Love Story-22

10.9K 954 71
                                    

5 years later.....

အခ်ိန္​​ေတြက နာက်င္​စရာ​ေတြကို ကုစား​ေပးႏိုင္​မယ္​ထင္​ခဲ့​ေပမယ္​့​ေဝဒနာ​ေတြဟာ ​ေလ်ွာ့ပါးမသြားခဲ့...၅ႏွစ္​ဆို​ေသာ အခ်ိန္​အတြင္​းမွာ Sehun ​ေရာ ဘာ​ေတြမ်ား​ေျပာင္​းလဲသြားၿပီလဲ...

အတိတ္​က ​ေျခရာ​ေတြ ႐ွိခဲ့တဲ့ Korea ​ေျမကိူ ျပန္​လာရတာ ရင္​ခုန္​ႏူွန္​းက ခပ္​သိမ္​့သိမ္​့...ICN Airport ႀကီးက​ေတာ့ Jongin ထြက္​သြားတုန္​းကအတိုင္​း မ​ေျပာင္​းလဲဘဲ ခမ္​းနားဆဲ...

Taxi တစ္​စီးကို ငွါးကာ လြန္​ခဲ့တဲ့ ၅ႏွစ္​ တုန္​းက ​ေနခဲ့တဲ့ ကြန္​ဒိုဆီသိူ႔ ဦးတည္​လိုက္​သည္​..

က်​ေနာ္​သည္​လက္​႐ွိမွာ​ေတာ့ U.S က​ေန ဘြဲ႔ယူလာသည္​့ Kim Jongin သာျဖစ္​သည္​..လြန္​ခဲ့တဲ့ 5ႏွစ္​ ကModel ​ေလာကမွာ လ်ွမ္​းလ်ွမ္​း​ေတာက္​ေအာင္​ျမင္​လာကာမွ ႐ုတ္​တရက္​ႀကီး ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားခဲ့​ေသာ Model KAI ကို​ေရာ လူ​ေတြမွတ္​မိၾကပါဦးမလား....

Pwကို ႏွိပ္​ႁပီး အိမ္​ထဲဝင္​သြား​ေတာ့ ပိတ္​စအျဖဴ​ေတြအုပ္​ထားခဲ့သည္​့ ပရိ​ေဘာဂ​ေတြက ဖုန္​အလိမ္​းလိမ္​းနဲ႔ ဆီးၿကိဳ​ေန​ေလရဲ႕...သန္​႔႐ွင္​း​ေရး ဝင္​ရဦးမည္​့အ​ေရး ​ ​ေတြးၿပီး လုူက​ေမာသြားသလို....

ပ်င္​း​ေနရင္​လည္​း မျဖစ္​တာမို႔ ခပ္​သြက္​သြက္​ လုပ္​စရာ​ေတြကို လုပ္ၿပီး အ​ေမာ​ေျဖ​ေနတုန္​း ph လာတာ​ေၾကာင္​့ ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့...သမီးဆီက...

power ဖြင္​့ကာ ​ေျဖလိုက္​​ေတာ့ ဘိုသံ​ေပါက္​​ေနသည္​့ သမီးအသံ ခပ္​စူးစူး​ေလးက ထြက္​လာ​ေလရဲ႕....

"I miss you ,Papa...!"

ဘိုလိုမူွတ္​​ေနသည္​့ Rahee ​ေၾကာင္​့ Jongin ခပ္​က်ယ္​က်ယ္​ရီလိုက္​ကာ...

"Mee too, my sweety"

"Papa ကရီ​ေနတယ္​​ေပါ​့​ေလ..သမီးက တကယ္​လြမ္​း​ေနတာ.."

"Aigo....သမီးက​ေတာ့ Papa ကိူခြၽဲၿပီ ...​ေက်ာင္​းပိတ္​ရင္​ mommy တိူ႔နဲ႔ Papa ဆီအလည္​လာခဲ့​ေလ..."

~~~~:;_=(()?__())<©(\;:::~~~~~~~

သမီးနဲ႔ အခ်ိန္​အ​ေတာ္​ၾကာ ph ​ေျပာၿပီးမွ ခဏနားကာ ​ေရခ်ိဴးၿပီး ခရီးပန္​းလာသမ်ွ အနားယူကာ အိပ္​စက္​လိုက္​​ေတာ့သည္​....က်​ေနာ္​ နဲ႔ Sehun မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕မွာ မူႀကိဳတတ္​ကာ စကားမပီကလာပီကလာ​ေျပာတတ္​​ေသာ သမီးသည္​ အခု အလွပႀကိဴက္​​ေသာ အလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသူၿကီးဖစ္​လာခဲ့ၿပီ..

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz