Love Story -16

10.7K 1K 121
                                    

Sehun အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတ​ဲ့ Jongin မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ကိူင္​လိူ္​က္​ၿပီး...

"ပိန္​သြားလိုက္​တာ Niniရယ္​...Hun ပစ္​ထားမိသလို ျဖစ္​သြားတယ္​...​​ေတာင္​းပန္​တယ္​ဆိုတာကလြဲႁပီး Hun ဘာ​ေျပာရမွန္​း​ေတာင္​မသိပါဘူး..."

Sehun ကိုယ္​တိုင္​လည္​း စိတ္​​ေတြ႐ူွပ္​​ေထြးလြန္​းလွပါသည္​...Jongin ကိုလည္​း သူလက္​မလႊတ္​ႏိုင္​သလို သူ႔က​ေလးကိူလည္​း မစြန္​႔ပစ္​ႏိုင္​...ဘာ​ေၾကာင့္​မ်ား ဒီ​ေလာက္​႐ူွပ္​​ေထြး​ေနရပါလိမ့့္​....

"ဟူး...."

စိတ္​​ေမာစြာ သက္​ျပင္​း​ေမာတစ္​ခုကိုခ်လိုက္​႐င္​း ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...ကုတင္​​ေပၚက jongin က မ်က္​ရည္​အဝိုင္​းသားနဲ႔ sehun ကိုၾကည္​့​ေနတာ...

"ႏိုးၿပီလား Nini...သက္​သာရဲ႕လား.."

Sehun ​ေမးလိုက္​​ေပမယ္​့ jongin ကမ​ေျဖတဲ့ အျပင္​ မ်က္​လံူးမွိတ္​သြားတယ္​..Sehun အရမ္​းအံ့ျသသ​ြားခဲ့တယ္​..Jongin က အခုသူ​ေမး​ေနတာကို ဥ​ေပကၡာျပဳလိုက္​တာလား..

"Jongin...​ေျဖပါဦး...Hun ​ေမး​ေနတာၾကားလားလို႔.."

Sehun လူွပ္​ကာ ​ေမးလိုက္​​ေပမယ္​့ Jongin က​မ​ေျဖပါ...သူ႔​ကို​ေက်ာ​ေပးကာ တစ္​ဖက္​သို႔လွည္​့သြားၿပီး..

"က်​ေနာ္​တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေနခ်င္​လို႔ပါ Hun.."

Sehun ဝမ္​းနည္​းသြား​ေပမယ္​့ ....
"အင္​းပါ..ဒါဆို Hun အျပင္​မွာ႐ွိတယ္​​ေနာ္​...Niniစိတ္​႐ူွပ္​​ေနမွာသိပါတယ္​...ငိုမ​ေနနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...."

Sehunက jonginနဖူး​ေပၚအနမ္​း​ေလး​ေပးကာ အခန္​းတံခါးပိတ္​ရင္​း ထြက္​သြား​ေတာ့တယ္​...

Sehun ထြက္​သြား​ေတာ့မွ jongin နာက်င္​​ေနတဲ့ သူ႔ရင္​ဘတ္​ကို ဖိထားကာ မ်က္​ရည္​​ေတြ တလိမ္​့လိမ္​့က်​လာတယ္​....

နာက်င္​ရမယ္​့အတူတူ ​ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​တစ္​ခုကို ရဲရဲဝံ့ဝံ့ခ်လိုက္​ပါ​ေတာ့မယ္​...ဒါ​ေၾကာင္​့ က်​ေနာ္​့ကို ထပ္​ၿပီး​ေတြ​ေဝ​ေအာင္​ မလုပ္​ပါနဲ႔​ေတာ့ Hun....

♥♥♥♥♥♥♥Love Story♥♥♥♥♥♥♥♥

Sehun ကအလုပ္​သြားၿပီျဖစ္​သလုိ သမီးလည္​း​ေက်ာင္​းသြားၿပီ ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ jongin အိမ္​မွာတစ္​​ေယာက္​တည္​း ၿငီး​ေငြ႔စြာ...လက္​တစ္​ဖက္​ကလည္​း ​ေက်ာက္​ပတ္​တီးနဲ႔မို္​ Sehun ကဘာမွမလုပ္​နဲ႔ဟု တဖြဖြမွာသြားတာ....

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora