Love Story-15

10.9K 1K 124
                                    

Jongin ​ေဆးရံုက​ေန ​ေျပးထြက္​လာကာ အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​လို ​ေလ်ွာက္​သြား​ေနမိတာ ဘယ္​​ေရာက္​လို႔​ေရာက္​​ေနမွန္​း ပင္​မသိ​ေတာ့...ဒူး​ေတြ​ေခြယိူင္​ကာ လဲက်ခ်င္​​ေန​ေပမယ္​့ ဂ႐ုမစိုက္​ႏိုင္....သူ႔နားထဲမွာ Sehun ရဲ႕ လမ္​းခြဲရ​ေအာင္​ဆို​ေသာ စကားဟာ အထပ္​ထပ္​....

က်ေနာ္​ Ooh Sehunကို တစ္ခါေလာက္မုန္းၾကည့္ခ်င္လိုက္တာ....

Jongin လမ္​း​ေဘးက Cherry ပင္​ႀကီး​ေအာက္​မွာ ငုတ္​တုပ္​​ေလး ထိုင္​​ေနတာ အသိစိတ္​လြတ္​​ေနတဲ့ သူလို....ဘယ္​သြားလို႔ ဘယ္​လာရမွန္​း မသိတာမို႔ ​ေၾကာင္​စိီစီ​ေလး ထိုင္​​ေန​ေလသည္​...

"Jongin..."

Jongin ​ေခၚသံၾကားလို႔ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ Taemin...

"Taemin.."

Taemin ​သုူ႔ကို ​ေမာ့ၾကည္​့လာတဲ့ Jonginကိုၾကည္​့လိုက္​ၿပီး အလန္​႔တၾကားဖစ္​သြားတယ္​...မ်က္​ႏွာတစ္​ခုလံုး မ်က္​ရည္​​ေတြ ရႊဲနစ္​​ေနကာ နဖူးမွာက​ေသြး​ေတြက ​ေျခာက္​​ေနၿပီ...

သနားစဖြယ္​​ေလးျပန္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ jongin ကိုဆြဲထူလိုက္​​ေတာ့ Jongin ကမတ္​တပ္​မရပ္နိင္​သည္​့အလား ျပဳိလဲက်လာ​တာ​ေၾကာင္​့ Taemin ရင္​ခြင္ထဲ​ေရာက္​သြားတယ္​...

Taemin ငံု႔ၾကည္​့လိူက္​​ေတာ့ Jongin ကသူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ငိူ​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ဘာမွမ​ေျပာဘဲ jongin ​ေက်ာျပင္​​ေလးကို ပြတ္​​ေပးလိုက္​ကာ ႏွစ္​သိမ္​့​ေပး​ေနမိတယ္​...

"Jongin...အျပင္​မွာ​ေအးတယ္​...ကားထဲသြားရ​ေအာင္​​ေနာ္​.."

အသက္​မဲ့​ေနသလို ​ေတြ​ေတြ​ေလးရပ္​​ေနတဲ့ jongin ကူိ Taemin က ၾကင္​ၾကင္​နာနာနဲ႔ ​ေခၚသြားႁပီး ကားအ​ေနာက္​ခန္​းထဲကိူ ဝင္​ထူိင္​လိုက္​ကာ Driver ကိုသူ႔အိမ္​ကို​ေမာင္​းဖို႔​ေျပာလိုက္​​ေတာ့တယ္​...

Jongin က​ေတာ့ Taemin ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ႐ိူွက္​သံ​ေလး​ေတ​ြထြက္​ၿပီး ငူိ​ေနတုန္​းပါဘဲ....Taemin က Jongin ရဲ႕ မ်က္​ရည္​​ေတြကို သုတ္​​ေပးၿပီး...

Love Story  | Zawgyi + Unicode |Where stories live. Discover now