Love story -25

9.9K 960 51
                                    

ႏူွတ္ဆိတ္စြာနဲ႔ သူေခၚေဆာင္ရာ လိုက္ခဲ့ေလေတာ့ေ႐ွ႕ကသြားေနသည္ သူ႔ေက်ာျပင္ကူိ ဖက္တြယ္ခ်င္စိတ္​​ေတြ တဖြားဖြား.....

ဟင့္အင္...မလူပ္သင့္ဘူးေလ..Jongin တကယ္ဆို မင္းႏွလံူးသားေလးကို မင္းအားနာသင့္ပါတယ္​...ဆတ္ဆတ္ခါေအာင္နာက်င္ခဲ့ေပမယ္ မင္းအလိုက် Sehun ကိုေတြ႔ရင္မညႇာမတာ ရင္ခုန္​​ေနတူန္....

ေ႐ွ႕က Sehun သြားေနရင္းကေန ခံုတန္ေလးတစ္ခုမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္​​ေတာ့မွ Jongin အသိဝင္လာ၏...Sehun ထိုင္​​ေနတဲ့ ခံူေလးေ႐ွ႕မွာ ၾကာေတြပြင့္​​ေနတဲ့ေရကန္ႀကီး...ကန္​​ေရျပင္ကို ျဖတ္ၿပီးတိုက္ခတ္လာတဲ့ေလကေအးျမေနသလို Sehun ထိူင္​​ေနတဲ့ ဝက္သစ္ခ်ပင္ႀကီးရဲ႕ အရိပ္ကလည္ေနေပ်ာက္ပင္မထိူး...

ရံုးဖြင့္ရက္မိူ႔ ပန္းျခံတစ္ခုလံုး တိတ္ဆိတ္လို႔....ဒီပန္းျခံ...ဒီေနရာ...ဒီအပင္​...ဒီေရကန္​...အားလံုးဟာ က်ေနာ္တုိ႔ အမွတိတရေတြ...ဘာလို႔မ်ား Sehun က ဒီေနရာကိုေခၚလာတာလဲ...

ဧကနၱ အစကေန ျပန္စဖို႔ သူႀကိဳးစားေနတာမ်ားလား ဆိုေသာ ေတြးေၾကာင့္ေျခလွမ္ေတြတုန္႔သြားသလုိ...​ေနာက္တစ္​​ေခါက္ျပန္မစခ်င္​​ေတာ့ဘူး...နာက်င္ရတဲ့ ဘဝကိုျပန္မသြားခ်င္​​ေတာ့ဘူး...

"Nini လာေလ..."

ေတြေတြႀကီးရပ္​​ေနသည္ Jongin ကို Sehun ကလွမ္ေခၚလိူက္ကာေဘးနားကေနရာကိုပုတ္ျပေလသည္​...Jongin သက္ျပင္းႀကိတ္ခ်ကာေဘးနားကို အသာဝင္ထိူင္လိုက္​​ေတာ့ Sehun ဆီက..

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant