Love Story -23

10.4K 948 59
                                    

"ဦး​ေလးၿကီး...တံခါးဖြင္​​့​ေပးပါဦး.."

မိူးမလင္​း​ေသးဘူး အိမ္​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာတဲ့ အဲ့ဟာ​ေလး​ေၾကာင္​့ Sehun အ​ေတာ္​အာရံု​ေနာက္​ပါသည္​...မ​ေန႔ညက အလုပ္​​ေတြပံ​ု​ေနတာ​ေၾကာင္​့ အိပ္​ရတာ မိုးလင္​းခါနီးမွ ...

အခုမွ အိပ္​​ေပ်ာ္​ခါစရ​ွိ​ေသး ​ေ႐ာက္​လာတဲ့ ထို​ေကာင္​​ေလး​ေၾကာင္​့ စိတ္​​ေတြလည္​း႐ူွပ္​မိပါရဲ႕...Omma ဘယ္​လိုဟာ​ေလးကူိမ်ား ႐ွာထားပါလိမ္​့...

Sehun တံခါးဖြင္​့​ေပးလိုက္​​ေတာ့ Luhanက သု႔ကိုတြန္​းတုိက္​ကာ အိမ္​ထဲဝင္​သြားၿပီး Sehun ကိုလွည္​့ုၾကည္​့ကာ ...

"ဦး​ေလးႀကီး ​ေရျမန္​ျမန္​ခ်ိဴး ...ၿပီးရင္​အျပင္​သြားမယ္​..."

"ဘယ္​သြားမွာလဲ.."

"က်​ေနာ္​ ​ေက်ာင္​းသြားရမွာ ​ေနာက္​က်လိမ္​့မယ္​ ...ျမန္​ျမန္​လုပ္​ပါ ဦး​ေလးႀကီးရာ...သ​ေဘာတူထားတဲ့ ကိစၥကို​ေမ့သြားၿပီလား.."

ႏူွတ္​ခမ္​းတစ္​လန္​ ပန္​းတစ္​လန္​နဲ႔ ျပန္​ရန္​လုပ္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးကို Sehun စိတ္​ပ်က္​စြာၾကည္​့ရင္​း ​ေရခ်ိဴးဖိူ႔ အခန္​းထဲကို ဝင္​သြားလိုက္​​ေတာ့တယိ...

Nini နဲ႔မ်ားတစ္​ျခားစီ...ဒီဟာ​ေလးက တစ္​ခ်ိနိလံုး​ေပါက္​​ေပါက္​​ေဖာက္​​ေနတာ...ဒါမ်ဳိးက Sehun style မဟုတ္​​..Xiao Luhan ရဲ႕. ခ်စ္​သူက​ေတာ့ အဲ့စြာစိ ကိုဘယ္​လိုသည္​းခံ​ေနသလဲ​ေတာ့ Sehun မ​ေတြးတတ္​​ေခ်...

​ေရပန္​းက က်လာတဲ့ ​ေရ​ေအး​ေတြနဲ႔ အတူ ပါးျပင္​​ေပၚကုိ မ်က္​ရည္​ပူ​ေတြကို စီးဆင္​းခြင္​့​ေပးလိုက္​သည္​...
အျပငိမွာသာ ဟန္​​ေဆာင္​​ေန​ေပမယ္​့ Nini ကိူ လြမ္​းသည့္​့ႏွလံုးသားက ရင္​ထဲမွာတစ္​ဆစ္​ဆစိနဲ႔နာ​ေနလိုက္​တာ...

ဘယ္​အခ်ိန္​ထိမ်ား ပုန္​းကြယ္​​ေနဦးမွာလဲ Nini...

♥♥♥♥♥♥♥Love Story♥♥♥♥♥♥♥

Jongin မနက္​စာစားၿပီး အျပင္​သြားမလို႔ထြက္​လာ​ေတာ့ ဘာရယ္​မဟုတ္​​ ဟိုဖက္​ခန္​းက​ေန ထြက္​လာတဲ့ သူကုိၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မ​ေန႔က​ေကာင္​​ေလး..

​ေကာင္​​ေလးကလည္​း Jongin ကိုလွည္​့ၾကည္​့လိူက္​​ေတာ့ မ်က္​ဝန္​းျခင္းဆ​ံုသြားကာ ထို​ေကာင္​​ေလးကပင္​ jongin ကိူစၿပီးရီျပ​ေလသည္​...ထို​ေကာင္​​ေလးရီလိုက္​လို​႕​ေပၚလာတဲ့ အသည္​းပံုႏူွတ္​ခမ္​း​ေလးကို Jongin ​ေငးခနဲ ျဖစ္​သြားတာ​ေတာ့ ဝန္​ခံရပါမည္​...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now