Love Story-14

10K 1K 188
                                    

Emergency Room ​ေ႐ွ႕မွာ Jongin ကတုန္​ကယင္​နဲ႔ ရပ္​​ေနမိတယ္​...သူ႔မွာ ကမၻာ​ပ်က္​သ​ေလာက္​နီးနီးတုန္​လူွပ္​ကာ သူမတစ္​ခုခုျဖစ္​မသြားဖို႔ဘဲ အသည္​းအသန္​ဆု​ေတာင္​း​ေနမိတယ္​...

Sehun ကမန္​းကတန္​း​ေျပးဝင္​လာကာ....

"Jongin....ဘယ္​မွာလဲ...သူမဘယ္​မွာလဲ "

​ေသြး႐ူးတန္​း႐ူးနဲ႔ Sehun ပံုကို​ေတြ႔​ေတာ့ Jongin ပိုၿပီး​ေနာင္​တရမိတယ္​...Sehun က​ေလး​ေလးသာ တစ္​ခုခုဖစ္​သြားရင္​​ေလ....

"ဟို...အခန္​းထဲမွာ...Hun.."

Jongin ဆီက အ​ေျဖရတာနဲ႔ Sehun ကjongin ပုခံုး​ေပၚက လက္​​ေတြကိူ ျဖဴတ္​ခ်ကာ အခန္​းထဲ​ေျပးဝင္​သြားတယ္​...​ေက်ာခိူင္​းသြားတဲ့ Sehun ကိုၾကည္​့ကာ Jongin မ်က္​ႏွာကို လက္​နဲ႔အုပ္​ႁပီး ႐ိူွ္က္​ႀကီးတငင္​ငိူ​ေႂကြး​မိတယ္​...

ဘာ​ေၾကာင္​့မ်ား က်​ေနာ္​့အခ်စ္​ဟာ နာက်င္​မူွ​ေတြမ်ားျဖစ္​​ေနရတာလဲ....က်​ေနာ္​ Hun ဆီကဘာမွမ​ေမ်ွာ္​လင္​့ဘဲ ခ်စ္​ခဲ့ရံုသက္​သက္​​ေလးပါ....

Jongin အားတင္​းရပ္​လိုက္​ကာ သူမအခန္​းနားကိုရပ္​လိုက္​ရင္​း မွန္​အျပင္​က​ေန ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ကုတင္​​ေပၚမွာ လွဲ​ေနတဲ့ သူမရဲ႕လက္​​ေတြကို Hun ကၾကင္​ၾကင္​နာနာနဲ႔ ဆုပ္​ကူိင္​ကာ သူမနဖူး​ေပၚ အနမ္​း​ေတြ​ေႁခြခ်​ေနတာ...

က်​ေနာ္​႐ူးသြားခ်င္​တယ္​ Hun...ဒီျမင္​ကြင္​း...ဒီအျပဳအမူ​ေတြဟာ က်​ေနာ္​့ရင္​ကိူ ​ေသြးစိမး္​႐ွင္​႐ွင္​ထြက္​သလို နာက်င္​​ေစတယ္​...က်​ေနာ္​ Hun နားကထြက္​သြားရ​ေတာ့မွာလားဟင္​....

သူမက Hunကိူ​ဘာ​ေျပာ​ေနမွန္​း​ေတာ့ မသိ​ေပမယ္​့ Hun ​ေဒါသတစ္​ႀကီး ထြက္​လာကတည္​းက Jongin သိလိုက္​ပါတယ္​...Hun က်​ေနာ္​့ကုိ အထင္​လြဲ ​ေနၿပီဆိုတာ....

"Kim Jongin..."

Sehun က​ေဒါသတစ္​ႀကီးနဲ႔ Jongin ရဲ႕ ​အက်ီ​ေကာ္​လံ​ေတြကို ဆူပ္​ကိူင္​လိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ Jongin အသက္​႐ူွပါၾကပ္​သြားတယ္​....Sehun ရဲ႕လက္​​ေတြကို jongin ကကိူင္​လုိုက္​ကာ...

"Hun...လက္​ကျပန္​​ေသြးထြက္​​ေနၿပီ..."

Jonginကစိတ္​ပူစြာသတိ​ေပးလိုက္​​ေပမယ္​့ Sehun က ဂ႐ုမစိုက္​ဘဲ...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now