
"Derin.."
Diyerek öyle bir sarıldı ki bana sevgiye doyurdu bir anda. Başkasında aradığım sevgiye doyurdu kardeşim dediğim insan. Ama neden hala sol tarafım acıyordu ? Nedendi bu kadar acı çekmemin sebebi ?
"Çok korktum Derin. Kendine birşey yapıyorsun sandım. Sakın sende beni bırakıp gitme , sakın.
Annesi yerine koyuyordu beni onun acısıda vardı elbette. Ama ben kendime birşey yapamazdım ki zaten. Ben bebeğime asla zarar veremezdim ki.
" Korkma Handem. Neden kendime birşey yapayım ki ?Ahh sulu göz iyice ağlattın beni. Çekilde üzerimi giyeyim artık."
Zoraki gülümsememe karşılık verdi. Odadan çıktığında üzerimi giymeye başladım. Sonra kendimi yatağıma attım. Gözlerimi kapattım ama kapı açılınca açmak zorunda kaldım. Elindeki tepsiyle Hande girmişti içeriye. Kahve ve yanına koyduğu atıştırmalıklarla " dedikodu zamanı" diyordu. Anlatmaya halim olmasada anlatmazsam çatlardım. Kahvemi yudumlarken anlatmaya başladım.
Düğünü nasıl bastığı, Yeşim'in gidişini , Savaş'ın nikah salonunda söylediği sözü , o sözden dolayı bayıldığımı sonra hastaneden çıkıp onu pastaneye götürtdürdüğümü ve tabii ki o sarışın kızın nasıl Savaş'a baktığını normal şekilde anlatırken son anlara gelince yutkunarak anlatmaya başladım. Sesim kayıp gidiyordu. Bebeğimi nasıl sahiplendiğini anlattım, nasıl ona "kızım" deyişini...
➡SAVAŞ'DAN⬅
Derin bana hamile olduğunu söylediğinde ne yapacağımı bilememiştim. Zaten acı çekiyordum. İlk defa bakire birisiyle birlikte olmuştum ve masum birisi olduğunu görmek daha fazla yakıyordu canımı. Ama sonra masum olsa barda gördüğü bir adamla yata mı diyorum kendi kendime. Ya ben değilde başka birisi olsaydı ? Gerçi bende çok iyi birisi sayılmazdım. Kafamın içinde dönen şeylerle Derin gelip "hamileyim" deyince kafa karışıklığından çok kötü şeyler söyledim ona. Pişman olduğumda ise çok geçti. Başka şehire gitmişti. İstesem bulurdum ama bulup ne diyecektim ki ? Her gün aklıma geldikce kendi kendimi yiyip bitiriyordum. Ya çocuk bendense diye. Ama o arada birde başıma Yeşim diye birisi çıktı. Babamın işleri yüzünden bir kez daha ben kurban gidecektim. Evlenecektim.. Ama bir hafta sonra Yeşim bana olayı anlattı. Başkasını sevdiğini ve evlenmek istemediğini. Bende aynı durumdaydım. Yani başkasını tabikide sevmiyordum ama evlenmek istemiyordum. Ben çare düşünürken Fatih Muğla'ya gitti. Ve ardından orada yaşayacağım haberi geldi. Çok şaşırmıştım. Fatih'i takip ettirdim ve Derin ile yaşadığını öğrendim. İşte o zaman kaynar sular döküldü başımdan aşağıya. Ben kendimi burada üzerken o orada kuzenimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Genel KurguBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...