13

452 33 5
                                    

Fa cinc minuts, m'he adonat que estava dormint a sobre de l'ombro de l'Erik, i m'he trobat amb els seus ulls verds mirant-me fixament.

Ara fa una estona que estem esperant a uns amics de l'Erik perque ens han de venir a buscar en cotxe  a l'estació, i ens portaran fins al pis on hem de passar les tres setmanes.

Quan passen uns minuts,  arriba una furgoneta petita, i per la cara que fa l'Erik, em sembla que ja estan aqui els seus amics.

Quan pugem a la furgo, i ja hem ficat les maletes al maleter, l'Erik ens presenta. Dani, ros,alt, i com no un any més grn que jo. No està gens malament. Garrett, moreno, alt (collons, son tots uns putos pinos) i ulls castanys, evidentment, un any més gran que jo. I per ultim, Adam. Un altre pino i castany amb ulls verds. I per no destacar amb els altres, un puto any més gran que jo. Són tots molt macos, i parlem mentre arribem al pis. Tots tres baixen amb l'Erik i amb mi. En un principi penso que es per ajudar-nos a baixar l'equipatge, però quan el Garrett obre la posta de casa i entra com si fos casa seva, la cosa deixa de cuadrar.

-Benvinguda a casa nostra- diu l'Adam.

-Casa... nostra?- miro a l'Erik. Ell assenteix, i la seva mirada em demana perdó. -SERÀS FILL DE...

-Epaa! quina boca, maca- diu el Dani sense deixar-me acabar.

Quan els tres han entrat i nomes quedem l'Erik i jo, em planto davant seu.

-Con que el pis de ta tía, no?!

-Per començar, no et fiquis nerviosa, si? et saltaràn els punts. I per acabar... si t'arrivo a dir que viuras tres maravelloses setmanes en un pis amb quatre playboys- no ho puc evitar, aixeco les celles, es nota que s'ho està passant bé- no haguessis vingut.

-Es clar! ara he vingut, i ara foto el camp!- em giro amb les malete disposada a marxar, però ell em crida per darrere.

-Ah si?! i que penses fer?

-No t'importa res del que faci o deixi de fer!

-No tens lloc on caure morta! i els trens no surten fins demà.

-AAARRGGGHHH!- em giro i torno a entrar al pis.

Perfecte. Vivint en un puto pis amb quatre putos playboys, que es creuen els putos amos. Aquesta setmana passarà llarga...

LET'S RUN AWAYWhere stories live. Discover now