Love Story-9

10K 966 80
                                    

"Hun..ဒီ​ေန႔ည​ေနအားလားဟင္​ ?"

Breakfast စား​ေနရင္​း Jongin ​ေမးလိုက္​တဲ့စကား​ေၾကာင္​့ Sehun ​ေသာက္​လက္​စ ​coffee ပင္​နင္​သြားသည္​..ဒီ​ည​ေန သူမကို​ေဆးခန္​းျပဖို႔ ႐ွိ​ေသးတယ္​​ေလ..

"ကိုယ္​မအားဘူး Nini ..ည​ေနက်ရင္​ ျမႇပ္​ႏွံသူ​ေတြနဲ႔ ​ေတြ႔ဖို႔႐ွိ​ေသးတယ္​..ဘာလို႔လဲ.."

"Arrnyi...ဒီအတိုင္​းဘဲ ​ေမးၾကည္​့တာပါ.."

"အင္​းပါ...ဒါဆို Hunသြား​ေတာ့မယ္​...သမီးကို မူၾကဳိဝင္​ပို႔ခဲ့မယ္​.."

"အင္​း..​သမီး Daddy နဲ႔သြားလိုက္​​ေတာ့​ေနာ္​..."

"Nae...Papa.."

Sehun နဲ႔ သမီ​း​အျပင္​ထြက္​သြား​ေတာ့မွ လုပ္​စရာ႐ွိတာ စီစဥ္​စရာ​ေတြကို စီစဥ္​ရသည္​..Hun နဲ႔ ကြာ႐ွငိးရမွာ တစ္​ခ်ိန္​က​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​​ေၾကာက္​ခဲ့ ဖူး​ေပမယ္​့ အခု​ေတာ့ Hun ဘဝ​ေလးသာယာဖို႔ အ​ေရးသူဘဲ အနစ္​နာခံပါ့မည္​...

က်​ေနာ္​က ခင္​ဗ်ားကို အျပစ္​မျမင္​ႏိုင္​​ေအာင္​ ခ်စ္​လြန္​းလို႔ပါ Hunရယ္​...

Sehun အဝတ္​​ေတြကို မီးပူတိုက္​​ေနတုန္​း Jongin ညာဖက္​လက္​က ထံူက်င္​ကာ နာလာတာမို႔ ဘယ္​လက္​နဲ႔ ဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​ကာ..

"Arr..လက္​က ဒီလိုမဖစ္​တာ အရမ္​းၾကာ​ေနပါၿပီ..အခု​တ​ေလာ နာတာစိပ္​စိပ္​လာသလိုဘဲ..."

Jongin ​ေျပာရင္​း အသက္​႐ူွႏူွန္​း​ေတြျမန္​ကာ ​ေခြၽးစီး​ေတြပါက်လာတာ​ေၾကာင္​့ mr.Jin ကိုလွမ္​း​ေခၚလိုက္​ၿပီး...

"Mr.Jin က်​ေနာ္​့ကို အခန္​းထဲတြဲပိူ႔​ေပးပါလားဟင္​.."

Jongin ပံုစံက ​ေခြၽး​ေတြ ​ေရခ်ိဴးထားသလို စီးက်​ေနတဲ့အျပင္​ စကား​ေျပာတာက တစ္​လံုးခ်င္​း မနည္​းအားယူ​ေျပာ​ေနရတဲ ့ပံုမိူ႔ mr.Jin လန္​႔သြားကာ...

"အကို​ေလး..Family doctor ဆီ ph ဆက္​လိုက္​ရမလား..အကု​ိ​ေလးကိုၾကည္​့ရတာ အဆင္​မ​ေျပတဲ့ ပံုဘဲ."

"ရတယ္​..မဆက္​နဲ႔ Hunသိရင္​ စိတ္​ပူ​ေနလိမ္​့မယ္​. ..က်​ေနာ္​့ကိူ အခန္​းထဲသာတြဲပိူ႔​ေပး.."

အခန္​းထဲက ကုတင္​​ေပၚမွာ စကၠဴဖက္​​ေလးလို ျဖဴဖပ္​ဖပ္​​ေလးနဲ႔ လွဲ​ေနတဲ့ Jongin က ထြက္​သြားမယ္​ ျပင္​​ေနတဲ့ Mr.jin လက္​ကုိ လွမ္​းဆြဲလိုက္​ကာ..

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now