BU BÖLÜM GEÇ GELDI ÇÜNKÜ YAKIN BIR ARKADAŞIM VEFAT ETTİ. ASLINDA BEN O ŞOKLA YAZAMAZDIM AMA KAFAMI DAĞITMAK ISTEDIM. BIRAZ GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLDU AMA ILERIDE DUZELTECEĞIM SIMDI PEK YAPACAK HALIM YOK. VE SIZDEN RICAM BU KÜÇÜK NOTUMA AIT KITU YORUMLAR YAZMAYIN. ZATEN YETERINCE KOTU DURUMDAYIM AMA YINEDE YAZDIM.
HADI BAKALIM BÖLÜME GEÇELIM.
*** DERİN***
Elim ayağım titreyerek çıkmıştım o lanet yerden. Bilmediğim bir sokakta bilmediğim bir duygu yüzünden ağlayarak yürüyordum. Telefonum tekrar çaldığında sayamadığım kadar çok arandığımı farkettim. Ne güzel benim için endişelenen insanlar varken ben beni takmayan birisi için üzülüyordum. Bilmiyordum ne yapacağımı bilmiyordum. Neden gelmişti ? Pişman mı olmuştu ? Bebeğini istiyor muydu yoksa ? O zaman neden öyle kötü baktı bana. Sanki......sanki nefret eder gibi , sanki kin dolu bir bakıştı. Iyi ama neden ? Benim öyle bakmam gerekmiyor muydu ?
Ayakta duramayacak dereceye gelince bir bank gördüm. Ağaçların arasında sokak lambalarının aydınlattığı çok güzel görünen bir bank. Yavaş yavaş gidip oturdum. Etrafa baktım sadece ileriden bir çift el ele geliyordu. Hep bu tür sahneler öyle bir olay yaşayınca mı ortaya çıkıyor ? Ne bileyim kız çocukla ilgili bir olay o gün anne ve kız görür el ele mutlu şekilde şimdi de bir çift çıkmıştı karşıma. Bence insan yaşayınca dikkat ediyordu bu duruma. Peki yaşayınca dedim ama ben hiç el ele gezmiş miydim sevdiğimle ? Doğruya sevdiğim bir insan bile yoktu ki. Sadece hayatımda hata yapmama yardım eden bir yatak arkadaşı. O da işi bitene kadar yanında oluyor işte. Ama ben Bebeğimi hata olarak görmüyordum ben hata olarak o çocuğunu bile kabullenemeyecek adamı görüyordum.
Yanıma oturan gölgeye baktım. Bu bendim. Daha doğrusu eski temiz ben.
-Neden ?
Dedim.-Neden ? Bunlar başıma geldi ?
Gülümsedi bana temiz Derin. Ben pis miydim yani ?
- Hatırlıyor musun o adamı gördüğün geceyi ? Hani kalbin sıkıştıya , yakışıklı olduğu için değildi bu sadece hayatında ilk defa bir erkek görünce öyle oldun hatırlıyor musun ?
-Ne alaka ?
-Sen o gece sadece o adam gibi güzel bir gece düşündün. Sadece onun gibi eğlenmek istedin. Ama beklemediğin birşey oldu. Hamile kaldın ve bu durumla hata yaptığını anladın. Peki ya bebek olmasaydı ne olacaktı ? Unutacaktın bu durumu.Kız olduğun izleri kalırdı ve buda o adamdan nefret etmeni sağlardı ama unuturdun. Şimdi ise onun bir parçasını taşıyorsun ve bu o adama yani Savaş'a bağlanmanı sağlıyor. Bu senin kaderin Derin ?
-Kaderim felan değil. Bağlanmıyorum ben ona. Sadece öyleymiş gibi düşündüm bir ara ama olmadı. Yani Savaş'a karşı gerçekten içimde iyi şeyler hissetmiyorum.
-Bu sözler diline yansıyan sözler Derin. Sen bence kalbinin ne dediğine bak.
-Nasıl ? Anlamadım.
Ve görüntü yok oldu. Nereye gitmişti? Gerci birisi yoktu ki gitsin. Sadece kendi kendime bildiğim şeyleri konuşmuştum. Bilmediğim şeyde ise gitti yani ben gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum.
Sessiz sessiz düşüncelere dalarken bir ses duydum.
-Derin.
Hande gelmişti. Bu kadardı işte kaçışım. Şimdi de mücadele zamanıydı. Hızlı hızlı gelip önümde dizlerinin üzerine çöktü ve ellerimi tuttu.
-Seni çok merak ettim. Duydum olanları. Herşey geçer kuşum merak etme sen.
-Hiçbir şey geçmiyor Hande. Geçiyor deyince geçmemiş olan şey geri çıkıyor ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Gecelik : AŞK
Aktuelle LiteraturBelki o gece sarhoşlardı. Belkide istemedikleri birşey yaptılar ama kim bilebilirdi ki o anlık istekle hayatlarının tepetaklak olacağını ? Evet Derin belki ilk deneyimini yaşamıştı Savaş'la. Ama o da bilmiyordu ilki olduğu gibi sonununda Savaş olaca...