Em vaig ficar la jaqueta i vam marxar. La tenien aparcada al parquin de baix, just al costat hi havien quatre motos més. Ho arribo a saber i porto la meva.
De fet.... alomillor no es tan mala idea.Pugem a la moto i abans de sortir:
- Agafat fort. Pots agafar-te a mi.
-Tinc una moto, em se tots els trucs - sormic pel seu intent, i ell riu per la meva resposta.
Després d'estar quasi mitja hora donant tombs per la ciutat, tornem a casa.
-Bona nit- diu fent-me un petó a la galta quan passem davan de la seva porta.
Quan arribo al llit, no tardo en quedar-me adormida. Espero pel seu bé, de tots, que demà no em facin matinar...
--------------------------------------------------
-Despertaaaaa!
I se'm tiren tots a sobre. Sí. Heu sentit bé. TOTS a sobre meu, fent-me pessigolles i cridant com putos crios.
-Fills de puta! Jo nomes volia dormir!- dic mig emprenyada però rient.
Quam es cansen de fer el mongolo surten i em deixen dutxarme i vestir-me. Ja porto cinc dies aqui, i la veritat es que no està tan malament. He passat molt temps amb l'Erik. I es un dels millors nois que he conegut mai. El Dani ha passat a ser el meu millor amic, i l'altre parell semblen zipi i zape, tot el dia barallant-se i jugant. Son super divertits.
La relacio entre l'Erik i jo es extranya. Tenim la confianda de dos millors amics, però no tot. Sento alguna cosa oer ell, n'estic segura. Però m'hi nego.
De que serveix enamorarse a la nostra edat? Penses que estas amb la persona que mes estimes del mon, però saps que segurament no et casaras amb ella. Saps que ho acabareu deixant i patiras. Ploraras, i s'enfonsarà el món. pensaras que no val la pena viure, que tot ws una merda. Fins que coneixes a algu altre, i l'història es repeteix.
La gent no es cansa mai de cometre els mateixos errors un i un altre cop. I culpen a l'altre perque la deixat d'estimar. Perque ha marxat amb algu altre. A cas prefereixes viure enganyat?
Els nois han marxat a l'institut. I jo no tinc res a fer. Per tant agafo la bossa amb la que vaig venir i l'omplo amb tota la roba que vaig portar. Vaig encarregar un bitllet per l'ave i en mitja hora surt.
Ja al tren anuncien que a la proxima parada arribare al meu destí. I em preparo.
Quan arribo a casa no hi ha ningú, fico la roba a la rentadora i m'agafo de nova. Durant uns moments estic a pint de quedar-me i no tornar, però no els abandonaré aixi com aixi.
Quan acabo, vaig a buscar la moto.
Miro l'hora: les 12.45. perfecte el movil sense bateria. Bueno, calculo que cap alla a les 22.00 seré a la casa.
Arribo en el temps previst, i poso a carregar el movil. Els nois m'han trucat mil cops!?
El Dani 23, Garret 15, Adam 17, i l'Erik... l'Erik 39?! 27 de les quals tenen missatge al contestador, la resta son perdudes.
Immediatament truco a l'Erik, pero no contesta. Torno a provar, però tampoc.
Llavors provo amb el Dani.-Abi?! Abi on estas?!
-A casa, i vosaltres? - se senten crits k musica de fons. Aquests sen han amat de putes fijo .
-En una festa. Pensavem que havies marxat.
-Havia de fer unes coses, pero ja estic aqui. On esteu?
-A la Flaixbac. Ara et vaig a buscar.
-No, no pateixis. J vaig jo.
Penjo i surto corrents. Quan arribo em trobo al Dani a la porta.
Se'm acosta corrents i m'abraça molt fort.
-Ens has fotut un susto... pensavem que havies pirat per sempre.
-Tranqui, ja he tornat a donar per sac.
-Hauries d'haver vist a l'Erik... s'ha ficat com uka fera... mai l'havíem vist així. Ha començat a crida i donar cops a tot arreu.
-M'ajudes a trobarlo?
Els dos ens endinsem en la multitut, i ens estem una estoa donant toms fins a que el veiem ballant en una cantonada.
Quan anem cap alla veig que no està sol. I que no esta ballant.
Esta amb una puta barbie de plàstic, fontentli la llengua fins la campaneta.
El temps es para. La gent no es mou. La música no sona. Ja no hi ha ningú mes que ell, la seva puta i jo en aquesta sala.
Quan em giro per sortir lo mes rapid que puc d'aquí, i tornar a casa meva, em xoco contra alguna cosa. Quan miro cap a dalt veig que es el Dani. Ell ha vist el mateix que jo, i la seva mandíbula es contrau i es relaxa en espasmòdics moviments. M'agafa pels ombros.
-Si t'esperes un moment marxem junts.
Assenteixo i em passa pel costag fins a arribar a l'Erik.
*POV DANI *
Esta amb una altra tia. I l'Abi ho ha vist. I no està bé. Esta patint perquè l'Erik es un fill de puta. Vaig cap a l'Erik sense pensar'm-ho dos cops, i pico l'ombro i quan es gira li foto un cop de puny. Quan veu que sóc jo, i veu que l'Abi ho ha vist tot, es posa palid. Comença a parlar pero vaig cap a ella l'agafo de la ma, i marxem amb la moto. Aquest cop, si que em rodeja els abdominals amb els braços. I començo a sentir com plora. Quan arribem a casa, encara no ja parar de plorar. Li passo un braç per l'esquena, un per sota els genolls, i la pujo a la seva habitació.
-Estic bé -, diu sense parar de plorar.
-Ja, segur...
La deixo al llit, m'estiro al seu costat, li passo un braç per la cintura, i sento com es va adormint.
Quan m'intento aixecar per marxar...
-No marxis.... queda't amb mi... si us plau...
-D'acord- em torno a estirar al seu costat, i els dos ens adormim.
YOU ARE READING
LET'S RUN AWAY
Romance¿No heu sentit mai que la gent no us compren? ¿ I que pensen que sou extranys, però en realitat pot ser ho son ells? La gent pensa que soc rara. Quan vaig pel passadís de l'institus, la gent se'm queda mirant, sento com murmuren: '' mireu, la rareta...