Rano obudziła mnie kotka która chodziła mi po brzuchu. Zauważyłam że Nat się temu przygląda, zaśmiałam się pod nosem .
-Dzień dobry księżniczko.Powiedział Nat , pocałował mnie w czoło i wstał .
-Nat mogę iść dzisiaj z tobą patrzeć te kryjówki ?
-Nie to zbyt niebezpieczne .Powiedział a ja wstałam i popchnłam go na ścianę patrząc mu w oczy przejechałam ręką po całym jego torsie w dół .I pocałowałam go w policzek .
-Proszę będę uważać wiesz że nie odpuszczę.
-Dobrze bo i tak wiem ze byś poszła a wole mieć cie na oku . Ubierz się luźno i jeśli masz latarkę schowaj ją do kieszeni .
-Dziękuje kocham cie kocham .Powiedziałam przytuliłam go i podbiegłam do szafy kotka skoczyła do jednej z półek to było urocze .Nat wyszedł się przebrać i pójść do chłopaków .Był plan że Igor ,Cam,Suzy i Liv idą po zakupy do domu.A ja ,Nat ,Josh i Emil idziemy na male sprawdzarko .Krystian zostaje pilnować czy wszystko jest dobrze w domu .Ubrałam się w getry i bluzę od Nata .Uczesałam włosy i zrobiłam poczochranego koka żeby włosy mi nie przeszkadzały .Wzięłam latarkę, telefon i scyzoryk .Zeszłam na dół i zjadłam kanapkę , kotka zeszła ze mną dobrze skacze więc sama dobrze sobie radzi ale pomagam jej czasem ona tez zjadła śniadanie .
••••••
Stoimy we czwórkę przed lasem .Kotka została w domu z Krystianem bo tu mogła by spaść do jakiejś szczeliny czy coś . Jest ranek ale przeszukiwanie zajmie nam pewnie cale wieki.-Czy jest szansa ze ktoś jeszcze tam został w którejś z kryjówek ?
-Nie każdy z nich siedzi . Albo uciekł .Mamy klucze do tych oczywistych rzeczy ale to jasne że też mają taką "piwnice" jak my.Powiedział Nat
-Ale znajdziemy w końcu mamy dwóch speców od elektroniki .Zaśmiał się Emil .
••••••
Po 15 minutach byliśmy przed domkiem Josh szukał klucza z 3 minuty .-Josh odejdź od drzwi nie mam zamiaru wrosnąć w ten dom. Powiedziałam i otworzyłam zamek wsuwką i scyzorykiem .
Weszliśmy do środka dom jak dom
-Rozdzielmy się Emil i Kama szukają na tym piętrze a ja i Nat na górze .Powiedział Josh i tak zrobiliśmy .Podeszłam do dziwnej ceglanej ściany jest jakaś dziwna , Emil poszedł do kuchni.
Przejechałam ręką po ścianie w jednym miejscu miało dziwne wgłębienie wyjęłam scyzoryk i zaczęłam to skrobać nagle pod moimi nogami uruchomiła się jakaś pułapka jakiś sznur opluł mi nogę po chwili wisiałam już do góry nogami .Od razu chłopcy zbiegli z góry i nie zbyt wiedzieli jak mnie uwolnić . Użyłam scyzoryka do przecięcia liny i zgrabnie stała już na ziemi .-Nic mi nie jest ale za tą ścianą coś jest bo gdy zaczęłam w niej grzebać od razu uaktywniła się pułapka .
-Odejdź ja to sprawdzę .Powiedział Emil zrobiłam jak prosił i po chwili pojawiła się pod nim zapadnia w którą wpadł zamknęła się .
-Emil nic ci nie jest ?Spytał Josh
-Wszystko w porządku .Powiedział z pod podłogi
-Dobra ta podłoga wciągnęła mi przyjaciela.Powiedział i podszedł do ściany . Jakaś iskra się pojawiła .
-Nat odejdź od tego teraz jest to pod napięciem .Wiem co trzeba zrobić ale nie dotykać tego . Powiedziałam i pobiegłam do kuchni wzięłam i nalałam do miski wody oraz nóż z gumowa rączka .Oblałam ścianę już wszystko się podtopiło .Nóż wbiłam do ściany i ściana przedzieliła się na pół .Był tam ekran weszłam do środka a drzwi się zamknęły .Ekran zaczął coś odtwarzać.Pojawiło się nagranie .
"Hej Kama tak wiem że to ty i my siedziby pewnie w areszcie ale muszę ci powiedzieć ze nic ci to nie da .Przeszukuj sobie domy z twoim chłoptasiem i przyjaciółmi ale kiedy któryś wpadnie w pułapkę tylko ty będziesz mogła ich uratować .Wciśnij guzik Dalej jeśli chcesz uratować przyjaciela i wtedy będziesz miała próbę kiedy ją przejdziesz wypuścimy go jeżeli wciśniesz wychodzę otworzą się drzwi a twój przyjaciel będzie umierać."
Nacisnęłam dalej Ekran się schował w otworze a w pokoju zaczynała pojawiać się woda .
"Ciekawe czy strach cię sparaliżuje czy jednak dasz rade "
Usłyszałam z głośników .
Woda lala się szybko bałam się••••••
Proszę o zostawienie gwiazdki /komentarza ponieważ wiem wtedy że chcecie czytać dalsze rozdziały :)Przepraszam za błędy
CZYTASZ
U Boku Brata
Ficção AdolescenteKamila Renwero 17 letnia brunetka z niebieskimi oczami jedzie spędzać wakacje ze starszym o 4 lata bratem. Kiedy zaprzyjaźnia się z paczką brata razem muszą sobie poradzić z trudnościami losu .Poznaje jego przyjaciela zbyt blisko i zostaje wciągnięt...