Bölüm-32

43 6 5
                                    

Hayatım boyunca sevmekten hep korktum. Çünkü karşıma buna değer kimse çıkmamıştı. Her seferinde hep bir şeyler yolunda gitmemişti. Hayatıma şu ana kadar iki kişi girmiş olmasına rağmen böyle düşünüyordum. İlki benim için özeldi. İlk kez sevmiştim. Her açıdan ilk seferimdi... Fakat o beni sevmemişti. Bir iddia uğruna benimle olmuştu. Bunların hepsini öğrendiğimde çok geç değildi fakat yerle bir olmuştum. Çünkü bir çok şey kaybetmiştim. Bakireliğim gibi... Duygularımı bir hiç uğruna heba etmiştim... İkincisi, Alex. Alex tam bir psikopattı. Evet, beni sevdiğini biliyordum, ben de onu seviyordum. Tüm o önceden yaşadıklarımın üstüne tekrar sevebilmeyi başarmıştım çünkü bana güven vermişti. Ve beni deli gibi de kıskanıyordu. Sağlıklı bir ilişkimiz yoktu çünkü sevgi yeterli olmuyordu. Birbirimizi üzerdik çoğu zaman, normal bir ilişkiye göre daha fazla kavga ederdik ama devam edebiliyorduk. Ta ki o zamana kadar. Onu bir başkasıyla görene kadar... Beni deli gibi kıskanan adam, beni sevdiğini bildiğim adam beni aldatmıştı. Bu ikinci kez yerle bir olmama sebep oldu. Yani anlayacağınız, bu işlerde hiç şanslı değildim. Genelde yerle bir olurdum ama toparlanmasını da bilirdim.

Şimdi ise Harry... Hayatıma girdiği andan beri her şeyin daha da farklı, daha da güzel olduğunu farkedebilmek zor değil. Beraber olduğumuz zamanlar bana her şeyi unutturabilmeyi başarıyor ve beni iyi hissettiriyor. Henüz birlikte değiliz, fakat ben kendimi çoktan kaptırmış durumdayım. Onu seviyorum... Ve bu korkutmuyor. Demek istediğim tekrar birini sevebilmekten korkmuyorum. Bu bana verdiği güveni ve değeri hissettirdiğinden dolayı. Daha da farklı olan kısım, çok farklı hissediyorum. Daha önce hissetmediğim türden. Daha önce hissetmediğim, aşkı. Bu çok garip hissettiriyor. Bu duygu, çok farklı...

"Gitmeliyim." Harry'nin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

Dün gece beraber uyumuştuk. Ona sarılmak mükemmel hissettiriyordu. Ve onu öpmek... Bu tarifsizdi. Dudakları o kadar yumuşak ve o kadar pürüzsüzdü ki...

Bizim nasıl bu duruma geldiğimizi düşünüyordum. Ne olacağımızı düşünüyordum. Ve şu lanet magazin haberlerini düşünüyordum... Kendall ve Harry kısmını...

"Neden? Nereye?" Diye sordu Louis imalı imalı. Aşağı indiğimizden beri ikisi arasında imalı bakışmalar dönüyordu. Bunun muhtemelen sabah odaya daldıklarında gördükleriyle alakalı olduğunu düşünüyorum.

"Şu işin aslını öğrenmeliyim." Dedi Harry televizyonu işaret ederek. Ardından bana döndü.

"Sonra seni almaya gelirim. Konuşmamız gereken şeyler var." Göz kırptığında içten bir gülümseme bahşettim. Evet bu gerekliydi. Konuşacak çok şey vardı...

"Evet, konuşmalıyız." Diye onayladım. Merak ettiğim kısım Kendall'dı. Ve bu haber beni sinirlendirmişti. Yani Kendall'ın bu kadar açık yorumlar yapıp Harry'i zor durumda bırakması sinirlendirmişti ama bir yandan da şaşırmıştım. Hem de fazlasıyla. Kendall'ın ayrılıklarıyla ilgili söyledikleri yani...

"Kendall Jenner'la resmi olarak ilişkisini bitiren Harry Styles anlaşılan ünlü mankeni epey üzmüş. Jenner'ın anlattıklarına göre en başından beri bir başkası varmış. Bunun şu gizemli kız olduğunu düşünüyoruz."

Merhaba, ben gizemli kız!

"Biz de sen gelene kadar üç kız gezeriz Harry?" Diye sordu Eleanor.

"İzin mi alıyorsun?" Dedi Niall gülerek. Ardından diğerleri de güldü. Aslında, Ellie'nin bunu Harry'e sorması nedensizce hoşuma gitmişti.

"İzin veriyorum, onu da alabilirsiniz." Dedi Harry bana bakıp gülümsemeye devam ederken. Bunu sorması anlaşılan onun da hoşuna gitmişti.

UNEXPECTEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin