Dikkat ettimde birkaç bölümü kendi ağzımdan yani yazar ağzından yazmışım. Kaptırdım herhalde biraz. Ama bu bölümü geri karakter anlatımıyla yazacağım. Birde hangi ağızdan seviyorsunuz söylerseniz eğer daha rahat olur :} iyi okumalar....
Eve girince etrafa göz gezirmek istemiştim ama hala üzerimde Savaş'ın söylediği sözlerin utangaçlığı vardı. Gerçi niye utanıyordum ki ya ? Kafamı kaldırıp sade ve şık döşenmiş evi inceledim önce sonrada rahat görünen koltuğa kendimi attım.
"Evet ne konuşacaksın patron?"
"Bırak şimdi patronuda.."
"Aaa olur mu hiç öyle şey ? Siz hiç erinneden Muğlalara gelip -nasıl bir tesadüfse artık- oradada bana patronluk taslayan adamsınız. Bence böyle hitap edilmeyi hakediyorsunuz?"
"Bak Derin..."
"Ya ne diyeceksin söyliyeyim mi ben senin yerine ? Diyeceksin ki 'ben geceleri başka kadınla takılır sabahları başkasıyla kalkarım ama kozom çok önomlo bonom oçon' ama bu lafla babalık olmuyor işte. Ve ben asla yoluma çıkma demiştim. Uzak dur bizden"
Koltuğa attığım çantamı alıp kapıya doğeu ilerlemeye başladım. Bu adam gerçekten anında sinirlerimi bozuyordu. Çevremdeki hiç kimseye böyle davranamzken bu adamı görünce sadece dövmek , bağırmak ve küfür etmek istiyordum.
"Derin ben konuşacağız dedim. Sen konuştun sıra bende gel buraya."
Dinlemeyip yürümeye devam edince tekrar parmakları bileğimi sıkmaya başladı. Bu adam benim bileğimden ne istiyordu Allah aşkına ?
"Bıraksana lan."
"Hamilesin sen düzgün konuş az. Ve otur şuraya yoksa bağlarım."
"Yok ya bağlarmış. Beyimize bak sen ? Harikalar diyarı değil canım burası."
"Görürüz harikalar diyarımı , Savaş'ın gazabı mı olduğunu ?"
Ve der demez kucakladı beni. Ya ama kaçmama bile zaman vermemişti ki. Hile bu hile. Baştan alın. Ya nereye gidiyor bu ? Dışından sorsana kızım. Ha tamam.
"Ya nereye gidiyor bu ? Yani şey nereye gidiyorsun ?"
"Dediğimi yapmaya."
Ve ayağıyla açtığı kapının yatak odasını görmemle çığlık atmaya başladım.
"Yaa bırak beni pis sapık, bırak."
Beni yatağa yatırıp çekmeceyi açtı ve içinden iki tane kelepçe çıkardı. Aman Allahım bu kelepçler... Kalkmama izin vermeden ellerimi yatağın başlığına kelepçeyle sabitledi. Ne kadar çırpınsamda kurtulamadım. Gözyaşlarım akmaya başladı korkuyla.
"Derin yeter artık şu aklında kurduğun şeyi çıkar hemen kafandan. Sana hiç birşey yapmayacağım. Üstelik hamilesin."
Sakin sesiyle biraz rahatlasamda hala ağlıyordum. Ama birden yüzümde hissettiğim elle irkildim. Gözyaşlarımı siliyordu.
"Hadi ama ağlama. Sadece konuşmak için yaptım bunu. Kaçma diye."
Hala elleri yüzümdeydi. İlk defa böyle dokunuyordu bana. İçimde volkanlar patlıyordu resmen.
"Derin?"
Duyduğum adımla zar zor kendimi toplamaya çalıştım.
"Hı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Ficción GeneralBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...