15. fejezet

93 4 0
                                    

Papír, papír hátán!

Papír, papír hátán!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kinga:

-KINGAAAAA! Gyere kész a vacsora. - kiabált a Nagyi, én pedig felálltam és lesétáltam. Spagetti volt a kaja. Nem mondanám, hogy rossz volt, sőt finom volt. De ez még mindig nem olyan mint amilyet anya csinál. Pedig látszik a Nagyin, hogy próbálkozik, de hát na. Nem megy neki.  Vacsinál inkább az volt a kínos, hogy senki nem beszélt. Csöndben ült mindenki a helyén és evett. Csak az evőeszközök csattogását s nyikorgását lehetett hallani. Nem akartam megtörni a csendet, hátha leszólnak, vagy esetleg rosszabb. Barniék is nagyon sunyítottak, és néha felnéztek, hogy szemükkel jelezzék: "Meg ne merj szólalni", úgyhogy én is lapítottam, mint szar a fűben. Amikor már mindenki végzett, felálltam.

-Majd én elmosogatok. - próbáltam mosolyogni, de annyira lehangolt volt a hangulat, hogy azt hiszem vicsorgás lett belőle. Gyors össze szedtem a tányérokat és megpróbáltam észrevétlenül kisurranni a konyhába. Legnagyobb szerencsétlenségemre, nagyapa végig nézte az egészet. Árgus szemekkel figyelte minden mozdulatom és a tekintetétől eléggé kellemetlenül éreztem magam. Nem szeretem, ha ennyire nyilvánosan néznek. Főleg ha az az ember a nagyapám. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit is takarhatnak azok a papírok a fiókban, meg persze most már a ruhás szekrényemben és az ágy alatt. Amikor a nagyi benyitott, annyira felment bennem az adrenalin, hogy ne is próbálkoztam meg az ismétlődő nézegetésre, addig amíg el nem alszanak. A konyhában egyszerre odaléptem a mosogatóhoz és a tányérokat belerakva, elkezdtem a munkát. El sem tudjátok képzelni, hogy milyen szar érzés, amikor hozzáér egy ázott kajadarab a kezedhez a vízben. Nah.... hát eddig nekem sem volt. Kihangsúlyoznám az eddig szót, mert most már van. A gondolataimba merülve dolgoztam és észre sem vettem, hogy idő közben Marci ott áll mellettem.

-Ez nagyon kínos volt nem? - kérdezte. Én meg majdnem eldobtam a tányért, annyira megijedtem. 

-Ne csináld ezt még egyszer. Megijesztettél. Amúgy szerintem is kínos volt. Mindenki feszengett egész végig. Nagyiék elmentek aludni? - egy elégedett vigyor húzódott  az arcára. Biztos isteníti saját magát, hogy rám ijesztett.

-Ennek örülök. Csak, hogy tudd. Ezek után, eszem ágában sincs abba hagyni ezt. - itt kacsintott egyet. - Igen. Úgy húzzák a lóbőrt, hogy csodálkozom, miért nem lehet itt hallani. - gondolkodó arcot vágott. Tudja, hogy jól áll neki.

-Az jó. Úgy is van még egy kis dolgom. - ezt olyan titokzatosan próbáltam mondani, hogy szerintem felkeltettem az érdeklődését. De úgyse fog semmit megtudni. Hahhh. 

-Kiszöksz egy jó buliba? Vagy esetleg azzal a cingár gyerekkel találkozol megint? - kérdezte.

-Nem és örülök, hogy Balázs most már inkább cingár mint egy f*sz. 

-Eh. Szóval Balázsnak hívják. Nekem amúgy teljesen mindegy hogy szólítom. Csak gondoltam biztos kiakadnál arra, hogyha az utóbbival illetem meg a herceged.

Minden a legelején kezdődik!Where stories live. Discover now