Love Story-18

10.9K 1K 109
                                    

"Jongin​ေရ ..အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ Taemin ​ေရာက္​​ေနၿပီ.."

Chanyeol လွမ္​း​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့မွ Jongin အတင္​းမ်က္​လံူးကိုႀကိဳးစားဖြင္​့လိုက္​ရသည္​..

တစ္​ကူိယ္​လံုး အားမ႐ွိသလို ျဖစ္​ကာ အသက္​႐ူွရခက္​​ေနသလို....

မ​ေန႔က ငိုထားတာမ်ားသြားလိူ႔ ျဖစ္​ပါလိမ့္​မည္​...

အားတင္​းကာ ထလိုက္​စဥ္​ မိူက္​ခနဲျပန္​ျဖစ္​သြားတာမို႔ ကုတင္​​ေပၚမွာ အသာ​ေလးျပန္​ထိုင္​​ေနလိုက္​ရသည္​..

စိတ္​သြားတူို္​င္​းကိုယ္​မပါတဲ့ အျဖစ္​မိ်ိဴးကို စိတ္​ကူန္​လိုက္​တာ...

"Jongin...ကိုယ္​ဝင္​ခဲ့မယ္​​ေနာ္​..."

တံခါး​ေခါက္​သံ ခပ္​တိုးတိုး​ေလးရယ္​ နဲ႔ Taemin စကားသံကိုၾကားလိုက္​ရၿပီး​ေနာက္​ Taemin hyung ကအခန္​းထဲဝင္​လာခဲ့သည္​..​

air con ခန္​းထဲမွာ ေခြၽး​ေတြထြက္​ကာ ​ေမာဟိုက္​​ေနတဲ့ jonginကိုျမင္​​ေတာ့ Taemin လန္​ု႔သြားၿပီး...

"Jongin..ဘာဖစ္​​ေနတာလဲ...အဆင္​​ေျပရဲ႕လား.."

စိူးရိမ္​တႀကီး​ေမး​ေနတဲ့ Taemin ကိုရီျပလိုက္​ကာ ...

"ပင္​ပန္​းသြားလို႔ျဖစ္​မွာပါ hyung...ဘာမွမျဖစ္​ဘူး.. "

"ကိုယ္​ ဒီ​ေန႔ Shootingဖ်က္​လိုက္​​မယ္​​ေလ...Jongin က​ေနမွမ​ေကာင္​းဘဲ..."

"Arrnyi...မလုပ္​ပါနဲ႔...က်​ေနာ္​အဆင္​​ေျပတယ္​.."

Jonginကဇြတ္​ျငင္​းတာ​ေၾကာင္​့ Taeminအ​ေလ်ာ့​ေပးလိုက္​ရသည္​...

ကတူန္​ကယင္​နဲ႔ျဖစ္​​ေနတာမို႔ Taeminကပင္​ jonginကို မ်က္​ႏွာသစ္​တာကအစကူညီ​ေပး​ေလသည္​....

တကယ္​ဆို Taemin hyung က က်​ေနာ့္​အ​ေပၚမ႐ိုးသားတာ က်​​​ေနာ္​သိပါသည္​...

အားနာမိ​ေပမယ္​့ hyung ဝန္​မခံလာပါ​ေစနဲ႔လို႔သာ ဆု​ေတာင္​း​ေနမိသည္​..

ဘုရားသခင္က က်ေနာ့္ႏွလံူးသားကို Sehun တစ္​​ေယာက္တည္းအတြက္သာ ဖန္တီးေပးခဲ့တယ္ထင္ပါသည္​....

အမွန္​တူိူင္​း ဝန္​ခံရလ်ွင္​ က်​ေနာ္​့ရဲ႕ အမွတ္​မ႐ွိ​ေသာ ႏွလံူးသားက Sehunကိူ သိပ္​...လြမ္...ပါ....သည္​...!!!!

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora