Hoofdstuk 41 – Verpest
Ace S.C: 'Mellie, kunnen we praten'
Ace S.C.: 'Hallo???'
Ace S.C.: 'Ga je me nou negeren????? :'('
Ace S.C.: 'Melissa waarom ben je nou boos. Het spijt me als ik iets gedaan heb :((('
Ace S.C.: 'Klaar ik kom naar je huis.'
Reads 15:08
Ik bleef de laatste paar dagen thuis, ik had geen zin om naar school te gaan. En ik had me moeder wijs gemaakt, dat ik me niet lekker voelde en ze deed voor het eerst niet zo moeilijk. Ik had me moeder verteld dat ik niemand wilde zien, dus niemand mocht van mij naar binnen. Zelfs Jordan niet. Ik was zo klaar met alle gedoe. Ik heb tijd voor mezelf nodig, om te kunnen denken.
Het was al woensdag middag. Ik zat op mijn bed met een boek op mijn schoot. Het was heel lang geleden dat ik weer wat las, en het gaf me meteen wat rust. Ik had me telefoon aan de kant gezet, want ik kreeg zoveel telefoontjes en berichten van mensen dat ik bijna me telefoon kapot wilde gooien. Ik heb nu niemand nodig...
Mijn maag begon te knorren, een glas melk was niet genoeg. Met een diepe zucht stond ik op en liep naar de keuken. Ik had niet eens trek om iets te eten, maar me maag zeurt. De koelkast zat vol met etenswaren, maar niks trok mijn aandacht. Ik deed de koelkast dicht, en volgens mij deed ik elk kastje/la 3 keer open. "Waarom hebben we niks lekker." Ik gooide de laatste kastje dicht en liep de keuken uit. Nadat ik de woonkamer wilde binnen lopen, hoorde ik de deurbel gaan en er werd heftig gebonkt op mijn huisdeur.
Me moeder is lang niet thuis, en John is op een businesstrip, die zie ik gelukkig niet meer. Het gebonk stopte niet, en ik liep snel naar de deur. "MeLISAAAAAA!"
Ik wist meteen wie achter de deur stond. De deur deed ik open, en zag boze Jordan voor me staan. "Hi?" ik wist niet eens dat hij zou komen. "Wat doe je hier?"
"Waarom reageer je niet op mijn berichten, je weet dat ik dat heel irritant vindt!" zei Jordan en kruiste zijn armen. "Sorry?" Ik wist niet wat zijn probleem was, en wat hij nou weer nodig. Ik had helemaal geen zin, gezeik.
"OH My Fucking Retarded Lif-" Jordan maakt zijn aangename zin niet af, hij pakt mijn hand en trok me uit mijn huis. "Jordan, laat me los! Ik heb geen schoenen aan!" Ik werd mee getrokken naar zijn auto. "Jordan, wat wil je doen? Ik wil nergens heen..." Jordan heeft me gepropt in zijn auto, en liep snel naar de bestuurdersdeur. Ik keek naar mijn sloffen en rolde mijn ogen, van deze gekkigheid. Ik was van plan om uit te stappen. "Denk niet om weg te rennen." Fluisterde Jordan in me oor. Ik liet de handel los en keek Jordan heel vies aan.
Jordan startte zijn auto en verlieten mijn straat. "Jordan, waar wil je me brengen," zei ik heel bitter en speelde met de mouw van Aces vest. Het voelde veilig om de vest aan te hebben, en je kon de geur van Ace in terug vinden. "En ik ga nergens uit stappen, ik zie er niet uit." Ik had een zwarte shirt, Ace vest en een hele oude spijkerbroek aan. Ik kan je vertellen, dat ik belachelijk uit zie.
"Hou je mond Mel, je bent altijd heel prachtig, daarvoor hoef je geen zorgen te maken," Ik keek Jordan aan, en er groeide een kleine glimlach op mijn lippen, maar ik verborg het met hand. "En je moest mijn berichten, maar lezen dan zou je weten waar we heen gaan." Ik rolde mijn ogen, en zocht mijn mobiel, maar ik kon hem niet vinden.
"Zou leuk zijn om je berichten te lezen, maar ik mijn mobiel niet bij, omdat je me hebt gekidnapt," zei ik heel sarcastisch. Jordan begon voor geen enkel reden te lachen. "Aahw arme Mel, maar we zouden een pak halen voor de winterbal." Is deze gast serieus, moest ik voor dit zonder schoenen naar buiten. What the hell
"Jordan, jij bent zo dood. Rij eerst veilig en daarna zien wel wat er gaat gebeuren," zei ik op mijn meest intimiderende stem, maar ik faalde hard. En de engerd begon te giechelen als een klein meisje. Met mijn schuddende hoofd ging ik me meer focussen op de wolken die gevormd werden.
Eindelijk kwamen we bij de smokingzaak aan. "We zijn – AUW! MEL dat doet pijn!" ik kneep zijn arm. "Komt ervan om leuk te doen," zei ik met een sadistische glimlach. "Okay okay Mel, LAAT LOS!"
Jordan wreef over zijn rode plekje en mompelde een kleine 'gemenerd'. We liepen de zaak binnen en waren omsingeld met allemaal soorten pakken. Jordan begon heel hard te lachen, "Heb je nou sloffen aan!" Ik sloeg Jordan meteen op zijn arm. "Gedraag je Jordan, de meneer staart ons aan," siste ik.
Jordan hield zijn handen voor zijn mond en keek me met zijn grote bruine ogen aan. Damn the puppy eyes.
We waren 1,5 uur bezig met zoeken. Met zoeken van een pak. Jordan vroeg me steeds voor mijn mening, maar ik heen verstand voor nette kleding. Ik wil naar huis gaan en in bed liggen en huilen...
"Heb je zin in ijs?" vroeg Jordan heel lief aan mij. Ik schudde mijn hoofd en bleef vooruit me te kijken. Ik hoorde Jordan heel diep zuchtten. "Weet dat er wat aan de hand is, maar ik forceer je niet om het te vertellen, Melissa." Mijn naam... Jordan is nu heel serieus en dat waardeer ik van hem. Maar hoe weet hij nou weer dat iets mis met me is.
Jordan reed de straat uit en zei helemaal niks meer. Hij parkeerde bij de park waar meestal afspreken. Jordan stapte uit zijn auto en liep weg, ik stapte meteen uit zijn auto en liep hem achter aan. Hij ging op het bankje zitten waar we altijd zitten. Hij ging zitten en staarde naar zijn handen. Ik liep langzaam naar het bankje en zat op het uiteinde van het bankje en keek Jordan via mijn ooghoeken.
"Ik heb het weer verpest Mel..." ik keek met verwarring naar Jordan. "Ik, ik probeerde het goed te maken, maar, maar." En toen zag ik zijn tranen stromen over zijn wangen. "Het is echt over..." ik weet niet waar hij het overhad. Maar Jordan zo zien brak me in stukken. Ik pakte Jordans hand en kneep erin, zodat hij weet dat hij niet alleen voor staat wat er ook met hem gebeurt. Ik sta altijd achter hem.
Jordan keek me met zijn rode ogen aan. "Melissa, wat er ook is gebeurt, laat je tranen niet opsluiten. Laat ze gaan, dat doet goed," zei Jordan snikkend. En op dat punt liet ik ze gaan. Ik voelde twee armen om me heen, en ik had dit nodig, iemand die snapt wat ik ook voel. Ik voelde me zo gebonden met Jordan.
We houden allebei van iemand die we niet kunnen krijgen...
***
YOOOO MATES
IK wilde graag updaten
Sorry voor de shitty chapter :')
Bedankt voor het lezen :D
**KRESJMA**
JE LEEST
IMAGO
Teen Fiction"Melissa ga je om omkleden, het is bijna tijd!" schreeuwde mijn moeder van uit de keuken. "Tijd waarvoor en ik heb gewoon mijn schone kleren aan!"riep ik terug. "Geen grote mond jonge dame. De familie Carter komt op bezoek." hoor de ik. Toen de woo...