Love Story-29

8.3K 743 29
                                    

"Jongin , ဒီ​ေန႔ အပန္​း​ေျဖအိမ္​ကို လာခဲ့​ေနာ္​..ကိုူယ္​​ေစာင္​့​ေနမယ္​.."

Massage ​ေရာက္​လို႔ ဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ sehun ဆီက...

အပန္​း​ေျဖအိမ္​ကို ? ဒီအခ်ိန္​သြားရင္​​ေတာင္​ ည​ေန​ေစာင္​းမွ​ေရာက္​​ေတာ့မည္​...မနက္​ကလည္​း Hun က ဘာမွမ​ေျပာသြားဘူး...

Jongin မီးပူတိုက္​​ေနသည္​့ အလုပ္​ကို ရပ္​ကာ အျပင္​သြားဖို႔ ျပင္​ဆင္​လိုက္​သည္​.....အျပင္​ထြက္​မလို႔ လုပ္​ၿပီးကာမွ ​ေဆး​မ​ေသာက္​ရ​ေသးတာ သတိရသည္​မိူ႔ ​ေဆးသာက္​ၿပီးမွ စိတ္​ခ်လက္​ခ် ထြက္​လာ​လိုက္​​ေတာ့သည္​...

Nini လို​့​ေခၚတတ္​တဲ့ sehun က ဘာလို႔မ်ား Jongin လို႔ ​mass ပို႔ထားတာပါလိမ္​့.......

♥♥♥♥♥♥Love Story♥♥♥♥♥♥

"ငါအာမ မခံဘူး sehun..ဒါမ်ိဴးက အ​ေျခ​ေနအရ ျပန္​မွတ္​မိသြားသလို တစ္​သက္​လံုး​ေမ့သြားတာမ်ိဳးလည္​း ျဖစ္​ႏိုင္​တယ္​.."

Baekhyun စကား​ေၾကာင္​့ sehun ရဲ႕​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ဟာ ​ေဝဝါးဝါး....

"Jongin နားမွာ ငါ manager လုပ္​ခဲ့တုန္​းကလည္​း မိုးရြာရင္​ သူ​ေၾကာက္တယိ..မိုုး​ေရထဲကို မထြက္​ဘူး...ဒီ​ေလာက္​ဘဲ ငါသိတယ္​.."

Chanyeol ထပ္​​ေျပာတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ sehun ဘာလုပ္​ရမွန္​းမသိျဖစ္​​ေနတယ္​..Baekhyun ​ေဆးရံုခန္​းထဲမွာ​ေတာ့ လူ၃​ေယာက္​က ​ေခါင္​းခ်င္​းဆိုင္​လို႔...

"Jongin rap လုပ္​ခံခဲ့ရတဲ့ ျဖစ္​စဥ္​က ဒီအတိုင္​း ႐ိုး႐ိုး သာမန္​​ေတာ့ မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး...ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ Jongin က သူ rap လုပ္​ခံခဲ့ရတာ​ကို​ေတာင္​ မမွတ္​မိဘဲ ဒီ​ေလာက္​ထိ ထိတ္​လန္​႔​ေနခဲ့တာ...​ Jongin ကဘာမွ​ေသခ်ာမမွတ္​မိဘဲ လန္​႔​ေနခဲ့တာ​ေၾကာင္​့ sehun နဲ႔ ငါ ဒီအမူွကို ပိတ္​ခဲ့ရတာ...
ပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေျပာရရင္​ ငါဒီကိစၥကို ခုထိ အခဲမ​ေက်​ေသးဘူး.."

Sehun စိတ္​႐ူွပ္​စြာ မ်က္​ႏွာကို လက္​၂ဖက္​နဲ႔ ပြတ္​ရင္​း သက္​ျပင္​းခ်သည္​....အခုထိ သူ ဘာတစ္​ခြန္​းမွ ဝင္​မ​ေျပာရ​ေသး...sehun ရင္​ထဲ အရမ္​းပူ​ေလာင္​ၿပီး ငိုခ်င္​စိတ္​တို႔က ထိန္​းမရ...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin