Love Story -6

10.6K 1K 51
                                    

စိုးရိမ္​တႀကီးနဲ႔ ​ေျပးလာခဲ့​ကာ မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က သူမပံုကိုျမင္​ရ​ေတာ့ ရင္​ထဲနင္​့ခနဲ....

ဦး​ေခါင္​းဆီမွာလည္​းပတ္​တီးအ​ေဖြးသား နဲ႔ မ်က္​ႏွာ​မွာလည္​း ထိခိုက္​ထား​ေသးသည္​...။

တစ္​ခ်က္​တစ္​ခ်က္​ ​ေယာင္​ယမ္​းတတ္​​ေပမယ္​့ သတိလည္​မလာ​ေသး...Mr .Jin. ကို​ေဆးရံုလာခို္င္​းလိုက္​ကာ သမီီကုိ​ေခၚသြားခိုင္​းလိုက္​သည္​...သမီး​ေ႐ွ႕မွာ သမီးရဲ႕ Papa မဟုတ္​တဲ့သူကို ၾကင္​နာစြာႏွစ္​သိမ္​့ ​ေနရတဲ့ပံုရိပ္​ကို က်​ေနာ္​လိပ္​ျပာမလံု​ေပ....

ည၈နာရီ​ေလာက္​မွ သူမသတိလည္​လာလို႔ ဆရာဝန္​​ေတြ​ေခၚကာ ​ေဆးစစ္​ၿပီး ႀကီးႀကီးမားမားမျဖစ္​တာမို႔ ရီ​ေမာကာ သူမနဲ႔​စကား​ေျပာကာ ႏ​ွစ္​သိမ္​့​ေပး​ေနမိသည္​..

Coffee ​ေသာက္​ခ်င္​သည္​ဆို၍ Elevator နဲ႔​ေအာက္​ဆင္​းကာ coffeeဝယ္​ၿပီးျပန္​တက္​မည္​ျပင္​ကာမွ .....Baekhyun hyung ကို​ေတြ႔လိုက္​တာမို႔ လွမ္​းႏုွွတ္​ဆက္​လိူက္​​​ေပမယ္​့ Hyung ကမၾကား....

အသည္​းအသန္​​ေျပးထြက္သြားတာမို႔ ဘာရယ္​မဟုတ္​လို္​က္​ၾကည္​့မိ​ေတာ့ အ​ေရး​ေပၚဝင္​လာတဲ့ ambulance တစ္​စီးစီကို​​ေျပးသြား​ေနတာ....

အလုပ္​မွာ သိပ္​တည္​ၿငိမ္​သည္​့ Baekhyun ရဲ႕ ပံုစံက အသည္​းအသန္​ တုန္​လူွပ္​ကာ မ်က္​ရည္​​ေတြပါက်​ေနတာမို႔ sehun အံ့ျသသြားမိသည္​...Baekhyun အိမ္​ကအိမ္​သား​ေတြမ်ား တစ္​ခုခုျဖစ္​လို႔လား....

ambulance ​ေပၚကလုူနာကို ​ခ်ကာ ဆရာဝန္​တစ္​​ေယာက္​က အ​ေပၚက​ေနတက္​ထိုင္​ကာ ႏွလံုးႏိုး​ေန​ေလသည္​..​ေဘးမွာက oxygen ​ေပး​ေန​ေသာ သူနာျပဳကလည္​း ပ်ာယာ​ေတြခတ္​​ေနသည့္အျပင္​ .. .Baekhyun ပံုစံကလည္​း စိတ္​လြတ္​​ေနတဲ့သူလို တြန္​းလွည္​း​ေနာက္​ကို လိုက္​သြား​ေနတာ...

စိတ္​ဝင္​စားတာမို႔ ကိုယ္​့အ​ေ႐ွ႕က​ေန ျဖတ္​​တဲ့အခ်ိန္​ ၾကည္​့လိုက္​မိ​ေတာ့ ဦး​ေခါင္​းတစ္​ခုလံုး​ေသြးျခင္​းျခင္​းနီကာ အသက္​မဲ့စြာ ပါသြားတဲ့ သူ​ေၾကာင္​့ sehun လက္ထဲက coffee ခြက္​​ေလးပါ ျပဳတ္​က်သြားရသည္​..

"Nini"....

♥♥♥♥♥♥♥

Emergency room ထဲက ကုတင္​​ေပၚမွာbaekhyun အသည္​းအသန္​ ႏွလံုႏႉုိး​ေနရ​ေသာ လူနာက Jongin မျဖစ္​ဖို္​ ့ ​ဆု​ေတာင္​းမိသည္​...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now