Love Story-17

10.8K 988 89
                                    

၅လဆို​ေသာ အခ်ိန္​ဟာ jongin အတြက္​​ေတာ့ အတန္​အသင္​့ လံု​ေလာက္​ခဲ့ပါႁပီ...Sehun က​ေတာ့ ကြာ႐ွင္​းမ​ေပးဘဲ က်​ေနာ္​့ကိူ ဆြဲထားဆဲ....

က်​ေနာ္​က​ေတာ့ ၆လျပည္​့တဲ့​ေန႔မွာ တရားရံုးက ဆံူးျဖတ္​​ေပးမယ္​့ အဆံူအျဖတ္​ကိူ​ေစာင္​့​ေနဆဲ...Sehun သား​ေလး​ေတာင္​ ​ေမြးခါနီး​ေနၿပီ....

"Jongin..ဘာ​ေတြး​ေတြး​ေနတာလဲ...Rahee ​ေလးတို႔​ေက်ာင္​းဆင္​းၿပီ..."

Taemin hyung ကပခံုးကိူအသာပူတ္​ရင္​း​ေျပာလိုက္​ကာမွ Jongin သတိဝင္​လာ​ေတာ့သည္​...

"ကိုယ္​သြားၿကိဴခဲ့မယ္​...Jongin ကား​ေပၚကဘဲ​ေစာင္​့​ေတာ့..လိူက္​ဆင္​းမလာနဲ႔...​ေတာ္​ၾကာ Fan ​ေတြနဲ႔ ​ေ​တြ႔​ေနဦးမယ္​.."

Fan!!!!အင္​း....ဟုတ္​တာ​ေပါ့...က်​ေနာ္​ဟာ အရင္​ကလို Ooh sehun တစ္​​​ေယာက္​တည္​းထံမွ အခ်စ္​ခံရမယ္​့ Jongin မဟူတ္​​ေတာ့...Taemin hyung ရဲ႕ အ​ေဖပိူင္​တဲ့ Ent ​လက္​​ေအာက္​မွ တက္​သစ္​စ model Kim Kai ဖစ္​လာခဲ့ႁပီ....

Sehun ​ေပးတဲ့ ဒဏ္​ရာ​ေတြကို အလူးအလဲခံရင္​း ဘဝကိုယိုင္​နဲ႔စြာ သမီးတစ္​ဖက္​​ေက်ာင္​းတစ္​ဖက္​နဲ႔ ျဖတ္​သန္​း​ေနရခ်ိန္​တြင္​ Taemin hyung က အ​ေမွာင္​ထဲမွ ဆြဲထုတ္​​ေပးခဲ့သည္​...ျပင္​းထန္​တဲ့ Trainee နဲ႔ နဂို Talents ​ေၾကာင္​့သာ အခ်ိန္​တိုအတြင္​း ​ေအာင္​ျမင္​ခဲ့တာပါ​ေလ...

CEO Kim Taemin support အား​ေကာင္​းတာကလည္​း လ်စ္​လ်ဴ႐ွဴထားလိူ႔ မရခဲ့ပါ...မအားလပ္​တဲ့ အလူပ္​​ေတြၾကား Sehun ကိူသတိရတတ္​တဲ့ ႏွလံူးသားကို တစ္​ခါတစ္​ရံ ခပ္​ျပင္​းျပင္​းသတိ​ေပး​ေနရတူန္​းဘဲ..

Sehunက​ေတာ့ တပတ္​တခါ အိမ္​ကိူပံုမွန္​လာကာ မကြာ႐ွငိးဖိူ႔​ေျပာဆဲ....သူ႔ဘက္​က မကြာ​ေပးႏုိင္​​ေၾကာင္​းကို အသည္​းအသန္​​ေျပာတုန္​းဘဲ...

သူနဲ႔က်​ေနာ္​ကြာဖစ္​ၿပီး သူမနဲ႔လက္​ထပ္​​ေၾကာင္​းသတင္​းစာထဲထည္​့ရင္​​ေတာင္​ Sehun ဟာအခုမွအိမ္​​ေထာင္​က်တဲ့သူလို႔ ​လူ​ေတြထငိၾကပါလိမ္​့မည္​...အဘယ္​​ေၾကာင္​့ ​ဆို​ေသာ္​ Sehun သည ္က်​ေနာ္​့အားလက္​ထပ္​ထား​ေသာ္​လည္​း သမီးကိူ​ေရာ က်​ေနာ္​့ကိုပါ ျခံအက်ယ္​ႀကီးထဲမွာ သူနဲ႔အတူထားကာ ဘယ္​တုန္​းကမွပြဲမထုတ္​ခဲ့ဖူးတာ​ေၾကာင္​့ပါ​ေလ......

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now