Love Story - 24 ( Unicode )

732 64 0
                                    


Coffee ဆိုင်ထဲက ခပ်တိုးတိုးလွင့်ပျံ့နေတဲ့ တယောသံလေးနဲ့ ပူနွေးနွေး coffee ခွက်လေးကသာ Jongin တို့ ၂ယောက်ကြားနေရာယူထားလေသည်...တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်စကားမဆိုမိဘဲ အတန်ကြာတိတ်ဆိတ်နေပြီးမှ Jongin ကပင်...

"မပြောင်းလဲသေးဘူးနော် ဒီဆိုင်လေးက လွန်ခဲ့တဲ့ ၅နှစ်ကလိုဘဲ.."

Jongin ပြောတာလည်းအမှန်...ကျောင်းရှေ့က coffee ဆိုင်လေးက လွန်ခဲ့တဲ့ ၅နှစ်က သူတိူ့လာနေအတိုင်း မပြောင်းလဲတုန်းပင်...လိုက်ကာ အရောင်လေးပြောင်းလိုက်တာနဲ့ စားပွဲခင်းအရောင်လေးတွေပြောင်းသွားတာက လွဲရင် ကျန်တာတွေက အရင်တုန်းကအတိုင်း..

Sehun ခေါင်းညိတ် လိုက်ကာ...

"အင်း...ဟုတ်တယ်..အရင်ကလိုဘဲ.."

Jongin တိူ့ုကြား တစ်ခါပြန်လည်တိတ်ဆိတ်သွားပြန်တယ်......Sehun က Coffee ခွက်ကိုသာ အကြောင်းမဲ့မွှေနေပြီး jongin ကတော့ ဆိုင်ထဲက လူတွေကို အကြောင်းမဲ့ လှည့်ပတ်ကြည့်နေသည်...

ထိုစဉ် Jongin တိူ့စားပွဲကို မိန်းမျိူတစ်ဦးယောက်လာပြီး...

"Arrnyaw...ကျမက ဒီဆိုင်ပိုင်ရှင်ပါ...လွန်ခဲ့တဲ့ ငါးနှစ်က ရှင်တို့က ဒီဆိူင်ရဲ့ VIP လေးတွေ ထင်ပါတယ်...ရှင်တိူ့၂ယောက်ရဲ့ အမှတ်တရတွေနဲ့ အတူပျော်ရွှင်ပါစေရှင်.."

Jongin တိူ့ကို အပြူံးချိူချိူလေးတွေနဲ့ နူှတ်ဆက်ကာ မိူးပြာရောင် စက္ကူဘူးလေးစားပွဲပေါ်တင်ပေးကာ ထိုအမျိူးသမီးလေးကတော့ ကောင်တာဆီပြန်သွားရှာပြီ..

အမှန်တော့ ကျနော် မေ့သွားတာ..ဒီဆိုင်ကိုမရွေ့းချယ်သင့်ဘူး..ဒီဆိူင်မှာ Sehunနဲ့ ကျနော်က VIP couple members ဝင်ခဲ့ဖူးသည်..အနည်းငယ်သာရှိတဲ့ ကျနော်တို့လို Yaoi couple တွေကိူမှတ်မိနေတဲ့ owner ရဲ့ မှတ်ဉာဏ်ကိုတော့ ချီးကျူးရမလိုပင်...တစ်နည်းအားဖြင့် ဆိုင်လေးရဲ့ service ကတော့ ကျေနပ်လောက်စရာ...

အရှေ့က စက္ကူဘူးလေးကို ၂ယောက်သား ပြိုင်တူကြည့်လိုက်ပြီး ဘာပြောရမှနိးမသိဖြစ်သွားသည်..အမှန်ဆို Sehun နဲ့ ကျနော့် အတွက် ဒီအမှတ်တရတွေလိူသေးလို့လား...

Sehun ကပင် ဘူးလေးကိူ ကိူင်ပြီး မတ်တပ်ရပ်လိုက်ကာ ...

"Nini....ကိုယ်တို့ တစ်နေရာသွားရအောင်."

Jonginသည်လည်း Sehun စကားကို ငြင်းပယ်ခြင်းမပြု. ..coffee ဖိူးပိုက်ဆံရှင်းပြီး ရှေ့ကနေ ထွက်သွားတဲ့ Sehun နောက်ကိုသာ တိတ်တဆိတ်လိုက်ပါလာခဲ့တော့သည်...

သူတိူ့ ၂ယောက်တစ်ချိန်လူံး ဗရမ်းဗတာ ခုန်ပေါက်နေတဲ့ နှစ်လုံးသားကိူ ကြိူးစားထိန်းသိမ်း နေပါတယ် ဆိုလျှင်....

♥♥♥♥♥♥♥ Love Story ♥♥♥♥♥♥♥♥

Tbc....

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now