Love Story -5

10.4K 957 43
                                    

သမီး​ေရ ....သြက္​သြက္​​ေလးလုပ္​...daddy ​ေစာင္​့​ေနရမယ္​....

Nae...papa လာပီ..လာပီ...

သမီးက မပီကလာ ပီကလာ​ေလး​ေျပာၿပီး ​ေျပးလာကာ Jongin ကို​ဖက္​​ေလသည္​...

Aigoo...Papa ဝက္​ပုတ္​​ေလး...သြားစို႔ ​ေအာက္​မွာ Daddy​ေစာင္​့​ေနၿပီ...

သမီးကိုကား​ေနာက္​ခန္​းမွာထည္​့ကာ ခါးပတ္​ပတ္​​ေပးၿပီး အထုတ္​​ေတြတင္​စရာ႐ွိတာတင္​...Mr.Jin ကို​ေသခ်ာမွာစရာ႐ွိတာမွာၿပီးက်​ေနာ္​တို႔ ခရီး​ေလးစတင္​ခဲ့ၾက​ေလသည္​....

Sehun မ်က္​​ေမွာင္​ၾကံဳ႕ကာ အလုိမက်တဲ့ပံုဖစ္​​ေနတာမို႔..

"Hun...ဘာျပသနာ႐ွိလို႔လဲ"

"ျခံ​ေစာင္​့ကိုကြာ phone ဆက္​လို႔မရဘူး...phone မကိုင္​ဘူးကြာ...​အိမ္​​ေသာ့က သူ႔ဆီမွာ ...ျခံ​ေသာ့ဘဲ ကို႔ယ္​ဆီမွာ႐ွိတာ"

အိမ္​​ေစာင္​့ဆို​ေသာ အဖိူးႀကီးက အသက္​ ၅၀​ေက်ာ္​​ေလာက္​႐ွိၿပီ ျဖစ္​တဲ့ အျပင္​ အ​ေဖတစ္​ခု သမီးတစ္​ခုျဖစ္​​ေလသည္​..သို႔​ေသာ္​ျငားလည္​း စာရိတၱပိုင္​းမွာ စိတ္​ခ်ရသည္​မို႔ အိမ္​ကိုစိတ္​ခ်လက္​ခ် ထားလို႔ရျခင္​းျဖစ္​သည္​.....

Hun နဲ႔ လက္​ထပ္​ၿပီးသိပ္​မၾကာခင္​တူန္​းက အလည္​တစ္​​ေခါက္​​ေရာက္​တုန္​းက ​ေတြ႕ဖူး​ေတာ့ အလြန္​သ​ေဘာ​ေကာင္​းကာ ၾကင္​နာတတ္​တဲ့ သားအဖပင္​...

"စိတ္​ကို​ေလွ်ာ့ ပါ Hun ရယ္​...သမီးလည္​း႐ွိ​ေနတာကို..အဆင္​​ေျပမွာပါ..."

Jongin ​ေျပာလို္​က္​မွ Sehun စိတ္​ကုိ​ေလ်ွာ့လိုက္​သည္​..​ေနာကိခန္​းက သမီးက Sehun ​ေဒါသထြက္​​ေနတာကို မျမင္​ဖူးသလို ၾကည္​့​ေနတာမို႔ Jongin စိတ္​​ေျပာင္​းသည္​့အ​ေနျဖင္​့....

"သမီး....Game ​ေဆာ့မလား ..."

"ဟုတ္​ ...papa phoneနဲ႔​ေဆာ့မယ္​​ေနာ္​...သမီး ipad​ေလးက အားမ႐ွိ​ေတာ့လို႔..."

သမီးကို phone ​ေပးလုိက္ကာ ​ေ႐ွ႕ကို ျပန္​လွည္​့လိုက္​​ေတာ့ Sehun က ကား​ေမာင္​း​ေနရင္​းက​ေန လက္​တစ္​ဖက္​က Jongin လက္​ကို လာ​ေရာက္​ဆုပ္​ကိူင္​​ေလသည္​..

"Hun...ကား​ေမာင္​း​ေနတာကို အာရံုစိုက္​​ေလ.."

"ကိူယ္​့ကို မၿငိဴမျငင္​ဘဲ ​အျမဲတမ္ေဘးနားမွာ ႐ွိ​ေန​ေပးလို႔​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​...Jongin..

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora