Love Story -24

9.2K 929 29
                                    

Coffee ဆိုင္ထဲက ခပ္တိုးတိုးလြင့္ပ်ံေနတဲ့ ေယာသံေလးနဲ႔ ​​ပူေႏြးေႏြး coffee ခြက္​​ေလးကသာ Jongin တို႔ ေယာက္ၾကားေနရာယူထားေလသည္​...တစ္​​ေယာက္နဲ႔တစ္​​ေယာက္စကားမဆိုမိဘဲ အတန္ၾကာတိတ္ဆိတ္​​နၿပီးမွ Jongin ကပင္​...

"ေျပာင္လဲေသးဘူးေနာ္ဒီဆိုင္​​ေလးက လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္ကလိုဘဲ.."

Jongin ​ေျပာတာလည္းအမွန္​...​​ေက်ာင္ေ႐ွ႕က coffee ဆိုင္​​ေလးက လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္ကသူတိူ႔လာေနအတိုင္ ေျပာင္းလဲတုန္းပင္​...လိုက္ကာ ​​ေရာင္​​ေလးေျပာင္းလိုက္တာနဲ႔ စားပြဲခင္းအေရာင္​​ေလးေတြေျပာင္းသြားတာက လြဲရင္က်န္တာေတြက အရင္တုန္းကအတို္င္..

Sehun ​ေခါင္းညိတ္လုိက္ကာ...

"အင္...ဟုတ္တယ္​​..အရင္ကလိုဘဲ.."

Jongin တိူ႔ုၾကား တစ္ခါျပန္လည္တိတ္ဆိတ္သြားျပန္တယ္...​...Sehun က Coffee ခြက္ကိုသာ ေၾကာင္းမဲ့ေမႊေနၿပီး jongin ကေတာ့ ဆိုင္ထဲက လူေတြကို ေၾကာင္းမဲ့ လွည့္ပတ္ၾကည္ေနသည္​...

ထုိစဥ္​ Jongin တိူ႔စားပြဲကို မိန္းမ်ိဴတစ္ဦးေယာက္လာၿပီး...

"Arrnyaw...က်မက ဒီဆိုင္ပိုင္႐ွင္ပါ...လြန္ခဲ့တဲ့ ငါးႏွစ္က ႐ွင္တို႔က ဒီဆိူင္ရဲ႕ VIP ​ေလးေတြ ထင္ပါတယ္​...႐ွင္တူိ႔၂ေယာက္ရဲ အမွတ္တရေတြနဲ႔ အတူေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ႐ွင္​.."

Jongin တိူ႔ကို အျပံဴးခ်ဴိခ်ဴိေလးေတြနဲ႔ ႏူွတ္ဆက္ကာ မိူးျပာေရာင္စကၠဴဘူးေလးစားပြဲေပၚတင္​​ေပးကာ ထိုအမ်ိဴးသမီးေလးကေတာ့ေကာင္တာဆီျပန္သြား႐ွာၿပီ..

အမွန္​​ေတာ့ က်ေနာ္​ ​ေမ့သြားတာ..ဒီဆိုင္ကုိမေရြ႔းခ်ယ္သင့္ဘူး..ဒီဆိူင္မွာ Sehunနဲ႔ က်ေနာ္က VIP couple members ဝင္ခဲ့ဖူးသည္​..အနည္းငယ္သာ႐ွိတဲ့ က်​​ေနာ္တို႔လို Yaoi couple ​ေတြကိူမွတ္မိေနတဲ့ owner ရဲ႕ မွတ္ဉာဏ္ကိုေတာ့ခ်ီးက်ဴးရမလိုပင္​...တစ္နည္းအားျဖင္ ဆိုင္​​ေလးရဲ႕ service ကေတာ့ ​​ေက်နပ္​​ေလာက္စရာ...

ေ႐ွ႕က စကၠဴဘူးေလးကို ေယာက္သား ၿပိဳင္တူၾကည့္လိုက္ၿပီး ဘာေျပာရမွနိးမသိျဖစ္သြားသည္​..အမွန္ဆို Sehun နဲ႔ က်ေနာ္ အတြက္ဒီအမွတ္တရေတြလိူေသးလို႔လား...

Sehun ကပင္ဘူးေလးကိူ ကိူင္ၿပီး မတ္တပ္ရပ္လိုက္ကာ ...

"Nini....ကိုယ္တို႔ တစ္​​ေနရာသြားရေအာင္​."

Jonginသည္လည္ Sehun စကားကို ျငင္းပယ္ျခင္းမျပဳ. ..coffee ဖိူးပိုက္ဆံ႐ွင္းၿပီးေ႐ွ႕ကေန ထြက္သြားတဲ့ Sehun ​ေနာက္ကိုသာ တိတ္တဆိတ္လိုက္ပါလာခဲ့ေတာ့သည္​...

သူတိူ႔ ေယာက္တစ္ခ်ိန္လံူး ဗရမ္းဗတာ ခုန္​​ေပါက္​​ေနတဲ့ ႏွစ္လံုးသားကိူ ႀကိဴးစားထိန္းသိမ္ေနပါတယ္ဆိုလ်ွင္​....

♥♥♥♥♥♥♥ Love Story ♥♥♥♥♥♥♥♥

Tbc....

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now