Love Story-12

11K 1K 85
                                    

Jongin ဘယ္​သြားလို႔သြားရမွန္​းမသိဘဲ bus car မွတ္​တိုင္​​ေလးမွာဘဲ ငုတ္​တုတ္​ထိူင္​​ေနမိသည္​...phလည္​းမပါလာသလို ပိုက္​ဆံအိတ္​လည္​းမပါ​ေပ..

အ​​ေ႐ွ႕က bus ဘယ္​နစီးျဖတ္​သြားသလဲ သူမသိသလို လူ​ေတြ သူ႔​ေဘးနားမွာဘယ္​န​​ေယာက္​ျဖတ္​သြားမွန္​းလဲမသိ..ခံစားခ်က္​​ေတြမဲ့​ေနတဲ့သူလို ဒီ​​ေနရာ​​ေလးမွာထိုင္​​ေနတာ ​ေမွာင္​ပင္​​ေမွာင္​​ေနၿပီ...

တျဖည္​းျဖည္​း ​ေအးလာ​ေသာ ရာသီဥတုနဲ႔အတူ မိုး​ေလးပါ ​ေဖ်ာက္​​ေတာက္​​ေဖ်ာက္​​ေတာက္​က်လာ​ေတာ့ bus car gateထဲကို မိုးခိူ​တဲ့လူ​ေတြမ်ားလာ​ေပမယ္​့ jongin ထိုင္​ျမဲသာထိူင္​​ေနဆဲ...Sehun ထိုးလိုက္​လို႔ မ်က္​ႏွာက​ေယာင္​ကာ တစ္​ဆစ္​ဆစ္​ကိုက္​​ေန​ေသာ္​လည္​း ရင္​ထဲက နာက်င္​​မူွကိုမမွီတာ​​ေၾကာင္​့ ​ေတြ​ေတြ​ေလး​ေငး​​ေမာမိ​ေနဆဲ....

အသက္​ထက္​ပိူခ်စ္​ပါတယ္​ဆိုတဲ့ Sehun က က်​ေနာ့္​ကို ကိုယ္​ထိလက္​​ေရာက္​ ထိုးႏ​ွက္​ခဲ့တာ..Sehun က က်​ေနာ္​့ကို ျပန္​မလာနဲ႔​လို႔ တစ္​ခ်က္​​ေတာင္​ လွည္​့မၾကည္​့ဘဲ ​ေျပာထြက္​ခဲ့တာ...ဘာလို႔ရက္​စက္​တာလဲ Sehun ရယ္​...

Sehun ရဲ႕ အခ်စ္​ဆိုတာ ဘာလဲဟင္​...က်​ေနာ္​ Sehun အခ်စ္​ကိူ ယံုမိလို႔ တစ္​ဘဝလံုးပံုအပ္​ခဲ့​ေပးၿပီးမွ လုပ္​ရက္​တယ္​..ယူၾကံဴးမရတာျဖစ္​မိတာကလြဲလို႔ Sehun ကုိ က်​ေနာ္​အျပစ္​မျမင္​ပါဘူး...

က်ေနာ့္အခ်စ္ဆိုတာ Ooh Sehun ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္ေတြဘဲေလ..​က်ေနာ္ေက်နပ္ပါတယ္​ Sehun ရယ္​...

♥♥♥♥♥♥♥♥Love Story♥♥♥♥♥♥

"Jongin..."

Jongin ထိူင္​​ေနတုန္​း​ေခၚသံၾကားလို႔ၾကည္​့လိုက္​မိ​ေတာ့ Baekhyun hyung....

"Hyung.."

"Tsk...! Jongin ဘာထိုင္​လုပ္​​ေနတာလဲ ဒီ​ေလာက္​​ေအး​ေနတာကို...မ်က္​ႏွာကဘာဖစ္​တာလဲ..."

Baekhyun ​ေျပာလုိက္​တာ​ေၾကာင္​့ Jongin သူ႔မ်ကိ္​ႏွာကို​ေယာင္​ယမ္​းအုပ္မိလိုက္​ကာ ထိုးခံရတ​ဲ့​ေနရာက ထိလိုက္​တာနဲ႔ နာက်င္လြန္​းသည္​..က်​ေနာ္​့ရဲ႕ Sehun က လက္​သီးအားအ​ေတာ္​ျပင္​းတာဘဲ...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon