Love Story-30(Final Part-1)

10K 677 45
                                    

"Hyung..ဒါကိုဘယ္​ကရခဲ့တာလဲ "

"Jongin ​ေဆးရံု​ေရာက္​လာတဲ့ ​ေန႔တူန္​းက .."

Sehun နားထဲ baekhyun ​ေျပာ​ခဲ့တ​ဲ့စကား​ေတြကိူ ျပန္​ၾကားၿပီး လက္​ထဲက ရင္​ထိုူး​ေလးကို ခပ္​တင္​းတင္​းဆုပ္​ကိူင္​ထားမိတယ္​...

သူငယ္​ငယ္​က ​ေပ်ာ္​ရႊင္​စြာ​ေနခဲ့ဖူးတ​ဲ့ အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ အမွန္​တရားတစ္​ခုကိူု သိရဖို႔ အခုလုိ တူန္​ူလူွပ္​စြာနဲ႔ ရပ္​​ေနရလိမ္​့မယ္​လို႔ တစ္ခါမွမ​ေတ​ြးခဲ့ဖူး....

စိတ္​လူွပ္​႐ွား​ေနတာ​ေ​ၾကာင့္​ အိမ္​ထဲအဝင္​ခင္​ ​ေဆးလိပ္​​ေသာက္​ဖို႔ ျပင္​ကာ လက္​ႏိူွက္​လိုက္​​ေတာ့ ပုိက္​ဆံအိတ္​​ေရာ ph ပါမ႐ွိ...Tsk.. baekhyun ဆီသြားတုန္​းက လမ္​းမွာ ဝင္​တိုက္​မိတဲ့​ေကာင္​ ယူသြားၿပိီ...

Sehun ရင္​ဘတ္​အစံုက စိတ္​လူွပ္​႐ွားမူွ​ေၾကာင္​့ ​ေမာဟိုက္​​ေနသည္​...Jongin ကို omma ကဒီ​ေလာက္​ခ်စ္​ခဲ့တာ မျဖစ္​ႏိူင္​ပါ...

Sehun တုန္​ယင္​စြာနဲ႔ အိမ္​ထဲဝင္​သြား​ေတာ့ ဘယ္​သူ႔ကိုမွမ​ေတြ႔ရ....

"Omma..!!!"

​ေအာ္​​ေခၚလိုက္​​ေပမယ္​့ ဘာတုန္​႔ျပန္​သံမွမ႐ွိ....အလုပ္​မသမား​ေတ​ြ​ေရာ မ႐ွိၾကဘူးလား...အ​ေပၚထပ္​ကို တက္​သြားကာ omma အခန္​းကို ​ေခါက္​လိုက္​​ေပမယ္​့ ဘာသံမွမၾကားတာ​ေၾကာင္​့ အထဲကုိ ဝင္​သြားလိုက္​သည္​...

"Omma!!"

Sehun ရင္​ထိုး​ေလးကို လက္​ကဆုပ္​ကိုင္​ရင္​း အခန္​းထဲကို ​ေဝ့ဝဲၾကည္​့ကာ ႐ွာ​ေပမယ္​့ ဘယ္​သုူ႔ကိုမွ မ​ေတ​ြ႔...ကုတင္​​ေပၚကို ၾကည့္မိ​ေတာ့ ​ေခါင္​းအံူး​ေဘးမွာ sehun သူ႔ph ကို​​ေတြ႕လိုက္​ရ​ေလသည္​...

Sehun အ​ေျပးသြားကာ ph ကိုဖြင္​့လိုက္​သည္​...ဒီph ကဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီး​ေတာ့မ်ား ဒီ အခန္​းထဲကို​ေရာက္​​ေနတာလဲ...

လက္​ထဲက ph power ပြင္​့သြားသည္​ ႏွင္​့အတူ ​ေပၚလာတာ Nini ဆီမွ miss call မ်ားစြာ...ဘာမ်ားျဖစ္​လို႔ပါလိမ္​့!!!!

Ph ​ေခၚမယ္​ ၾကံၿပီးကာမွ ဝင္​လာတဲ့ mass ​ေၾကာင္​့ ဖြင္​့ကာ ဖတ္​လိုက္​​ေတာ့...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now