Love Story - 5 ( Unicode )

921 99 1
                                    


သမီးရေ ....သွက်သွက်လေးလုပ်...daddy စောင့်နေရမယ်....

Nae...papa လာပီ..လာပီ...

သမီးက မပီကလာ ပီကလာလေးပြောပြီး ပြေးလာကာ Jongin ကိုဖက်လေသည်...

Aigoo...Papa ဝက်ပုတ်လေး...သွားစို့ အောက်မှာ Daddyစောင့်နေပြီ...

သမီးကိုကားနောက်ခန်းမှာထည့်ကာ ခါးပတ်ပတ်ပေးပြီး အထုတ်တွေတင်စရာရှိတာတင်...Mr.Jin ကိုသေချာမှာစရာရှိတာမှာပြီးကျနော်တို့ ခရီးလေးစတင်ခဲ့ကြလေသည်....

Sehun မျက်မှောင်ကြုံ့ကာ အလိုမကျတဲ့ပုံဖစ်နေတာမို့..

"Hun...ဘာပြသနာရှိလို့လဲ"

"ခြံစောင့်ကိုကွာ phone ဆက်လို့မရဘူး...phone မကိုင်ဘူးကွာ...အိမ်သော့က သူ့ဆီမှာ ...ခြံသော့ဘဲ ကို့ယ်ဆီမှာရှိတာ"

အိမ်စောင့်ဆိုသော အဖိူးကြီးက အသက် ၅၀ကျော်လောက်ရှိပြီ ဖြစ်တဲ့ အပြင် အဖေတစ်ခု သမီးတစ်ခုဖြစ်လေသည်..သို့သော်ငြားလည်း စာရိတ္တပိုင်းမှာ စိတ်ချရသည်မို့ အိမ်ကိုစိတ်ချလက်ချ ထားလို့ရခြင်းဖြစ်သည်.....

Hun နဲ့ လက်ထပ်ပြီးသိပ်မကြာခင်တူန်းက အလည်တစ်ခေါက်ရောက်တုန်းက တွေ့ဖူးတော့ အလွန်သဘောကောင်းကာ ကြင်နာတတ်တဲ့ သားအဖပင်...

"စိတ်ကိုလျှော့ ပါ Hun ရယ်...သမီးလည်းရှိနေတာကို..အဆင်ပြေမှာပါ..."

Jongin ပြောလိုက်မှ Sehun စိတ်ကိုလျှော့လိုက်သည်..နောကိခန်းက သမီးက Sehun ဒေါသထွက်နေတာကို မမြင်ဖူးသလို ကြည့်နေတာမို့ Jongin စိတ်ပြောင်းသည့်အနေဖြင့်....

"သမီး....Game ဆော့မလား ..."

"ဟုတ် ...papa phoneနဲ့ဆော့မယ်နော်...သမီး ipadလေးက အားမရှိတော့လို့..."

သမီးကို phone ပေးလိုက်ကာ ရှေ့ကို ပြန်လှည့်လိုက်တော့ Sehun က ကားမောင်းနေရင်းကနေ လက်တစ်ဖက်က Jongin လက်ကို လာရောက်ဆုပ်ကိူင်လေသည်..

"Hun...ကားမောင်းနေတာကို အာရုံစိုက်လေ.."

"ကိူယ့်ကို မငြိူမငြင်ဘဲ အမြဲတမ်ဘေးနားမှာ ရှိနေပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...Jongin..

Ooh sehun ရယ်...အဲ့စကားက ပြောလို့သာ လွယ်တာလေ...ကျနော်ဘယ်လောက်ထိ ပေးဆပ်ရလဲဆိုတာ Hun မှမသိဘဲ......

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now