Love Story -4

10.4K 1K 27
                                    

က်​ေနာ္​ နာက်င္​မူွ​ေတြနဲ႔ ႏိုးထလာခ်ိန္​မွာ ​ေဘးနားမွာ႐ွိခဲ့​သူဟာ Ooh Sehun မဟုတ္​ခဲ့ပါ....အဆံုးသတ္​ဖို႔ အခ်ိန္​တန္​ၿပီထင္​ပါရဲ႕....

"သတိရၿပီလား Jongin...အန္​ခ်င္​တာ​ေတြ မူးတာ​ေတြ႐ွိလား..."

"ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး hyung...အရမ္​းစိတ္​မပူပါနဲ႔..."

"စိတ္​မပူလို႔ ရမလား..မင္​းသတိ​ေမ့​ေနတာ ၁ရက္​​ေက်ာ္​ၿပီ..​ေခါင္​းက ၆ခ်က္​​ေတာင္​ခ်ဳပ္​လိုက္​ရတယ္​..."

စိတ္​ပူလို႔ ပြစ္ိပြစိ​ေျပာ​ေနBaekhyun ကိုၾကည္​့ကာ Jongin အသာျပံဴးျပလိုက္​တယ္​..အခုခ်ိန္​မွာ Ooh Sehun သာ baekhyun hyung​ေလာက္​က်​ေနာ္​့ကို ဂ႐ုစိုက္​ရင္​​ေလ..

"သူလာ​ေသးလား hyung.."

ယံုၾကည္​ခ်က္​မ႐ွိသလို ခပ္​တိုးတိုး​ေလး ​ေမးတဲ့ jongin ကို သနားတာ​ေၾကာင္​့ baekhyun ဘာ​ေျဖရမွန္​းမသိ ...စိတ္​႐ွိတိုင္​းသာလုပ္​ရလ်ွင္​ Ooh Sehun ဆိုတဲ့​ေကာင္​​ေသ​ေန​ေလာက္​ပါၿပီ..သိပ္​ခ်စ္​လွပါခ်ည္​ရဲ ့ ဆိုၿပီး သူ႔ဘဝနဲ႔သူ​ေအးခ်မ္​း​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကို အတင္​းလက္​ထပ္​ယူကာ အခုခ်ိန္​ၾကမွ ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​မွားသြားခဲ့တာ ဆုိ​ေသာ စကားနဲ႔ ​ေဖာက္​ျပန္​​ေနတာ ကို ဖံုးကာဖိကာ...Ooh Sehun ကသိပ္​စိတ္​ပ်က္​ဖို​့ေကာင္​းတယ္​ ...

"သူမလာဘူးမလား...hyung..."

ႏူွတ္​ဆိတ္​​ေနတဲ့ baekhyun ​ေၾကာင္​့ jongin သ​ေဘာ​ေပါက္​သြားသည္​ ထင္​ပါ့ ...နာနာက်င္​က်င္​​ေလး ျပံဴးရင္​း​ေျပာတယ္​...

"သူတကယ္​မလာခဲ့ဘူး....​ေမ်ွာ္​လင္​့မိတဲ ့ က်​ေနာ္​ကိုက ႐ူးတာပါ​ေလ..."

​ေတြး​ေတြးဆဆ​ေလး​ေျပာရင္​း မ်က္​ရည္​ဝဲလာတဲ့ jongin ကို baekhyun ​ေထြး​ေပြ႔လိုက္​ကာ ...

"ဝမ္​းမနည္​းပါနဲ႔ Jonginရယ္​..မင္​းဘက္​မွာ hyung တစ္​​ေယာက္​လံုး႐ွိပါတယ္​"

Baekhyun ရဲ႕ ရင္​ခြင္​ထဲကို တိုး​ေဝွ႔ကာ က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို တိုင္​တည္​႐င္​း Jongin ငို႐ွာတယ္​..ငယ္​စဥ္​ကတည္​းက မိဘ​ေမတၱာ မရခဲ့​ေပမယ္​့ Sehun နဲ႔​ေတြ႔ဆံုရ​ေတာ့ ဘဝမွာဘာမွထပ္​မလို​ေတာ့ဘူး ဟုထင္​ခဲ့ဘူးသည္​..အခု​ေတာ့ Sehun ကပါသူ႔ကို ပစ္​ပယ္​လိုက္​ၿပီ...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora